Перегляд за Автор "Богданова, Мирослава"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання гейміфікації в системі соціально-психологічної адаптації підлітків-вимушених переселенців(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Мицик, Ганна Михайлівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Богданова, МирославаУ статті викладено власний погляд на проблему соціально-психологічної адаптації підлітків, які внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України стали вимушеними переселенцями. Схарактеризовано важливість вивчення досвіду зарубіжних колег щодо використовуваних ними методів (заходів), які дозволяють підлітку-вимушеному переселенцю більш швидше адаптуватися до нового освітнього середовища в незнайомій йому країні. Проаналізовано сутнісні характеристики соціально-психологічної адаптації підлітків-вимушених переселенців. Зазначено, що провідним інститутом, який забезпечує належні умови соціально-психологічної адаптації підлітків – вимушених переселенців, є школа. Обґрунтовано доцільність використання в умовах школи методу гейміфікації як способу впливу на процес соціально-психологічної адаптації підлітків – вимушених переселенців, зваживши на їх інтереси, захоплення цифровими засобами та постійне користування Інтернетом. Висвітлені структурні елементи методу гейміфікації в освітньому процесі, вказано на його переваги. Визначено основні завдання соціально-психологічної адаптації підлітків засобами гейміфікації (субкультурна ідентифікація, самоактуалізація, емоційне співналаштування). Представлено алгоритм впровадження та використання методу гейміфікації у цьому процесі. Наголошено на доцільності створення якісного освітнього контенту, схарактеризовано його елементи (динаміка, механіка та компоненти). Підкреслюється важливість ролі вчителя при застосуванні методу гейміфікації. Акцентовано, що професійна компетентність педагогічного та соціального працівника при цьому розглядається як необхідна умова досягнення цілей, зумовлених використанням гейміфікації. У контексті удосконалення методів, які б забезпечували ефективність соціально-психологічної адаптації підлітків, які є вимушеними переселенцями на етапі їх навчання в школі, визнано, що досить важливим є поширення власних напрацювань щодо цього.
- ДокументПро необхідність формування цифрової компетентності у майбутніх вчителів спеціальної освіти(2022) Мицик, Ганна Михайлівна; Богданова, МирославаУ статті обговорюється нагальна потреба формування у майбутніх вчителів спеціальної освіти, високого рівня цифрової компетентності через швидку інтеграцію цифрових технологій в освіту та еволюцію ролі педагогів як провідників у цифровому світі.
- ДокументРоль студентського самоврядування у формуванні цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти(БДПУ, 2022) Мицик, Ганна Михайлівна; Богданова, МирославаСтаттю присвячено дослідженню ролі студентського самоврядування у процесі формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти. Виходячи з існуючих реалій сьогодення, акцентовано увагу на значенні інформаційно-комунікаційних технологій у всіх сферах життєдіяльності людини, зокрема і в освіті. Наведено дані, які підтверджують зацікавленість осіб молодого віку у навчанні цифровим навичкам. Висловлена думка про необхідність формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти, які надають корекційно-розвиткові послуги дітям з освітніми труднощами. З посиланням на чинне законодавство України, відзначено, що не аби яке значення у формуванні цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти може відігравати студентське самоврядування. В процесі дослідження проаналізовані існуючі погляди вітчизняних та зарубіжних науковців на трактування цифрової компетентності; наведені її визначення. Зазначено, що цифрова компетентність майбутніх вчителів спеціальної освіти передбачає не лише ефективне освоєння інформаційних технологій, але і вміння передавати та навчати цим навичкам інших учасників освітнього процесу. Враховуючи специфіку професійної діяльності вчителів спеціальної освіти, зроблено спробу представити її компоненти. Вказано на необхідність пошуку закладами вищої освіти нових підходів до оптимізації навчального процесу відповідно до сучасних вимог. Визнано, що важливим для забезпечення успішного формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти є створення в закладах вищої освіти певних умов, які у своїй сукупності сприятимуть отриманню необхідного результату. Констатовано, що не менш важливим в цьому контексті бачиться залучення, під керівництвом досвідчених науково-педагогічних працівників профільної кафедри, студентського самоврядування до цих процесів. Свого детального опису отримали форми участі студентського самоврядування у формуванні цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти.
- ДокументФормування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Богданова, МирославаДана магістерська робота присвячена проблемі формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти. Робота аналізує поточний стан цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти, висвітлює сучасні підходи та методи її формування. Науково обґрунтований комплекс організаційно-педагогічних умов, що забезпечують успішне формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти в закладах вищої освіти. Розроблена система позааудиторних заходів в рамках діяльності студентського самоврядування на рівні спеціальності, експериментально перевірена та доведена їх ефективність в цьому напрямі роботи.