Перегляд за Автор "Сошенко Світлана"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання уроку-екскурсії до бібліотеки для розвитку та збагачення усного і писемного мовлення школярів(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Алексеєнко Наталія; Сошенко СвітланаУ статті розглядається дидактичний потенціал уроку-екскурсії для розвитку та збагачення усного і писемного мовлення школярів, мотивування їх пізнавальної активності. Особлива увага приділяється формуванню мовленнєвих компетентностей та позитивного ставлення до навчання. Актуальність дослідження зумовлюється необхідністю осмислення можливостей уроків-екскурсій в аспекті розвитку мовлення сучасних школярів. Методологія дослідження містить загальнотеоретичні та спеціальні методи. Метою дослідження є опис і характеристика нестандартних уроків-екскурсій до бібліотеки для учнів основної школи. Визначено, що урок-екскурсія в основній школі застосовується здебільшого з метою пізнання світу на уроках природознавства, географії, історії. Натомість використання таких уроків з метою розвитку мовлення є досить обмеженим. Потенціал використання екскурсії в аспекті розвитку мовлення залишається нерозкритим, тобто потребує системного аналізу, метою якого є опис і характеристика нестандартних уроків-екскурсій для учнів основної школи, що допомагають розвиткові усного і писемного мовлення. Урок-екскурсія є подією, яка залучає учнів до різних видів діяльності, що тісно пов’язані з реальним життям, потребами, наглядно демонструючи, як теоретичні знання, отримані під час навчання, застосовувати на практиці, в конкретній ситуації. У статті осмислено досвід проведення уроків-екскурсій з української мови для учнів 5–6 класів. Ці уроки було розроблено та проведено у межах навчальної практики майбутніх учителів української мови і літератури, які здобувають освіту в Кременчуцькому національному університеті імені Михайла Остроградського. Наведено покрокові алгоритми уроків-екскурсій у бібліотеці. Запропоновано різноманітні практичні завдання проблемного і творчого характеру, які доцільно використовувати на уроках-екскурсіях для розвитку усного і писемного мовлення для систематизації знань, удосконалення мовних навичок, розвитку творчих здібностей та вдосконалення усного і писемного мовлення дітей.