Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Старинська, Олена Віталіївна"

Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Зв’язок між соціальним інтелектом та емпатією українських здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану
    (Наукові інновації та передові технології, 2025) Старинська, Олена Віталіївна
    В статті розкрито результати емпіричного дослідження зв’язку соціального інтелекту та емпатії українських здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану. Емпіричне дослідження, в котрому взяло участь 224 здобувачі вищої освіти, проводилося із застосуванням тестів соціального інтелекту (Дж. Гілфорд, М. О’Саллівен) й оцінки емоційного інтелекту (Н. Холл), опитувальника емпатичних тенденцій (А. Меграбіен, Н. Епштейн), коефіцієнта кореляції Пірсона. Щодо загального показника соціального інтелекту емпірично виявлено, що майже дві третіх частини здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами мають нижчий від середнього рівень, майже десята частина – низький і середній рівні та майже дев’ятнадцята частина – вищий від середнього рівень. Досліджу-ваним, котрі мають ці рівні, відповідно, притаманні здатності правильно аналізувати й передбачати поведінку інших людей, розуміти мотиви поведінки й емоції інших людей, успішно вирішувати різні життєві завдання, розуміти прояви невербальної й вербальної поведінкової експресії, вибрати доречний тон спілкування з іншими людьми, демонструвати рольову гнучкість та прогнозувати дії інших людей у майже одній четвертій частині, лише окремих, майже одній другій чи майже трьох четвертих частинах соціальних взаємодій. Високого рівня загального показника соціального інтелекту не помічено. Визначено одну другу частину досліджуваних із вищим від середнього рівнем і таку саму частину досліджуваних із високим рівнем емпатії. Вони, відповідно, здатні вислуховувати розповіді інших людей про їхні проблеми, бути чутливими до їх емоційних потреб, налаштовуватися на емоції інших людей і розпізнавати невербальні прояви емоцій інших людей майже в трьох четвертих частинах (вищий від середнього рівень) чи майже в усіх (високий рівень) ситуаціях соціальних взаємодій. Інші рівні емпатії відсутні. Визначений статистичний зв’язок засвідчує вплив емпатії на соціальний інтелект здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Кризове психологічне консультування : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
    (БДПУ, 2023) Старинська, Олена Віталіївна
    Робоча програма з дисципліни "Кризове психологічне консультування" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти “Кризове психологічне консультування” є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Кризове психологічне консультування : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
    (БДПУ, 2023) Старинська, Олена Віталіївна
    Силабус з дисципліни "Кризове психологічне консультування" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти “Кризове психологічне консультування” є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Кризове психологічне консультування : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація")
    (БДПУ, 2024) Старинська, Олена Віталіївна
    Мета курсу: сприяння розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни. Предмет курсу: вивчення особливостей процесу психологічного консультування особистості у стані кризи; основні параметри і відмінності кризового консультування: умови, структура, динаміка, чинники, що впливають на характер перебігу консультативного процесу та його результативність.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку
    (БДПУ, 2019) Крижко, Василь Васильович; Петягіна, Ірина Борисівна; Авдєєва, Олена Сергіївна; Дубінець, Ірина Володимирівна; Мартиненко, Олена Володимирівна; Давиденко, Іван Олександрович; Сизко, Ганна Іванівна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Тараненко, Юлія Петрівна; Михайленко, Наталія Володимирівна; Мицик, Ганна Михайлівна; Онищенко, Сергій Вікторович; Попова, Анастасія Сергіївна; Самойленко, Інна Олександрівна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Литвиченко, Дарина Сергіївна; Старинська, Олена Віталіївна; Писаренко, Світлана Миколаївна; Самойленко, Вадим Леонідович; Боговін, Ольга Володимирівна; Рула, Наталія Володимирівна; Дяденчук, Альона Федорівна
