Перегляд за Автор "Межуєва, Любов"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(БДПУ, 2023) Григор'єв, Ігор; Григор'єва, Вікторія Вікторівна ; Загуіна-Візер, Яна ; Зінченко, Тетяна ; Калініна, Світлана; Сизко, Ганна Іванівна; Кара, Віолета; Ковальова, Ольга; Зінченко, Юлія ; Кругліна, Надія; Маслянка, Ольга; Мельник, Владислава; Онуферко, Юлія ; Удич, Зоряна; Останіна, Ніна; Очеретенко, Поліна ; Григор'єва, Наталя ; Єськова, Тетяна Леонідівна; Малярчук, Наталя; Попова, Анастасія Сергіївна; Линдіна, Євгенія Юріївна; Романовська, Людмила; Самойленко, Інна Олександрівна; Старинська, Олена Віталіївна; Бузюк, Мар'яна ; Петрочко, Жанна ; Романенко, Світлана ; Захарова, Наталя Миколаївна; Межуєва, Любов; Мищак, Людмила; Сердюченко, Анастасія; Петровська, Катерина Володимирівна; Супрун, Дар'я; Подаваленко, Алла ; Зеленська, Людмила ; Білера, Наталія; Порядін, Євгеній ; Вайнола, Ренате; Скіпальська, Галина ; Суровцева, Ірина ; Хлєбік, Світлана; Баранник, Лілія ; Ковбаса, Леся ; Николаєва, Валентина; Рубль, Наталя ; Солод, Анастасія; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Мельничук, Алла Богданівна; Червона, Катерина ; Кузьмін, Віктор ; Кузьміна, Марія ; Шепель, Надія ; Коваль, Соломія ; Лопатинська, Наталія ; Лазаренко, Вікторія ; Мицик, Ганна Михайлівна; Лахно, Наталія ; Анастасова, Наталя Миколаївна; Литв'яков, Михайло ; Єфименко, Микола Миколайович; Олійник, Катерина ; Побережна, Олена ; Ревуцька, Олена Володимирівна; Малуєва, Тетяна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кашкарьова, Анна; Омельченко, Ірина ; Кобильченко, Вадим ; Біленька, Вікторія ; Вусик, Ганна Леонідівна; Когут, Анна ; Козакова, Аліна ; Кот, Надія Андріївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Михайловська, Оксана ; Байдарова, Ольга; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Цибуляк. Наталя Юріївна; Сичікова, Яна Олександрівна; Ковачов, Сергій Сергійович; Співак, Любов МиколаївнаДо збірника увійшли матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументСоціально-педагогічні умови формування готовності до волонтерської діяльності здобувачів закладів професійно-технічної освіти(БДПУ, 2023) Межуєва, Любов; Попова, Анастасія СергіївнаУ статті розглядається важливість формування готовності здобувачів професійно-технічних закладів освіти до волонтерської діяльності в сучасних умовах, зокрема в умовах війни. Обговорюються ключові компоненти такої підготовки, включаючи практичну волонтерську діяльність, навчання соціальним навичкам та менторство. Також висвітлюється важливість систематичної інформаційної роботи та партнерства з громадськими організаціями для залучення здобувачів до волонтерської сфери та популяризації ідеї волонтерства серед них. Автори статті наголошують на тому, що підготовка молодого покоління до активної громадянської участі є важливою складовою суспільного розвитку та сприяє позитивним змінам у суспільстві.
- ДокументСоціально-педагогічні умови формування готовності здобувачів закладів професійно-технічної освіти до волонтерської діяльності(БДПУ, 2023) Межуєва, ЛюбовУ кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність волонтерської діяльності як соціально-педагогічної проблеми та схарактеризувати основні види і напрямки волонтерської діяльності в соціально-педагогічній роботі закладу професійно-технічної освіти; досліджено соціально-педагогічні умови формування готовності здобувачів закладів професійно-технічної освіти до волонтерської діяльності; розроблено та експериментально перевірити програму експериментальної роботи з формування готовності до волонтерської діяльності у здобувачів закладів професійно-технічної освіти; розроблено рекомендації для закладів професійно-технічної освіти з формування готовності до волонтерської діяльності здобувачів.