Перегляд за Автор "Полуляхов, Артем Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКлінічна психологія, етика і деонтологія : силабус навчальної дисципліни для ОПП Фізична терапія, ерготерапія у травматології та ортопедії на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Полуляхов, Артем СергійовичМетою курсу є формування у здобувачів вищої освіти визначених освітньо-професійною програмою загальних і спеціальних (фахових) компетентностей; розуміння місця та ролі клінічної психології в розв’язанні практичних та теоретичних проблем охорони здоров’я; озброєння студентів знаннями теоретико-методологічних підходів до дослідження конкретних медико-психологічних проблем, методів дослідження в клінічній психології, особливостей взаємостосунків лікаря і хворого, функцій та специфіки роботи клінічного психолога в лікувальних закладах; формування навичок психодіагностичного обстеження в умовах клініки, розробки моделей клінічного інтерв’ю, збору даних психологічного аналізу, самостійного використання методів клінічного дослідження відповідно до розв’язуваних проблем на основі етичного кодексу; сприяння розвитку професійно-значимих властивостей, творчого відношення до професійної справи; формування системи знань з моралі, медичної етики та деонтології для подальшого належного виконання професійних обов’язків. Предметом навчальної дисципліни є оцінка психічного здоров’я, організація і проведення патопсихологічних досліджень для розуміння психічних проблем людини, розробка, проведення психологічної корекції і допомоги (психотерапія); основні принципи та категорії медичної етики та деонтології.
- ДокументПрофесійна рефлексія в тренінгу : силабус навчальної дисципліни для ОПП Психологія тренінгової роботи на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Полуляхов, Артем СергійовичМетою вивчення навчальної дисципліни є опанування здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти теоретико-методологічними основами та сучасними практико-орієнтованими технологіями професійної рефлексії в тренерській діяльності. Предметом навчальної дисципліни є професійна рефлексія психолога-тренера в тренерській діяльності.
- ДокументСпіви Землі: біологія та екологія в літературі та культурі(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Астапова, Вероніка Алімівна; Белімова, Т. В.; Богдан, Валерій Володимирович; Боговін, Ольга Володимирівна; Бондарева, О. Є.; Борзенко, О. І.; Будний, В. В.; Варецька, С. О.; Вєльчєва, К. О.; Вещикова, О. С.; Волгіна, О. О.; Гагара, Т. В.; Ганошенко, Ю. А.; Глотов, О. Л.; Годік, К. О.; Головань, Т. П.; Горбань, О. О.; Горбач, Н. В.; Григорчук, Ю. М.; Даниленко, Л. В.; Девдюк, І. В.; Деркачова, О. С.; Дуброва, Оксана Володимирівна; Жаркова, Р. Є.; Жигун, С. В.; Зарва, Вікторія Анатоліївна; Кірєєва, М. В.; Коваленко, Я. С.; Козлова, А. О.; Комаров, С. А.; Корнелюк, Б. В.; Курилова, Ю. Р.; Лановик, З.Б.; Лановик, М.Б.; Левицька, О. С.; Лихацька, В. М.; Лісовська, І. В.; Лущій, С. І.; Матасова, Ю. Р.; Маценка, С. П.; Мітракова, О. О.; Москвітіна, Д. А.; Ніколаєнко, В. М.; Ніколаєнко, К. І.; Новик, Ольга Петрівна; Павлик, Неля Віленівна; Павлюк, О. О.; Петренко-Цеунова, О. І.; Полуляхов, Артем Сергійович; Райбедюк, Г. Б.; Скидан, Я. А.; Сморжевська, О. О.; Соболь, В. О.; Табакова, Ганна Іванівна; Федоренко, О. Б.; Федоряка, Л. Д.; Філоненко, С. О.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Цюп’як, І. К.; Чорний, І. В.; Швець, А. І.; Шиманович, Ірина Вікторівна; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Школа, Валентина Миколаївна; Школа, Г. М.; Юносова, Валентина Олександрівна; Юхимук, Я. В.; Янковська, Ж. О.; Янцелевич, О. С.; Groes, Sebastian; Moore, MatthewУ збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень міжнародної наукової конференції, що відбулася на базі факультету філології та соціальних комунікації Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено питанням екології та біології в культурі, літературознавстві, проблематика доповідей спирається на потреби наукового літературознавства та практики викладання літератури у контексті екокритики. Матеріали збірки можуть бути використані вчителями та студентами-філологами, викладачами, аспірантами, а також усіма, хто цікавиться сучасними проблемами дослідження літератури.
- ДокументТеоретичні аспекти підготовки перекладачів у контексті сучасних освітніх викликів(Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2025) Школа, Ірина Вікторівна; Богдан, Валерій Володимирович; Полуляхов, Артем СергійовичУ статті досліджується проблема модернізації професійної підготовки перекладачів в умовах євроінтеграції України та зростаючих вимог до якості перекладацьких послуг. Особлива увага приділяється аналізу додаткових компетентностей, які стають все більш затребуваними на сучасному ринку праці, але часто залишаються поза межами традиційних освітніх програм. Метою дослідження є обґрунтування необхідності впровадження нових компонентів у систему професійної підготовки перекладачів і розробка рекомендацій щодо їх практичної реалізації. Методологія дослідження базується на комплексному аналізі сучасних вимог до професійної діяльності перекладачів, вивченні практичного досвіду фахівців галузі та систематизації існуючих підходів до підготовки перекладацьких кадрів. У результаті дослідження визначено ключові напрями вдосконалення професійної підготовки перекладачів: формування правової грамотності щодо захисту інтелектуальної власності та професійної акредитації; розвиток технологічної компетентності у використанні спеціалізованого програмного забезпечення й електронних ресурсів; розвиток соціальних навичок для ефективної командної роботи та запобігання професійному вигоранню. Наукова новизна полягає у розробці інтегрованого підходу до підготовки перекладачів, який враховує сучасні тенденції розвитку галузі та забезпечує формування професійної компетентності на основі збалансованого поєднання лінгвістичної, правової, технологічної та соціально-психологічної складових. Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості їх безпосереднього використання для оновлення освітніх програм підготовки перекладачів, розробки нових навчальних дисциплін і вдосконалення методики професійної підготовки фахівців перекладацької галузі.