    До збірника увійшли матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку
    (БДПУ, 2024) Костенко, Ганна Петрівна; Захарченко, Павло Васильович; Дудукалова, Олександра Сергіївна; Золотар, Людмила Миколаївна; Антощак, Марина Миколаївна; Мирошниченко, Володимир Олександрович; Мицик, Ганна Михайлівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Співак, Любом Миколаївна; Бабіченко, Альона Сергіївна; Коваль, Людмила Вікторівна; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Венцева, Надія Олександрівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Горецька, Олена Віталіївна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Коваль, Карина Валентинівна; Коломоєць, Ганна Геннадіївна; Кот, Надія Андріївна; Мацюк, Василь Васильович; Курило, Ольга Юріївна; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Перегудова, Валентина Іванівна; Петрик, Катерина Юріївна; Петровська, Катерина Володимирівна; Кузнєцова, Олена Яківна; Рула, Наталія Володимирівна; Самойленко, Інна Олександрівна; Сизко, Ганна Іванівна; Старинська, Олена Віталіївна; Татарін, Вадим Петрович; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Глазкова, Ірина Яківна; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Шульженко, Анжеліка Сергіївна; Даннік, Людмила Анаталїівна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Горбатюк, Лариса Василівна; Павленко, Лілія Василівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хатько, Алла Вікторівна; Смоліна, Ірина Сергіївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Школа, Олександр Васильович; Кузнєцова, Олена Яківна; Голуб, Дмитро Олександрович
    До збірника увійшли матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку
    (БДПУ, 2025) Тараненко, Юлія Петрівна; Бабіченко, Альона Денисівна; Анастасова, Наталя Миколаївна; Вєнцева, Надія Олександрівна; Федорик, Вікторія Володимирівна; Кузнєцова, Олена Яківна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єва, Наталя Анатоліївна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Коваль, Карина Валентинівна; Линдіна, Євгенія Юріївна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Курило, Ольга Юріївна; Мухіна, Тетяна Євгенівна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Попова, Анастасія Сергіївна; Самойленко, Інна Олександрівна; Синиця, Аліна Олександрівна; Крижко, Василь Васильович; Співак, Любов Миколаївна; Старинська, Олена Віталіївна; Сизко, Ганна Іванівна; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Школа, Олександр Васильович; Старокожко, Ольга Миколаївна; Мельнікова, Юлія Олександрівна; Ачкан, Віталій Валентинович; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Пономаренко, Кирило Сергійович; Самойленко, Вадим Леонідович; Шиманович, Ірина Вікторівна; Богданова, Марія Ігорівна; Рула, Наталія Володимирівна; Костромицький, Роман Іванович; Шульженко, Анжеліка Сергіївна; Петровська, Катерина Володимирівна; Донченко, Ольга Сергіївна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Мацейко, Наталія Володимирівна
    До збірника увійшли матеріали VIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Професійна компетентність фахівців дошкільної освіти: сучасні вектори формування
    (Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2021) Зайцева, Лариса Іванівна; Семеняко, Юлія Борисівна; Донченко, Ольга Сергіївна; Григор’єва, Наталя Анатоліївна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Улюкаєва, Ірина Гереєвна; Кот, Надія Андріївна; Дичківська, Ілона; Єськова, Тетяна Леонідівна; Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Старинська, Олена Віталіївна
