Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Іванова, Олена"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Коробова, Ольга; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Гусак, Наталія; Дегтярьова, Любов; Кизь, Наталія; Нємцева, Наталія; Олійник, Олена; Федорова, Ірина; Басюк, Наталія; Горецька, Олена Віталіївна; Кабанова, Дар’я; Меліхова, Валерія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Юдіна, Ася; Беженарь, Лілія; Безрукава, Анастасія; Довгопол, Юліана; Дубовікова, Ангеліна; Гоменюк, Дар’я; Качаєва, Владислава; Кобзар, Діана; Коваль, Карина Валентинівна; Красовська, Валентина; Лупир, Діана; Малиш, Яна; Мороз, Юлія; Нагаєнко, Лілія; Науменко, Анастасія; Патика, Вікторія; Романова, Оксана; Рехлецька, Діана; Сапранкова, Катерина; Соколенко, Анастасія; Сомова, Анастасія; Удовенко, Анна; Хомин, Олеся; Черкес, Ольга; Чорна, Вікторія; Шеремен, Ольга; Шибінська, Софія; Шило, Анжела; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Якимець, Марія; Білоконь, Яна; Висікайло, Тетяна; Владимирова, Алла; Горбатюк, Ольга; Гришина, Аліна; Джураєва, Яніна; Дзигалюк, Карина; Дзюба, Світлана; Дроздова, Валерія; Іванова, Олена; Качерова, Ольга Георгіївна; Козлова, Катерина; Кононенко, Марина; Кириленко, Олександра; Люта, Діана; Мартинюк, Леся; Поліщук, Катерина; Полтавець, Вікторія; Сенченко, Владислав; Соколенко, Анастасія; Ткачук, Інна; Петрик, Крістіна Юріївна; Бондар, Юлія; Нестеренко, Марина Миколаївна; Хланта, Євгенія; Співак, Любов Миколаївна; Бондар, Юлія; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Шукатка, Оксана; Підгурська, Валентина; Барановська, Ірина
    У збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах змінненої реальності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Особистісно-рефлексивний компонент активної професійної позиції фахівців сфери послуг
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Іванова, Олена
    У статті визначено зміст особистісно-рефлексивного компонента активної професійної позиції фахівця сфери послуг. Зауважено, що формування активної професійної позиції майбутніх фахівців сфери послуг характеризується певним особливостями, пов’язаними із сформованістю особистісних якостей, які можна вважати професійно необхідними для фахівців зазначеного професійного спрямування. Розглянуто підходи науковців щодо розуміння активності в професійній поведінці фахівця сфери послуг. Відзначено вплив стрімкого розвитку малого бізнесу, підприємницької діяльності, комерціалізації сфери послуг на особистість сучасного фахівця сфери послуг. Виокремлено особистісні якості фахівця сфери послуг, які віднесено до особистісного та рефлексивного компонентів активної професійної позиції. Встановлено, що особистісний компонент у структурі професійно активної поведінки фахівця сфери послуг пов’язано із філософією змісту зазначеної сфери діяльності, яка вимагає від фахівця сформованості професійних якостей, які виявляються в уміннях самостійно знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, виявляти ініціативу, спілкуватись з клієнтами тощо. Акцентовано увагу на єдності змісту особистісного компонента із рефлексивними якостями. Представлено власне розуміння особистісних якостей, які можна віднести до особистісного компонента професійно активної поведінки фахівця сфери послуг: самостійність; ініціативність; самоорганізованість; гнучкість; мобільність; здатність до самовдосконалення; творчість; енергійність; організаційні здібності. Зауважено, що рефлексивний компонент є обов’язковим елементом структури професійно активної поведінки майбутнього фахівця сфери послуг. Представлено власне розуміння особистісних якостей, які можна віднести до рефлексивного компонента професійно активної поведінки фахівця сфери послуг: адекватність самооцінки особистості фахівця на всіх рівнях (фізичному, психічному, професійному); переосмислення власного досвіду; спостережливість у комунікації з клієнтом; визначення можливостей самоактуалізації у професії.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback