Перегляд за Автор "Бондаренко, Вікторія Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВступ до фаху : силабус навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності "014 Середня освіта (фізика)" на 2023-2024 н. р.(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Бондаренко, Вікторія ВолодимирівнаСилабус навчальної дисципліни “Вступ до фаху”містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, предмет, зміст, структуру та обсяг дисципліни, методи навчання, перелік компетентностей і програмних результатів навчання здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументНаукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків(БДПУ, 2024-05-15) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Бабченко, Інна Григорівна; Буянов, Павло Георгійович; Василинець, Крістіна Арпадівна; Перегудова, Валентина Іванівна; Вікторова, Поліна Євгенівна; Цина, Андрій Юрійович; Вовк, Надія Валентинівна; Мерзляков, Юрій Юрійович; Горбатюк, Ілля Анатолійович; Кривильова, Олена Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Картіннік, Анна Сергіївна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Климович, Аліна Віталіївна; Масюк, Георгій Ігорович; Масюк, Олена Маратівна; Махиня, Оксана Олексіївна; Оршанський, Леонід Володимирович; Тангірберганова, Ганна Олександрівна; Ткач, Катерина Валеріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Бєлоконь, Олексій Олександрович; Школа, Олександр Васильович; Бондаренко, Вікторія Володимирівна; Бутенко, Артем Володимирович; Євстратова, Анна Анатоліївна; Заяц, Валерій Валерійович; Філатов, Сергій Валентинович; Осіння, Аліна Сергіївна; Плінокос, Ірина Юріївна; Рябець, Сергій Іванович; Андріященко, Каріна Андріївна; Трегуб, Ганна Ігорівна; Астапов, Микита Олександрович; Курило, Ольга Юріївна; Дмитренко, Дмитро Миколайович; Крупій, Наталія Володимирівна; Маклаков, Костянтин Олександрович; Чистякова, Людмила Олександрівна; Твердохліб, Анатолій Юрійович; Валєнкова, Марія Андріївна; Жук, Ірина Володимирівна; Мушкет, Юлій Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Тінькова, Дар'я Сергіївна; Чечета, Олексій Володимирович; Бежан, Максим Віталійович; Хацько, Ганна МихайлівнаДо збірника увійшли матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Наукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків». Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументОхорона праці 3Фі : силабус навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта (Фізика) 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2024) Бондаренко, Вікторія ВолодимирівнаСилабус навчальної дисципліни “Охорона праці” містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, предмет, зміст, структуру та обсяг дисципліни, методи навчання, перелік компетентностей і програмних результатів навчання здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументОхорона праці, 1Фі : силабус навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта (Фізика) на 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2024) Бондаренко, Вікторія ВолодимирівнаСилабус навчальної дисципліни“Охорона праці” містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, предмет, зміст, структуру та обсяг дисципліни, методи навчання, перелік компетентностей і програмних результатів навчання здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументОхорона праці, 2Фі: силабус навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта (Фізика) 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2024) Бондаренко, Вікторія ВолодимирівнаСилабус навчальної дисципліни “Охорона праці” містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, предмет, зміст, структуру та обсяг дисципліни, методи навчання, перелік компетентностей і програмних результатів навчання здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументПрактикум розв'язування фізичних задач : силабус навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності "014 Середня освіта (фізика)" на 2023-2024 н. р.(2023) Бондаренко, Вікторія ВолодимирівнаСилабус навчальної дисципліни “Практикум рішення фізичних задач” містить необхідні компоненти нормативних освітніх документів подібного типу: мету, предмет, зміст, структуру та обсяг дисципліни, методи навчання, перелік компетентностей і програмних результатів навчання здобувачів, систему оцінювання їх навчальних досягнень, рекомендовану літературу.
- ДокументПсихолого-педагогічні умови формування інноваційної компетентності здобувачів базової загальної середньої освіти у процесі навчання фізики(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Бондаренко, Вікторія ВолодимирівнаСтаття розкриває сутність інноваційності як ключової компетентності у сфері наукової освіти, що полягає в здатності генерувати та втілювати нові ідеї у моделях, розробках і проектах. Підкреслюється, що інноваційність – це не тільки творчість, а й застосування нових знань та підходів на практиці, що робить її необхідною для підготовки учнів до майбутніх викликів у швидко змінюваному світі. Характеризується психологічна готовність учнів базової загальної середньої освіти до дослідницької, проектної та творчої діяльності, наголошуючи на важливості розвитку цікавості, критичного мислення та навичок розв’язання проблем. Представлені результати онлайн-опитування вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, яке вказує на їхнє розуміння суті інноваційної компетентності та відкритість до нових ідей. Ці відгуки демонструють, що вчителі все більше усвідомлюють необхідність розвитку інноваційної компетентності в учнів і мотивовані до впровадження інноваційних методів навчання. Опитування також показує, що серед педагогів зростає усвідомлення важливості інтеграції сучасних технологій, міждисциплінарних підходів і студент-орієнтованого навчання в освітній процес. На основі контент-аналізу нормативно-правових документів, наукових досліджень та психологічної і педагогічної літератури визначено психологічно-педагогічні умови для формування інноваційної компетентності в учнів базової загальної середньої освіти в процесі вивчення фізики. Ці умови включають стимулювання позитивної та продуктивної мотивації у учнів до освоєння фізичної освіти з урахуванням досягнень науки, розвитку технологій та вимог ринку праці в змісті освіти. Такий підхід забезпечує підготовку учнів як до академічного успіху, так і до майбутніх професійних викликів. Крім того, підкреслюється залучення учнів до дослідницької (дослідницької, навчально-дослідницької, експериментальної, проектної, винахідницької) діяльності, проектної та інтерактивної діяльності відповідно до стандартів освіти, навчальних та навчально-виховних програм. Ці види діяльності не тільки залучають учнів до навчального процесу, а й допомагають їм розвивати необхідні навички для інновацій. Активне використання новітніх педагогічних підходів до навчання та оцінювання, інновацій у сфері освіти, практика міждисциплінарної підготовки, методів і засобів навчання є важливими інструментами для підтримки розвитку інноваційної компетентності. У статті також розглядається організація освітнього процесу як педагогічна взаємодія, спрямована на розвиток особистості, підготовку учнів до розв’язання життєвих завдань різної складності. Наводяться приклади формувального оцінювання учнів у процесі навчання фізики, що використовується для відстеження особистісного розвитку учнів, їхнього освітнього прогресу та процесу здобуття освітнього досвіду. Це формувальне оцінювання є важливим, оскільки служить основою для розробки індивідуальної освітньої траєкторії, даючи змогу вчителям підтримувати учнів у досягненні їхнього максимального потенціалу. Через постійний зворотний зв'язок і адаптивні стратегії навчання освітній процес можна налаштувати так, щоб він відповідав унікальним потребам кожного учня, сприяючи глибшому розумінню предмета та розвитку інноваційних компетентностей.