    У монографії представлені результати науково-дослідної роботи колективу науковців кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету, здійснених щодо шляхів розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Видання адресоване науковцям, здобувачам вищої освіти та викладачам закладів вищої педагогічної освіти, фахівцям у галузі дошкільної освіти
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Психологія загальна : силабус освітньої компоненти за освітньою програмою «Дошкільна освіта та практична психологія» на 2023-2024 навчальний рік
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Старинська, Олена Віталіївна
    Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи теоретичних знань щодо структури психіки людини, набуття практичних вмінь, навичок щодо диференціації її особливостей. Предметом цієї дисципліни є вивчення психіки та психічних явищ як окремої людини, так і таких, що спостерігаються у групах для подальшого врахування цього в освітньому процесі.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Розвиток особистості в сучасному освітньому просторі : колективна монографія
    (ЛАНДОН-ХХІ, 2013) Завгородня, Олена Василівна; Назаревич, Вікторія В'ячеславівна; Гордова, Олена Валер’янівна; Горецька, Олена Віталіївна; Борейчук, Ірина Олегівна; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Кашкарьова, Людмила Ромуальдівна; Жук, Наталя Валентинівна; Малихіна, Тетяна Петрівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Дорошенко, Марина Ібрагимівна; Старинська, Олена Віталіївна; Карапетрова, Олена Володимирівна; Чумак, Віктор Вікторович; Панова, Наталія Юріївна; Кідалова, Марина Миколаївна; Колпакчи, Олена Сергіївна; Сердюк, Наталія Іванівна; Ільман, Вікторія Олександрівна
    У монографії висвітлюються традиційні та нові підходи до вирішення актуальних проблем навчання, виховання та розвитку особистості в сучасному освітньому просторі, що забезпечує збагачення інноваційного потенціалу вищої педагогічної освіти України. Розрахована на науковців у галузі психології, викладачів і студентів вищої школи, працівників системи освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Соціальний інтелект і культурні ціннісні орієнтації здобувачів вищої освіти-білінгвів: особливості зв’язків
    (Наукові інновації та передові технології, 2024) Старинська, Олена Віталіївна
    Статтю присвячено емпіричному дослідженню соціального інтелекту і культурних ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти-білінгвів та зв’язкам між ними. В дослідженні застосовано: аналіз, тест соціального інтелекту (Дж. Гілфорд, М. О’Саллівен), опитувальник культурних ціннісних орієнтацій (Ш. Шварц), коефіцієнт кореляції Пірсона. В емпіричному дослідженні взяли участь 120 здобувачів вищої освіти-білінгвів. Соціальний інтелект є складним інтегрованим комплексом здатностей особистості пізнавати і вирішувати різні завдання, які сприяють досягненню нею успіху у взаємодіях із іншими людьми. Щодо загального показника соціального інтелекту емпірично виявлено, що по дещо більше двох п’ятих частин досліджуваних мають нижчий від середнього і середній рівні, дещо більше і менше однієї двадцятої частини – відповідно вищий від середнього і високий рівні. Досліджуваних із цими рівнями вирізняє здатність розуміти мотиви поведінки, прояви невербальної й вербальної поведінкової експресії й прогнозувати дії інших людей в одній четвертій, половині, трьох четвертих або майже всіх взаємодіях із ними. Низький рівень відсутній. В полюсах культурних ціннісних орієнтацій виявляються основні способи вирішення суспільством базових питань щодо регулювання діяльності людини. Емпірично встановлено, що найбільше значення досліджувані надали полюсу «Інтелектуальна автономія», дещо менше – «Рівноправність», «Майстерність / домінування», «Афективна автономія» і «Належність», проте значно менше – «Ієрархія» і найменше – «Гармонія». Визначено статистично значущий обернений вплив соціального інтелекту на полюси культурних ціннісних орієнтацій «Ієрархія», «Афективна автономія» і «Гармонія»; а також статистично незначущий – на полюси «Інтелектуальна автономія», «Майстерність / домінування», «Належність» і «Рівноправність».
