Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Зосімова, Лілія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Система роботи із засвоєння фразеологізмів учнями 6 класу (проєкт «Інтелект України»)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Євтушина, Тетяна; Зосімова, Лілія
    У статті досліджено систему роботи із засвоєння фразеологізмів учнями 6 класу за проєктом «Інтелект України». Наголошено, що навчання за програмою «Інтелект України» прогресивне й ефективне завдяки продуманості, інтегрованості, професіоналізму, творчості, патріотизму, результативності. Відповідно на поліфункціональних уроках української мови учні співпрацюють із різними партнерами в парі, групі, команді; виконують різні соціальні ролі; беруть на себе відповідальність за власні рішення та їхнє виконання; поглиблюють базові вміння та навички для спілкування українською мовою в життєво важливих для свого віку й актуальних для сучасного суспільства сферах і ситуаціях спілкування. З՚ясовано, що мовна змістова лінія уроків української мови в 6 класі не передбачає окремого розділу «Фразеологія». Проте майже на кожному поліфункціональному уроці наявна словникова робота з фразеологізмами, інтеграція знань та навичок. Досліджено, що система роботи із засвоєння фразеологізмів учнями 6 класу за проєктом «Інтелект України» має такі особливості: у висновках до уроків учням надано історичні довідки про фразеологізми біблійного походження, є мінісловники фразеологізмів, конкурси «Найрозумніший», «Готуємося до ЗНО», укладання речень із вивченими фразеологізмами. Зазначено, що шестикласники пізнають самобутність української мови й національну неповторність українців за допомогою експресивних можливостей фразеологізмів, складниками яких є займенники, числівники, дієслова. Крім мого, діти переконуються на уроках української мови, що у фразеологізмах відображено навколишню природу українців, багатство рослинного і тваринного світу, зовнішній та внутрішній світ людини. Наголошено, що, як показує досвід, учням 6 класу до вподоби засвоювати семантику сталих висловів за допомогою проєктної роботи чи проблемних ситуацій: пояснити за допомогою малюнків на дошці, використати малюнки-пазли чи анімаційне відео; створити презентації фразеологізмів; відвідати мовне конструкторського бюро; доповнювати тексти вправ вивченими фразеологізмами; застосовувати міжпредметні зв՚язки тощо.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback