Перегляд за Автор "Самсутіна, Наталя Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуальні питання впливу довкілля, фізичного виховання та спорту на здоров'я людини(Бердянський державний педагогічний університет, 2023-09) Cavcaliuc, A.S.; Базильчук, В.Б.; Журавльов, Ю. Г; Баришников, А. О.; Ляхова, І. М.; Верітов, О.І.; Пономарьов, В.О.; Петров, В.О; Голуб, Д.О; Дишкант, М.В.; Кара, Світлана Іванівна; Караулова, С.І.; Козицька, А.П.; Плющакова, О.В; Кононенко, М.О.; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Ляхова, І.М; Маленюк, Т.В.; Павлевич, Л.М; Поліщук, К.В.; Пономаренко, К. С.; Примак, Є.Г; Пристинський, В.М.; Пристинська, Т.М.; Швець, О.А.; Сватьєв, А.В.; Булах, С.М.; Симонік, А.В.; Собко, Н.Г.; Станчевський, М.М.; Шевченко, О.В.; Мельнік, А.О.; Шевчук, О.П.; Філатова, З.І; Євтушок, М.В; Баранов, В.В; Безкоровайна, Л.В.; Білик, В.Г; Василенко, К.С; Браниште, Г.C; Гальченко, Л.В.; Іванська, О.В.; Румянцев, С.С; Голінка, О.В.; Дутчак, Ю.В.; Сущенко, Л.П.; Каплун, М.О; Сухарєв, Р.С; Митяненко, Юлія Володимирівна; Омельчук, О.В; Шеремет, І.В.; Василенко, К.С; Самойленко, Вадим Леонідович; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Семенова, І.В; Ситнік, Д.М.; Согоконь, О.А; Степанова, Н.А.; Хатунцев, О.О.; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Савін, Є.В; Черезова, Ірина Олександрівна; Khatuntseva, S.М.; Cheremisina, I.М.; Yudin, O.О.; Lungu, E.M.; Nicolaiciuc, N.I; Onoi, M.P; Андреєва, О.Б.; Бугай, Б.А.; Єфімова, Анастасія Ігорівна; Дніпровська, Є.В.; Зоріна, Л.В.; Корх-Черба, О.В; Пшенічна, Л.П.; Кузьменко, В.Ю.; Коваленченко, В. Ф.; Ладиженська, К.О.; Мегалінська, Г.П; Білик, Ж.І.; Даниленко, Є.В; Ткачук, І. О.; Мерзлікіна, О.А.; Бобровник, Л.П; Некрасов, Григорій Григорович; Расторгуєва, Ірина Сергіївна; Самойленко,Інна Олександрівна; Сіренко, П.О; Жіденс, Я.; Качур, Є. Ю.; Хлібойко, Ю.В.; Внукова, О.М.; Лупійко, А.П.; Дроздова, В.М.; Загоренко, Н.О.; Гнатюк, Віталій Васильович; Нікітенко, Н.М.; Синегуб, Є.Л.; Павлевич, Я.О.; Бабаліч, В.А; Величко, М.В.; Вусик, Г.Л; Гжегожевський, Р.В.; Грибан, Г.П.; Завальнюк, О.В.; Співак, Л.М.; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, І.Ю.У збірнику вміщено наукові статті, які висвітлюють актуальні питання теоретико-методичних, валеологічних та психолого-педагогічних аспектів фізичного виховання і спорту різних верств населення, професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання, фітнесу, фізичної реабілітації, туризму й рекреації, сучасних аспектів фізичної реабілітації та адаптивної фізичної культури, еколого-біологічні проблеми формування здорового способу життя студентської молоді, а також проблеми довкілля, фізичного виховання та спорту в суміжних наукових сферах: міждисциплінарних зв'язках.
- ДокументГімнастика та методика її викладання : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Фізична культура» на 2023-2024 н. р. (1 курс)(БДПУ, 2023) Самсутіна, Наталя МихайлівнаМетою курсу є глибоке вивчення методики викладання гімнастики і озброєння педагогічними знаннями, навичками та вміннями, опанування техніки багатьох різноманітних видів гімнастики. Предметом вивчення навчальної дисципліни є теорія та методика викладання гімнастики, техніка гімнастичних вправ, професійні вміння та навички, необхідні для педагогічної і організаційної роботи в різних ланках фізкультурно-оздоровчої і спортивної роботи.
