Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Малихін, Андрій Олександрович"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Міждисциплінарний підхід: сутність та особливості реалізації у методичній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання та технологій
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Малихін, Андрій Олександрович
    У статті досліджуються різні підходи науковців до визначення сутності міждисциплінарного підходу до фахової підготовки майбутнього вчителя. Розкриваються особливості його реалізації в методичній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання та технологій. Визначається, що застосування положень міждисциплінарного підходу в методичній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання та технологій дозволяє підвищити рівень мотивації студентів до вивчення дисциплін методичного спрямування, ґрунтовного осмислення законів, закономірностей і принципів навчання, застосування отриманих знань на практиці; забезпечити можливість представити вже відомий навчальний матеріал по-іншому; підвищити рівень творчості та самостійності майбутніх учителів трудового навчання та технологій; забезпечити інтеграцію набутих знань, умінь та навичок в одне ціле та сприйняття засвоєного протягом усього навчання матеріалу в нерозривній єдності; забезпечити співпрацю між викладачами дисциплін педагогічного й методичного циклів під час підготовки нових тем; допомагає розглянути різні їх аспекти, уникаючи дублювання навчального матеріалу; викладачам дисциплін педагогічного й методичного циклів оновити їх зміст; забезпечити добір навчального матеріалу для формування в студентів методичної компетентності; якісно підготувати заняття, спрямовані на розвиток творчого потенціалу та стимулювання фахового зростання викладачів. Вказується, що однією із переваг міждисциплінарного підходу в методичній підготовці є більш ефективна реалізація певних принципів організації освітнього процесу в закладі вищої освіти, до яких належать як загальнодидактичні принципи, так і принципи, які відображають специфіку методичної підготовки вчителя трудового навчання та технологій. Зазначається, що специфіка реалізації міждисциплінарного підходу знаходить своє відображення у методах і формах організації методичної підготовки майбутнього вчителя освітньої галузі «Технології». Підкреслюється, що методична підготовка майбутнього вчителя трудового навчання та технологій у контексті міждисциплінарного підходу поглиблює розуміння здобувачами вищої освіти специфіки своєї майбутньої професійної діяльності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Питання трудового виховання у педагогічній спадщині Г. Сковороди
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Закора, Маргарита Геннадіївна; Малихін, Андрій Олександрович
    Визначено актуальність поглядів Г. Сковороди на трудове виховання молодого покоління в умовах реформування сучасної освіти.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback