Перегляд за Автор "Красножон, Олексій"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКомп’ютерно-орієнтовані елементи навчання математичних дисциплін майбутніх учителів математики(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Красножон, Олексій; Мацюк, ВасильСтаття присвячена питанням побудови ефективних комп’ютерно-орієнтованих компонентів методичної системи навчання дисциплін «Лінійна алгебра» та «Теорія ймовірностей із елементами математичної статистики», які передбачені освітньо-професійною програмою «Середня освіта (математика)» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика). У статті проаналізовано методичні аспекти ефективної організації обчислень при знаходженні кута між даним вектором і ненульовим підпростором евклідового простору, а також застосуванні методу найменших квадратів для опрацювання експериментальних даних. Стисло наведені теоретичні та практичні відомості, засвоєні студентами-математиками у відповідних розділах зазначених навчальних дисциплін. Проаналізовано навчальну, методичну та наукову літературу, яка використовується під час навчання лінійної алгебри та теорії ймовірностей із елементами математичної статистики; обґрунтовано доцільність використання комп’ютерно-орієнтованих елементів навчання математичних дисциплін майбутніх учителів математики. Авторами запропоновано використання комп’ютерно-орієнтованих елементів навчання під час опрацювання змісту дисциплін та розробки тестових завдань різного рівня складності з лінійної алгебри та теорії ймовірностей із елементами математичної статистики з метою об’єктивного оцінювання рівня навчальних досягнень студентів та своєчасного коригування індивідуальних освітніх траєкторій. У статті наведено приклади застосування комп’ютерно-орієнтованих елементів навчання лінійної алгебри та теорії ймовірностей із елементами математичної статистики, а також проаналізовано методичні особливості організації обчислень у програмному математичному середовищі Mathcad. Методичні та практичні матеріали можуть бути корисними студентам для організації та активізації самостійної наукової та навчальної діяльності, учителям закладів загальної середньої освіти, керівникам факультативної й гурткової роботи учнів, викладачам курсів лінійної алгебри та теорії ймовірностей із елементами математичної статистики педагогічних ВНЗ.
- ДокументІнноваційні аспекти навчання математичних дисциплін майбутніх учителів математики(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Красножон, Олексій; Мацюк ВасильУ статті досліджено інноваційні аспекти побудови компонентів методичної системи навчання дисциплін “Лінійна алгебра” та “Теорія ймовірностей із елементами математичної статистики”, які передбачені освітньо-професійною програмою «Середня освіта (математика)» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика). Стаття містить методичні та процесуальні аспекти організації обчислень ортогональної проекції та ортогональної складової вектора відносно підпростору, заданого системою лінійних алгебраїчних рівнянь, а також застосування методу найменших квадратів для опрацювання експериментальних даних. Стисло наведені теоретичні та практичні відомості відповідних розділів зазначених навчальних дисциплін. Здійснено стислий огляд навчальної, методичної та наукової літератури, яка використовується під час навчання лінійної алгебри та теорії ймовірностей із елементами математичної статистики; обґрунтована доцільність використання інноваційних компонентів відповідних методичних систем навчання. Авторами запропоновано застосування зазначених інноваційних компонентів під час опрацювання змісту дисциплін та розробки тестових завдань різного рівня складності з лінійної алгебри та теорії ймовірностей із елементами математичної статистики з метою об’єктивного оцінювання навчальних досягнень студентів. У статті наведено огляд інноваційних аспектів навчання лінійної алгебри та теорії ймовірностей із елементами математичної статистики, а також аналіз особливостей реалізації інноваційних компонентів методичних систем у програмному математичному середовищі Mathcad. Методичні та практичні матеріали, які подано в статті, можуть бути корисними студентам для організації та активізації самостійної наукової та педагогічної діяльності, учителям закладів загальної середньої освіти, керівникам факультативної й гурткової роботи учнів, викладачам курсів лінійної алгебри та теорії ймовірностей із елементами математичної статистики педагогічних ЗВО.