- ДокументМоніторинг сформованості когнітивного компоненту здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури(Видавництво НПУ імені Михайла Драгоманова, 2023) Анастасова, Ольга Юріївна; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Митяненко, Юлія ВолодимирівнаУ статті на основі аналізу та узагальнення літературних джерел визначено необхідність формування здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Проаналізовано різні підходи до формування ціннісного ставлення до власного здоров’я і здоров’я підростаючого покоління в умовах освітнього процесу. Мета наукової статті полягає у проведенні моніторингу сформованості когнітивного компоненту здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Відповідно до мети визначено такі завдання: проаналізувати дані наукової та методичної літератури щодо проблеми формування когнітивного компоненту здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури; дослідити результати сформованості когнітивного компоненту здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Для проведення моніторингу сформованості когнітивного компоненту здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’яформувальних технологій у освітній процес закладів загальної середньої освіти ми використовували параметричний статистичний критерій Стьюдента.
- ДокументМоніторинг сформованості професійних умінь та навичок майбутніх учителів фізичної культури(Гельветика, 2017) Самсутіна, Наталя МихайлівнаДосліджено теоретичні питання формування професійних умінь та навичок майбутніх учителів фізичної культури. Виділено невирішені раніше частини проблеми формування професійних умінь та навичок майбутніх учителів фізичної культури. Визначено професійні загальнопедагогічні та специфічні функції учителя фізичної культури. Окреслено професійні уміння та навички для їх виконання. Про ведено моніторинг сформованості професійних умінь та навичок майбутніх учителів фізичної культури, необхідних для виконання загальнопедагогічних та специфічних функцій.
- ДокументОснови методики спортивного тренування у складнокоординаційних видах спорту : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою «Фізична культура і спорт» на 2023-24 н. р.(БДПУ, 2023) Самсутіна, Наталя МихайлівнаМета курсу: формування професійно-педагогічних знань, вмінь та навичок, які забезпечують теоретичну та практичну підготовку тренера з обраного складнокоординаційного виду спорту.
- ДокументОсновні аспекти практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури(Мелітополь : Видавничий будинок «Мелітопольські друкарні», 2019) Самсутіна, Наталя МихайлівнаВизначено основні аспекти практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, зокрема, компетентності та результати навчання здобувачів вищої освіти у процесі проходження практик, передбачених Освітньо-професійною програмою «Фізична культура».
- ДокументОсобливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури до реалізації освітньої програми в умовах Нової української школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Самсутіна, Наталя МихайлівнаУ статті визначено особливості Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти, зокрема фізкультурної освітньої галузі; визначено її мету, яка полягає у формуванні в учнів стійкої мотивації до занять фізичною культурою і спортом та життєво необхідних рухових умінь і навичок для збереження власного здоров’я, розширення функціональних можливостей організму. Одним з пріоритетних напрямків Плану дій з упровадження Нової української школи визначено розвиток людських ресурсів, що передбачає підготовку вчителів. Наукова стаття розкриває особливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури до реалізації освітньої програми в умовах Нової української школи у процесі вивчення таких професійно орієнтованих дисциплін, як “Професійна діяльність у сфері фізичного виховання”, “Професійна майстерність”, зміст яких спрямовано на формування загальних та фахових компетентностей, необхідних для реалізації програми фізкультурної освітньої галузі для 1-4 класів. Окреслено мету, завдання вивчення навчальних дисциплін, основні результати навчання та зміст загальних і фахових компетентностей майбутніх учителів фізичної культури згідно з вимогами освітньо-професійної програми “Фізична культура”, серед яких здатність здійснювати пошук, аналіз і оцінку інформації, необхідної для постановки і вирішення професійних завдань, у тому числі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій; знання особливостей професійної діяльності; загальних основ та складових професійної майстерності учителя фізичної культури; здатність застосовувати сучасні методи й освітні технології навчання у фізичному вихованні; здійснювати об’єктивний контроль і оцінювання рівня навчальних досягнень учнів; здатність формувати в учнів предметні компетентності з фізичного виховання, медико-біологічних та психологічних основ, технологій розвитку рухових умінь і навичок та фізичних якостей, санітарно-гігієнічних основ діяльності у сфері фізичного виховання тощо.
- ДокументПрофесійна діяльність у сфері фізичного виховання : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Фізична культура» на 2023-24 н.р. (1 курс)(БДПУ, 2023) Самсутіна, Наталя МихайлівнаМета курсу – розкриття соціальної значущості професійної діяльності у сфері фізичного виховання, вказуючи місце та функції фізичної культури та спорту у суспільстві; визначення програмно-нормативних засад розвитку галузі фізичної культури; з’ясування основних характеристик системи вищої освіти та кадрового забезпечення галузі фізичної культури та спорту; знайомство з особливостями професійної діяльності учителя фізичної культури.
