Перегляд за Автор "Самойленко, Інна Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПсихолого-педагогічний супровід учасників інклюзивного освітнього процесу : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2023) Ревуцька, Олена Володимирівна; Самойленко, Інна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Психолого-педагогічний супровід учасників інклюзивного освітнього процесу» є формування у здобувачів вищої освіти цілісного уявлення і теоретичних знань про зміст психолого-педагогічного супроводу як комплексної системи заходів з організації інклюзивного процесу та забезпечення підготовки здобувачів вищої освіти до практичної роботи з усіма учасниками інклюзивного освітнього процесу; формування загальнокультурних та професійних компетенцій, необхідних для ефективної професійної діяльності; здійснення особистісно мотиваційної, когнітивної та практичної підготовки майбутніх фахівців. Предметом даної дисципліни є дослідження теоретичних та практичних аспектів психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами (ООП), що здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання. Курс надає комплексні знання, розуміння концепції інклюзивної освіти, її цілей, принципів та основних стратегій, розвиває професійні навички, сприяє практичному оволодінню основними методами та підходами до психолого педагогічного супроводу учасників інклюзивного освітнього процесу.
- ДокументПсихолого-педагогічний супровід учасників інклюзивного освітнього процесу : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік (4 курс ДО)(БДПУ, 2023) Ревуцька, Олена Володимирівна; Самойленко, Інна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Психолого-педагогічний супровід учасників інклюзивного освітнього процесу» є формування у здобувачів вищої освіти цілісного уявлення і теоретичних знань про зміст психолого-педагогічного супроводу як комплексної системи заходів з організації інклюзивного процесу та забезпечення підготовки здобувачів вищої освіти до практичної роботи з усіма учасниками інклюзивного освітнього процесу; формування загальнокультурних та професійних компетенцій, необхідних для ефективної професійної діяльності; здійснення особистісно мотиваційної, когнітивної та практичної підготовки майбутніх фахівців. Предметом даної дисципліни є дослідження теоретичних та практичних аспектів психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами (ООП), що здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання. Курс надає комплексні знання, розуміння концепції інклюзивної освіти, її цілей, принципів та основних стратегій, розвиває професійні навички, сприяє практичному оволодінню основними методами та підходами до психолого педагогічного супроводу учасників інклюзивного освітнього процесу.
- ДокументПсихолого-педагогічний супровід учасників інклюзивного освітнього процесу : силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Логопедія. Спеціальна психологія» на 2023-2024 навчальний рік (3 курс)(БДПУ, 2023) Ревуцька, Олена Володимирівна; Самойленко, Інна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Психолого-педагогічний супровід учасників інклюзивного освітнього процесу» є формування у здобувачів вищої освіти цілісного уявлення і теоретичних знань про зміст психолого-педагогічного супроводу як комплексної системи заходів з організації інклюзивного процесу та забезпечення підготовки здобувачів вищої освіти до практичної роботи з усіма учасниками інклюзивного освітнього процесу; формування загальнокультурних та професійних компетенцій, необхідних для ефективної професійної діяльності; здійснення особистісно мотиваційної, когнітивної та практичної підготовки майбутніх фахівців. Предметом даної дисципліни є дослідження теоретичних та практичних аспектів психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами (ООП), що здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання. Курс надає комплексні знання, розуміння концепції інклюзивної освіти, її цілей, принципів та основних стратегій, розвиває професійні навички, сприяє практичному оволодінню основними методами та підходами до психолого педагогічного супроводу учасників інклюзивного освітнього процесу.