Перегляд за Автор "Ножко Ігор"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНауково-дослідницька робота у процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з пожежної безпеки ЗВО ДСНС України(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Ножко Ігор; Пелипенко Микола; Лагно ДенисУ статті доведено особливу важливість для фахівця з пожежної безпеки певних якостей особистості, зокрема готовності до самоосвіти та креативності. Обґрунтовано, що науково-дослідницькі роботи набувають все більшого значення та перетворюються на одну з основних складових підготовки майбутнього фахівця з пожежної безпеки в умовах навчання у закладі вищої освіти. Проаналізовано роль науково-дослідницької роботи майбутніх фахівців з пожежної безпеки в процесі їх професійної підготовки. Обґрунтовано аргументовану наукову позицію щодо необхідності раціонального поєднання традиційних та інноваційних форм і методів як аудиторної, так і позааудиторної діяльності; рівень складності цілей дослідження; дотримання співвідношення між аудиторною та позааудиторною роботою; забезпечення індивідуального та диференційованого підходів; узгодження інтересів і можливостей здобувача з вимогами навчального плану або цілями та завданнями науково-дослідної роботи; забезпечення достатньої кількості довідкової та методичної літератури, керівництво виконанням окремих завдань; використання цифрових бібліотек (навчання за допомогою електронного підручника, електронних лекцій, рефератів, використання електронного навчально-методичного комплексу); контроль за виконанням завдань дослідження. Визначено принципи підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки до науково-дослідницької діяльності: системності, безперервності, комплексності, інтегративності, науковості, інноваційності, прогностичності. Крізь призму компетентнісного підходу розглянуто науково-дослідницьку роботу майбутніх фахівців з пожежної безпеки на основі характеристик та перспектив вищої освіти, яка спрямована на розвиток нових наукових знань, теоретичну систематизацію об’єктивних знань про сутність професії. Перспективи подальших наукових досліджень полягають у дослідженні розробки критеріїв, рівнів та показників оцінки якості дослідження.