Перегляд за Автор "Нагай, Ірина Давидівна"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЕтнокультурна спадщина греків Північного Приазов’я(Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2020) Нагай, Ірина ДавидівнаВ статті розглядаються дві лінгвістичні групи греків Приазов’я, конкретизуються розбіжності в мові двох етнічних груп греків Приазов’я, осмислюються особливості лі тературного доробку греків-урумів та греків-румеїв, досліджуються історія фольклору та літературна спадщина греків Приазов’я. Стаття визначає значення спадщини у від родженні грецької культури Приазов’я в контексті сучасного літературного процесу України. Введення в науковий обіг дослідження спадщини грецьких поетів та письмен ників Приазов’я збагатить українське літературознавство новими моментами в осмис ленні розмаїтої гілки грецької літературної творчості, єдиної думки про яку та оцінку якої немає досі.
- ДокументЛітературні доробки греків Приазов’я(2020) Нагай, Ірина ДавидівнаВ статті розглядаються етнічні особливості двох груп греків Приазов’я, конкретизуються розбіжності та осмислюється специфіка літературної творчості греків-урумів та греків-румеїв, досліджуються історія фольклору та літературна спадщина греків Приазов’я. Наукове розуміння літературних особливостей спадщини всіх народів, що проживають в Україні, у тому числі нечисленних етнічних груп населення, для яких проблеми збереження культури особливо актуальні, має велике значення.
- ДокументРецепція в аспекті літературознавчої адаптації(2023) Нагай, Ірина ДавидівнаВ статті конкретизується поняття терміну «рецепція», розглядаються його трактування в різних областях науки; здійснюється спроба адаптації терміну щодо до художньої літератури, досліджується вплив різних літературознавчих шкіл на формування поняття «рецепції». В статті аналізуються взаємодії літературного тексту та читача, сприйняття читачем художнього тексту.
- ДокументСилабус "Іноземна мова (за професійним спрямуванням)" для спеціальності 014 Середня освіта (Історія)(БДПУ, 2023) Нагай, Ірина ДавидівнаМетою викладання навчальної дисципліни “ Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)” є практичне оволодіння іноземною мовою в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування з метою одержання інформації. У процесі досягнення цієї мети студенти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, яку складають мовленнєві вміння, сформовані на основі мовних, комунікативно-пізнавальних, мовленнєвих навичок загального характеру, включаючи навички перекладу, реферування та анотування суспільно-політичних текстів, а також підготовку до подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та наукової діяльності.
- ДокументХудожня рецепція як літературознавче поняття(Болгарія, Шумен : Університетське видавництво «Єпіскоп Костянтин Преславський», 2021) Нагай, Ірина ДавидівнаУ статті конкретизується поняття терміна “рецепція”, розглядається його тлумачення в різних галузях науки; робить спробу адаптувати цей термін стосовно художньої літератури, досліджує вплив різних літературних шкіл на формування поняття “рецепція”. У статті проаналізовано взаємодію художнього тексту з читачем, сприйняття читачем літературного тексту. Зацікавленість у рецепції, як у процесі запозичення та адаптації суспільством різноманітних текстів, що виникли в різних культурах та в різний час, виникає на тлі витіснення інтересу з боку автора та читача до тексту. У цьому контексті твір розглядається не як сама по собі існуюча художня цінність, а як частина системи, в якій він (твір) перебуває у взаємодії з реципієнтом
- ДокументХудожня рецепція як літературознавче поняття(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Нагай, Ірина ДавидівнаВ статті конкретизується поняття терміну “рецепція”, розглядаються його трактування в різних областях науки; здійснюється спроба адаптації терміну щодо до художньої літератури, досліджується вплив різних літературознавчих шкіл на формування поняття “рецепції”. В статті аналізуються взаємодії літературного тексту та читача, сприйняття читачем художнього тексту.
- ДокументІноземна мова (за професійним спрямуванням) 032 Історія та археологія(БДПУ, 2023) Нагай, Ірина ДавидівнаМетою викладання навчальної дисципліни “ Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)” є практичне оволодіння іноземною мовою в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування з метою одержання інформації. У процесі досягнення цієї мети студенти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, яку складають мовленнєві вміння, сформовані на основі мовних, комунікативно-пізнавальних, мовленнєвих навичок загального характеру, включаючи навички перекладу, реферування та анотування суспільно-політичних текстів, а також підготовку до подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та наукової діяльності.
- ДокументІноземна мова (за професійним спрямуванням) 051 Економіка(БДПУ, 2023) Нагай, Ірина ДавидівнаМетою викладання навчальної дисципліни “ Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)” є практичне оволодіння іноземною мовою в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування з метою одержання інформації. У процесі досягнення цієї мети студенти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, яку складають мовленнєві вміння, сформовані на основі мовних, комунікативно-пізнавальних, мовленнєвих навичок загального характеру, включаючи навички перекладу, реферування та анотування суспільно-політичних текстів, а також підготовку до подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та наукової діяльності.
- ДокументІноземна мова (за професійним спрямуванням) 072 Фінанси, банківська справа і страхування(БДПУ, 2023) Нагай, Ірина ДавидівнаМетою викладання навчальної дисципліни “ Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)” є практичне оволодіння іноземною мовою в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування з метою одержання інформації. У процесі досягнення цієї мети студенти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, яку складають мовленнєві вміння, сформовані на основі мовних, комунікативно-пізнавальних, мовленнєвих навичок загального характеру, включаючи навички перекладу, реферування та анотування суспільно-політичних текстів, а також підготовку до подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та наукової діяльності.
- ДокументІноземна мова (за професійним спрямуванням) 073 Менеджмент(БДПУ, 2023) Нагай, Ірина ДавидівнаМетою викладання навчальної дисципліни “ Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)” є практичне оволодіння іноземною мовою в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування з метою одержання інформації. У процесі досягнення цієї мети студенти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, яку складають мовленнєві вміння, сформовані на основі мовних, комунікативно-пізнавальних, мовленнєвих навичок загального характеру, включаючи навички перекладу, реферування та анотування суспільно-політичних текстів, а також підготовку до подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та наукової діяльності.
- ДокументІноземна мова (за професійним спрямуванням) 081 Право(БДПУ, 2023) Нагай, Ірина ДавидівнаМетою викладання навчальної дисципліни “ Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)” є практичне оволодіння іноземною мовою в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування з метою одержання інформації. У процесі досягнення цієї мети студенти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, яку складають мовленнєві вміння, сформовані на основі мовних, комунікативно-пізнавальних, мовленнєвих навичок загального характеру, включаючи навички перекладу, реферування та анотування суспільно-політичних текстів, а також підготовку до подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та наукової діяльності.