Перегляд за Автор "Попова, Лариса Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКвест-технології як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Попова, Ольга Іванівна; Попова, Лариса ПетрівнаУ статті розглядається проблема використання квест-технології на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі з метою активізації пізнавальної діяльності учнів. Розкривається поняття «квест», сутність цієї технології, основні цілі, освітні ефекти від застосування на уроках української мови та літературного читання; представлена структура проведення квестів; обґрунтовується ефективність використання в освітньому процесі. Як висновок, квест-технологія буде сприяти урізноманітненню форм освітнього процесу в сучасній початковій школі, створюватиме умови для продуктивної пізнавальної діяльності кожного здобувача освіти з урахуванням інтересів і здібностей; мотивуватиме й активізуватиме всі сфери розвитку особистості, формуватиме вміння вчитися, а значить допоможе сучасному педагогові відійти від звичних стереотипів організації уроку. Серед переваг застосування квесту є те, що він забезпечить раціональне інформаційне наповнення, поєднання колективної роботи класу з індивідуальною діяльністю учнів.
- ДокументЛінгвістичні ігри як засіб формування комунікативної компетентності учнів в умовах Нової української школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Попова, Ольга Іванівна; Попова, Лариса ПетрівнаУ статті зроблено спробу з’ясувати роль лінгвістичних ігор як засобу формування комунікативної компетентності молодших школярів, що сприяє підтриманню інтересу до навчання української мови та спрямований на отримання учнями знань за рахунок власних зусиль, розкриття особливостей будови та функціонування мови. Лінгвістична гра сприяє розвитку в здобувачів початкової освіти уяви про основні граматичні категорії та граматичне значення слова, які як абстрактні поняття дуже важко сприймаються в цьому віці. Вона також допомагає зрозуміти процес утворення нових слів та засвоїти основні словотворчі моделі. Ігрове засвоєння слова сприяє розвитку загальної мовленнєвої культури особистості, формує підсвідоме розуміння мовної норми та розвиває лінгвістичне мислення, що є основою комунікативної компетентності. Систематизація досвіду педагогів, представленого на особистих сайтах, у журнальних статтях та методичних публікаціях дозволила виділити найбільш популярні лінгвістичні ігри, які використовуються педагогами на уроках української мови в початковій школі, та розподілити їх на такі групи: фонетичні, лексико-фразеологічні, морфологічні, орфографічні, синтаксичні. Ураховуючи те, що молодшим школярам характерні емоційність, пізнавальна активність, бажання фантазувати, прагнення показати свою кмітливість і вправність, зростає роль використання лінгвістичних ігор на уроках української мови як засобу формування комунікативної компетентності. Сучасні лінгвістичні ігри передбачають змагальність, добровільність, що дозволяє учням задовольнити свої потреби в рухливості, отримати позитивні емоції радості, захоплення, задоволення, реалізувати свої інтереси, оволодіти навичками комунікації тощо. При проведенні лінгвістичних ігор здобувачі початкової освіти не лише засвоюють мовні норми, правила, а й залучаються до системи різноманітних суб’єкт-суб’єктних відносин, формують уміння взаємодіяти в команді, приймати рішення, доводити свою думку, що сприятиме формуванню комунікативної компетентності.
- ДокументМистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції(Полтава : Сімон, 2021) Бурназова, Віра Володимирівна; Зінич, О.В.; Литвиненко, А.І.; Мартиненко, Олена Володимирівна; Омельченко, Анетта Іванівна; Плахотнюк, О.А.; Погребняк, Марина Миколаївна; Полянська, Г.М.; Терешко, І.Г.; Бутенко, В.; Горковенко, О.С.; Драч, Т.Л.; Козубенко, М.О.; Марфіян, К.М.; Микитюк, К.; Михайлова, О.; Найденко, Т.О.; Павленко, Руслан Валентинович; Павленко, Юлія Сергіївна; Скиба, Ю.Ю.; Топорков, Д.А.; Бартая, М.М.; Заець, С.С.; Кашуба, Ю.І.; Косінова, О.М.; Орел, Д.В.; Попова, Ольга Іванівна; Степанюк, К.І.; Тараненко, Юлія Петрівна; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Бикова, О.В.; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Зубань, В.М.; Єгорова-Скобєлєва, У.В.; Качерова, Ольга Георгіївна ; Кирпа, В.В.; Косенко, Павло Борисович; Кривунь, Наталя Сергіївна; Кулик, Д.А.; Лиманська, О.В.; Маркіна, В.В.; Ревенко, Н.В.; Семичова, Н.О.; Сергієнко, Світлана Михайлівна; Сизоненко, В.А.; Смаковський, Юрій Васильович; Ткаченко, М.В.; Філімонова, Х.; Попова, Лариса Петрівна; Леіна, Ван; Панькова, А.М.До збірника увійшли доповіді та повідомлення, в яких, відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Теоретичні та історичні рефлексії міжкультурних зв’язків в контексті глобалізаційних процесів», «Професійна підготовка майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: новітні підходи та технології», «Формування художньо-творчої компетентності здобувачів освіти».