- ДокументПрофесійна майстерність : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою «Фізична культура» на 2023-24 н. р.(БДПУ, 2023) Самсутіна, Наталя МихайлівнаМета курсу: формування фахових знань компоненти професійної майстерності майбутнього учителя фізичної культури, розвиток творчого потенціалу, формування загальних та фахових компетентностей здобувачів вищої освіти.
- ДокументПрофесійна майстерність фахівця у сфері фізичної культури і спорту: силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою «Фізична культура і спорт» на 2023-24 н.р.(БДПУ, 2023) Самсутіна, Наталя МихайлівнаМета курсу: формування у майбутніх магістрів фізичної культури і спорту фахових знань про сутність професії, особливості професійної діяльності, компоненти та рівні професійної майстерності.
- ДокументПідготовка майбутніх учителів фізичної культури до виконання специфічних професійних функцій(Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна ; ДВНЗ “Донбаський державний педагогічний університет”, 2018) Самсутіна, Наталя МихайлівнаУ науковій статті окреслено специфічні функції учителя фізичної культури, серед яких функція допомоги і страховки при виконанні учнями фізичних вправ, здоров’язбережувальна, профілактична та суддівська; визначено доцільність підготовки майбутніх учителів фізичної культури до їх виконання, обґрунтовано необхідність удосконалення змісту підготовки майбутніх учителів фізичної культури до виконання специфічних професійних функцій, що реалізується у забезпеченні здобувачу вищої освіти вільного вибору навчальних дисциплін студентів.
- ДокументПідготовка майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності в Новій українській школі(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Самсутіна, Наталя МихайлівнаУ науковій статті проаналізовано нормативно-правову документацію з організації фізичного виховання в умовах Нової української школи, а саме: Державний стандарт базової середньої освіти, Концецію Нової української школи, Модельну навчальну програму «Фізична культура. 5-6 класи». Аналізуючи Модельну навчальну програму «Фізична культура. 5-6 класи», визначено, що основу фізкультурно-оздоровчої діяльності в Новій українській школі складають заходи «Ліг активних учнів та учениць здорової України». У процесі дослідження проведено анкетування здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) щодо визначення сучасного стану підготовки до фізкультурно-оздоровчої роботи в Новій українській школі. У результаті анкетування визначено, що майбутні вчителі фізичної культури відчувають нестачу знань про зміст фізкультурно-оздоровчої діяльності в Новій українській школі, а саме, про заходи, що складають основу «Ліг активних учнів та учениць здорової України. Тому процес їх підготовки до фізкультурно-оздоровчої діяльності в Новій українській школі потребує вдосконалення та пошуку нових ефективних методик навчання, серед яких ми пропонуємо вибіркові дисципліни. У статті представлено зміст програми навчальної дисципліни «Фізична культура в Новій українській школі» для вільного вибору здобувачами вищої освіти, метою якої є ознайомлення студентів з особливостями проведення уроків фізичної культури у закладах загальної середньої освіти та здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності в умовах Нової української школи. Основними завданнями вивчення дисципліни «Фізична культура у Новій українській школі» є формування в здобувачів вищої освіти комплексу знань, умінь та навичок, необхідних для реалізації вимог Нової української школи в процесі фізичного виховання. Вивчення вибіркової навчальної дисципліни «Фізична культура в Новій українській школі» сприятиме набуттю умінь та навичок реалізовувати зміст предмета «Фізична культура» для учнів початкової та базової середньої школи та організовувати фізкультурно-оздоровчу діяльність в умовах Нової української школи.
- ДокументСучасний стан підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій дистанційного навчання(БДПУ, 2024) Буділов, Кирило Андрійович; Самсутіна, Наталя МихайлівнаВ публікації визначено сучасний стан підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій дистанційного навчання.
- ДокументФізична культура у Новій українській школі : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою «Фізична культура і спорт» на 2023-24 н.р.(БДПУ, 2023) Самсутіна, Наталя МихайлівнаМетою навчальної дисципліни “Фізична культура у Новій українській школі” є озброєння здобувачів вищої освіти знаннями про особливості проведення уроків фізичної культури у закладах загальної середньої освіти в умовах НУШ та основами методики їх побудови; озброєння практичними навичками та вміннями, необхідними для викладання фізичної культури.
- ДокументІнноваційні технології фізичного виховання студентів : силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою «Фізична культура і спорт» на 2023-24 н.р.(БДПУ, 2023) Самсутіна, Наталя МихайлівнаМета курсу: озброєння здобувачів вищої освіти знаннями про інноваційні технології фізичного виховання та організаційно-методичні особливості їх використання у процесі фізичного виховання студентської молоді.