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(БДПУ, 2023) Григор'єв, Ігор; Григор'єва, Вікторія Вікторівна ; Загуіна-Візер, Яна ; Зінченко, Тетяна ; Калініна, Світлана; Сизко, Ганна Іванівна; Кара, Віолета; Ковальова, Ольга; Зінченко, Юлія ; Кругліна, Надія; Маслянка, Ольга; Мельник, Владислава; Онуферко, Юлія ; Удич, Зоряна; Останіна, Ніна; Очеретенко, Поліна ; Григор'єва, Наталя ; Єськова, Тетяна Леонідівна; Малярчук, Наталя; Попова, Анастасія Сергіївна; Линдіна, Євгенія Юріївна; Романовська, Людмила; Самойленко, Інна Олександрівна; Старинська, Олена Віталіївна; Бузюк, Мар'яна ; Петрочко, Жанна ; Романенко, Світлана ; Захарова, Наталя Миколаївна; Межуєва, Любов; Мищак, Людмила; Сердюченко, Анастасія; Петровська, Катерина Володимирівна; Супрун, Дар'я; Подаваленко, Алла ; Зеленська, Людмила ; Білера, Наталія; Порядін, Євгеній ; Вайнола, Ренате; Скіпальська, Галина ; Суровцева, Ірина ; Хлєбік, Світлана; Баранник, Лілія ; Ковбаса, Леся ; Николаєва, Валентина; Рубль, Наталя ; Солод, Анастасія; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Мельничук, Алла Богданівна; Червона, Катерина ; Кузьмін, Віктор ; Кузьміна, Марія ; Шепель, Надія ; Коваль, Соломія ; Лопатинська, Наталія ; Лазаренко, Вікторія ; Мицик, Ганна Михайлівна; Лахно, Наталія ; Анастасова, Наталя Миколаївна; Литв'яков, Михайло ; Єфименко, Микола Миколайович; Олійник, Катерина ; Побережна, Олена ; Ревуцька, Олена Володимирівна; Малуєва, Тетяна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кашкарьова, Анна; Омельченко, Ірина ; Кобильченко, Вадим ; Біленька, Вікторія ; Вусик, Ганна Леонідівна; Когут, Анна ; Козакова, Аліна ; Кот, Надія Андріївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Михайловська, Оксана ; Байдарова, Ольга; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Цибуляк. Наталя Юріївна; Сичікова, Яна Олександрівна; Ковачов, Сергій Сергійович; Співак, Любов МиколаївнаДо збірника увійшли матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументСпеціальна педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р. для ОП «Дошкільна освіта»(БДПУ, Запоріжжя, 2023) Ревуцька, Олена Володимирівна; Самойленко, Інна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Спеціальна педагогіка» є озброєння здобувачів вищої освіти знаннями з теорії спеціального навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в спеціальних закладах, практична підготовка здобувачів вищої освіти до виконання професійних обов’язків дефектолога спеціальної школи або закладу дошкільної освіти. Предметом даної дисципліни є дослідження історичних та педагогічних аспектів спеціальної педагогіки, вивчення підходів держави та суспільства до організації спеціальної освіти дітей з особливими освітніми потребами. Курс надає комплексні знання, охоплюючи як теоретичні, так і практичні аспекти спеціальної освіти, розвиває професійні навички, сприяє практичному оволодінню основними педагогічними категоріями та поняттями в галузі спеціальної педагогіки.
- ДокументСпеціальна педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік (2 курс ДО)(БДПУ, 2023) Ревуцька, Олена Володимирівна; Самойленко, Інна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Спеціальна педагогіка» є озброєння здобувачів вищої освіти знаннями з теорії спеціального навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в спеціальних закладах, практична підготовка здобувачів вищої освіти до виконання професійних обов’язків дефектолога спеціальної школи або закладу дошкільної освіти. Предметом даної дисципліни є дослідження історичних та педагогічних аспектів спеціальної педагогіки, вивчення підходів держави та суспільства до організації спеціальної освіти дітей з особливими освітніми потребами. Курс надає комплексні знання, охоплюючи як теоретичні, так і практичні аспекти спеціальної освіти, розвиває професійні навички, сприяє практичному оволодінню основними педагогічними категоріями та поняттями в галузі спеціальної педагогіки.
- ДокументСпеціальна педагогіка: силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Ревуцька, Олена Володимирівна; Самойленко, Інна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Спеціальна педагогіка» є озброєння здобувачів вищої освіти знаннями з теорії спеціального навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в спеціальних закладах, практична підготовка здобувачів вищої освіти до виконання професійних обов’язків дефектолога спеціальної школи або закладу дошкільної освіти.