Перегляд за Автор "Старцева, Аліна Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВиховання екологічної культури у дітей середнього дошкільного віку мультимедійними засобами (авторська мультимедійна казка)(БДПУ, 2012) Старцева, Аліна ОлександрівнаПредставлено роль авторської мультимедійної казки як засобу виховання екологічної культури та свідомості дітей середнього дошкільного віку. доведено, що використання мультимедійних засобів зроблять процес формування екологічної культури дітей середнього дошкільного віку набагато ефективніше.
- ДокументМовленевий і пізнавальний розвиток дошкільників засобами мультимедіа(БДПУ, 2010) Старцева, Аліна ОлександрівнаПредставлено наукові розвідки стосовно використання мультимедійних засобів (Microsoft Power Point, Move Maker тощо) у корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку спрямованої на мовленнєвий та пізнавальний розвиток.
- ДокументМовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами бісероплетіння(БДПУ, 2014) Старцева, Аліна ОлександрівнаУ статті представлено наукові розвідки стосовно використання бісероплетіння для розвитку дрібної моторики дітей з мовленнєвими порушеннями.
- ДокументМультимедійні технології як професійний інструмент вчителя-логопеда(БДПУ, 2013) Старцева, Аліна ОлександрівнаУ статті представлено наукові розвідки стосовно мультимедійних технологій як професійних інструментів вчителя-логопеда. Представлено інформаційну складову професійної компетентності, що передбачає використання основних напрямів мультимедійних технологій.
- ДокументРоль аудіовізуальної культури у вихованні дошкільника(БДПУ, 2009) Старцева, Аліна ОлександрівнаУ статті проаналізовано роль аудіовізуальної культури у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку.
- ДокументІгровий психотренінг як засіб формування особистості дітей із порушеннями мовлення(БДПУ, 2013) Старцева, Аліна ОлександрівнаУ статті зазначено теоретичне значення та експериментальна перевірка ефективності використання ігротерапії у процесі формування особистості дошкільника із порушеннями мовлення.