Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Титаренко, Ольга"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Потенціал науково-дослідницької діяльності у формуванні особистості майбутніх учителів технологій
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Титаренко, Ольга
    У статті розглянуто актуальність якісної підготовки майбутніх учителів природничих наук у сучасних умовах, яка обумовлена процесами реформування всіх ланок системи освіти, глобальними змінами на європейському ринку праці, розвитком світової науки та педагогічної практики, а також зміщенням акцентів з накопичення знань до опанування способами діяльності. Проаналізовано основні стратегічні завдання та вимоги до якості освітнього процесу і професійного рівня сучасних учителів. Визначено необхідність освоєння майбутніми вчителями нових функцій, нового змісту діяльності, пошуку та запровадження сучасних методик навчання і викладання. Особливу увагу приділено формуванню у випускників закладів загальної середньої освіти десяти ключових компетентностей. У статті розглянуто наукові дослідження проблематики науково-дослідницької діяльності особистості, яка зосереджується на формуванні дослідницьких умінь у різних категоріях суб’єктів. Підкреслено важливість формування науково-дослідницької компетентності в системі підготовки майбутніх фахівців, дослідженої багатьма українськими та зарубіжними науковцями. Проаналізовано багатовимірний процес науково-дослідницької діяльності у формуванні особистості майбутніх учителів технологій, який включає розвиток дослідницьких умінь, самостійності та компетентностей. Визначено сутність та теоретичне обґрунтування науково-дослідницької діяльності студентів, що передбачає аналіз понять «наукова діяльність» та «дослідницька діяльність», особливо в контексті організації такої діяльності у вищій школі. Окреслено розмежування між поняттями «наукова діяльність», «науково-організаційна діяльність», «науково-педагогічна діяльність» та «науково-технічна діяльність». Наголошено на необхідності звернення до довідниково-джерельної бази для уточнення особливостей тлумачення терміну «науково- дослідницька діяльність». У статті розглянуто значення науково-дослідницької діяльності в контексті формування особистості майбутніх учителів технологій. Проаналізовано роль інноваційних технологій навчання, таких як проблемний виклад, евристичні методи, ігрові методи та кейс-методи, у розвитку критичного мислення, дослідницьких навичок та самостійності студентів. Зростання значення інформаційно-комунікаційних технологій в освіті вимагає від майбутніх учителів здатності критично оцінювати та використовувати онлайн-ресурси для забезпечення якості навчання та активного наукового пошуку. Підготовка майбутніх учителів технологій повинна включати розвиток умінь для роботи в гібридному середовищі досліджень, використовуючи як традиційні, так і цифрові ресурси. Розвинута дослідницька компетентність є ключовим аспектом підвищення якості освітнього процесу і включає систему мотивів, станів, спеціальних установок, дослідницьких знань, навичок і умінь.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback