Перегляд за Автор "Григор’єва, Наталя Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПередумови створення концепції космічного виховання в педагогічній системі М. Монтессорі(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Григор’єва, Наталя АнатоліївнаУ статті розглядаються передумови створення концепції «космічного виховання» в педагогічній системі М. Монтессорі. Аргументовано необхідність її впровадження в практику роботи дошкільних закладів України. Парадигма освіти XXI століття спрямована на пошук такої системи освіти, яка б вчила людину жити і діяти відповідно до універсальних законів Природи і Космосу. Дії людини, на думку М. Монтессорі, необхідно спрямувати не на руйнування, а на збереження життя. Таким чином, у світлі педагогічної перспективи ідея про «космічне виховання» набуває особливого значення. Представлені версії дослідників життя і наукового доробку італійського педагога щодо часових рамок появи терміну «космічне виховання», формування й узагальнення матеріалу, який оформився в окремий навчальний курс. Розкрито зміст поняття «космічне виховання». З’ясовано, що робота над формуванням теорії проходила поетапно і тривала довгий час. Досліджено вплив індійського періоду життя М. Монтессорі на формування її філософських і педагогічних поглядів останніх років життя. Простежено близькість ідей і світосприйняття М. Монтессорі з представниками індійської інтелігенції тих часів – Дж. Арундейла, А. Безант, М. Ганді, Дж. Неру, Р. Тагора. Вони захоплювалися її методом, були однодумцями і належали до Теософського Товариства, яке, як з’ясувалося, активно допомагало М. Монтессорі під час перебування в Індії. Увагу зосереджено на детальному аналізі філософських і педагогічних поглядів А. Безант, М. Ганді, Р. Тагора. Названо три умови, які сприяли створенню концепції «космічного виховання» саме під час перебування в Індії. Наголошено на беззаперечній ролі сина Маріо Монтессорі і учениці Лєни Вікрамаратне у створенні різновікового класу дітей (6-12 років), підбір та виготовлення дидактичних матеріалів, реалізацію теорії «космічного виховання» Марії Монтессорі на практиці. У публікації окреслено тему, що потребує подальшого дослідження, яка тісно пов’язана з індійським періодом життя М. Монтессорі.
- ДокументПроблема формування педагогічної компетентності батьків у вихованні самостійності в дітей дошкільного віку(«SWorldJournal» Болгарія, 2022) Григор’єва, Наталя АнатоліївнаУ статті проаналізовано розуміння батьками змісту поняття «самостійність»відносно дітей дошкільного віку,з’ясовано недоліки у роботі педагогів , визначені шляхи підвищення компетентності членів сім’ї для вихованні самостійності в дітей
- ДокументПрофесійна компетентність фахівців дошкільної освіти: сучасні вектори формування(Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2021) Зайцева, Лариса Іванівна; Семеняко, Юлія Борисівна; Донченко, Ольга Сергіївна; Григор’єва, Наталя Анатоліївна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Улюкаєва, Ірина Гереєвна; Кот, Надія Андріївна; Дичківська, Ілона; Єськова, Тетяна Леонідівна; Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Старинська, Олена ВіталіївнаУ монографії представлені результати науково-дослідної роботи колективу науковців кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету, здійснених щодо шляхів розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Видання адресоване науковцям, здобувачам вищої освіти та викладачам закладів вищої педагогічної освіти, фахівцям у галузі дошкільної освіти
- ДокументЯк допомогти дитині стати самостійною, або Опановуємо методику Марії Монтессорі(Вихователь-методист дошкільного закладу, 2021) Григор’єва, Наталя АнатоліївнаУ статті обґрунтована можливість виховання самостійності у дітей в дошкільному віці, ефективність використання засобів педагогіки М. Монтессорі, зокрема вправ для формування навичок практичного життя.
- ДокументЯк розвивати самостійність дитини вдома за методикою Марії Монтессорі(Вихователь-методист дошкільного закладу, 2021) Григор’єва, Наталя АнатоліївнаУ статті показані можливості використання педагогіки М. Монтессорі для виховання самостійності у дітей дошкільного віку в сім’ї
- ДокументІдеї М. Монтессорі щодо ролі і функцій педагога закладу дошкільної освіти та їх використання в умовах реформування вітчизняної дошкільної освіти(Умань : Візаві., 2021) Григор’єва, Наталя АнатоліївнаУ статті на основі теоретичного аналізу розкрито основні педагогічні ідеї М. Монтессорі щодо ролі і функцій педагога в освітньому процесі. Обґрунтовано актуальність їхнього застосування для професійного становлення педагога у традиційному закладі дошкільної освіти