Перегляд за Автор "Петриченко, Лариса"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФормування відповідального партнерства та батьківства в студентської молоді на засадах гендерної рівності(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Петриченко, ЛарисаУ статті проаналізовано проблему формування відповідального партнерства та батьківства в молоді на засадах гендерної рівності; досліджено сучасний стан сформованості відповідального партнерства та батьківства в студентів у педагогічному закладі вищої освіти. Доведено, що проблема формування відповідального партнерства та батьківства в молоді є дуже гострою в умовах розбудови суспільства гендерної рівності, тому потребує вжиття невідкладних дій з вироблення в молоді уявлень про сімейне життя і батьківство, що відповідають реаліям сьогодення. Формування відповідального партнерства та батьківства в молоді на засадах гендерної рівності визначено як цілеспрямовану системну діяльність, яка передбачає створення спеціальних умов, що сприяють засвоєнню ідеалів гендерної рівності та недискримінації, а також виробленню в молоді особистісної позиції щодо майбутнього сімейного життя і батьківства на засадах паритетності та врахування потреб усіх членів родини. Доведено необхідність збагачення змісту освіти майбутніх фахівців гендерною проблематикою, залучення молоді як суб’єктів гендерного виховання, активних волонтерів, здатних розповсюджувати гендерні ідеї в освітньому середовищі і в суспільстві в цілому, створення в закладі освіти умов для поєднання освіти і батьківських обов’язків; визначено доречність поповнення бібліотечних фондів сучасною літературою з гендерного виховання. У ході аналізу сучасних джерел інформації з’ясовано, що важливим інформаційним ресурсом для виховання молоді, яка навчається, є монографії, які узагальнюють результати наукових розвідок різних галузей. Необхідним для формування відповідального партнерства та батьківства студентської молоді є широка популяризація сучасних доступних видань, розрахованих на широке коло читачів.