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти
    (БДПУ, 2023) Григор'єв, Ігор; Григор'єва, Вікторія Вікторівна ; Загуіна-Візер, Яна ; Зінченко, Тетяна ; Калініна, Світлана; Сизко, Ганна Іванівна; Кара, Віолета; Ковальова, Ольга; Зінченко, Юлія ; Кругліна, Надія; Маслянка, Ольга; Мельник, Владислава; Онуферко, Юлія ; Удич, Зоряна; Останіна, Ніна; Очеретенко, Поліна ; Григор'єва, Наталя ; Єськова, Тетяна Леонідівна; Малярчук, Наталя; Попова, Анастасія Сергіївна; Линдіна, Євгенія Юріївна; Романовська, Людмила; Самойленко, Інна Олександрівна; Старинська, Олена Віталіївна; Бузюк, Мар'яна ; Петрочко, Жанна ; Романенко, Світлана ; Захарова, Наталя Миколаївна; Межуєва, Любов; Мищак, Людмила; Сердюченко, Анастасія; Петровська, Катерина Володимирівна; Супрун, Дар'я; Подаваленко, Алла ; Зеленська, Людмила ; Білера, Наталія; Порядін, Євгеній ; Вайнола, Ренате; Скіпальська, Галина ; Суровцева, Ірина ; Хлєбік, Світлана; Баранник, Лілія ; Ковбаса, Леся ; Николаєва, Валентина; Рубль, Наталя ; Солод, Анастасія; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Мельничук, Алла Богданівна; Червона, Катерина ; Кузьмін, Віктор ; Кузьміна, Марія ; Шепель, Надія ; Коваль, Соломія ; Лопатинська, Наталія ; Лазаренко, Вікторія ; Мицик, Ганна Михайлівна; Лахно, Наталія ; Анастасова, Наталя Миколаївна; Литв'яков, Михайло ; Єфименко, Микола Миколайович; Олійник, Катерина ; Побережна, Олена ; Ревуцька, Олена Володимирівна; Малуєва, Тетяна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кашкарьова, Анна; Омельченко, Ірина ; Кобильченко, Вадим ; Біленька, Вікторія ; Вусик, Ганна Леонідівна; Когут, Анна ; Козакова, Аліна ; Кот, Надія Андріївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Михайловська, Оксана ; Байдарова, Ольга; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Цибуляк. Наталя Юріївна; Сичікова, Яна Олександрівна; Ковачов, Сергій Сергійович; Співак, Любов Миколаївна
    До збірника увійшли матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Травма: супровід та стратегії втручання : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
    (БДПУ, 2023) Старинська, Олена Віталіївна
    Робоча програма з дисципліни "Травма: супровід та стратегії втручання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти «Травма: супровід та стратегії втручання» є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Травма: супровід та стратегії втручання : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
    (БДПУ, 2023) Старинська, Олена Віталіївна
    Силабус з дисципліни "Травма: супровід та стратегії втручання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти «Травма: супровід та стратегії втручання» є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Травма: супровід та стратегії втручання : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація")
    (БДПУ, 2024) Старинська, Олена Віталіївна
    Мета курсу: сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку. Предмет курсу: оволодіння теорією і практикою застосування психотехнологій у процесі супроводу психологічної травми у різних категорій населення, а також практичними прийомами здійснення основних форм та методів психологічної допомоги представникам різних клієнтських груп.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
    (БДПУ, 2023) Старинська, Олена Віталіївна; Співак, Любов Миколаївна
    Робоча програма з дисципліни "Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання навчальної дисципліни «Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання» є підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів, психологів до засвоєння майбутніми фахівцями психологічних знань про такий феномен як стрес, який дає можливість організму пристосовуватися до змін середовища за рахунок універсального комплексу нейрогуморальних реакцій, опанування принципами надання ППД та самодопомоги під час травматичного стресу, формування стресостійкості та постравматичного зростання.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
    (БДПУ, 2023) Старинська, Олена Віталіївна
    Силабус з дисципліни "Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання навчальної дисципліни «Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання» є підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів, психологів до засвоєння майбутніми фахівцями психологічних знань про такий феномен як стрес, який дає можливість організму пристосовуватися до змін середовища за рахунок універсального комплексу нейрогуморальних реакцій, опанування принципами надання ППД та самодопомоги під час травматичного стресу, формування стресостійкості та постравматичного зростання.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback