Перегляд за Автор "Ткачук, Інна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання електронних підручників для навчання і розвитку молодших школярів(2024) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Ткачук, ІннаУ науковій праці розглядається роль електронних підручників у сучасній освітній практиці, з акцентом на їх значення для початкової школи. Автори аналізують, як інноваційні технології трансформують традиційні методи навчання, зокрема у відповідь на виклики, пов’язані з пандемією COVID-19 та військовим станом в Україні. Електронні підручники, з їх мультимедійним контентом та інтерактивними вправами, виступають як засіб для забезпечення безперервності освіти та адаптації до дистанційного навчання. Робота висвітлює переваги електронних підручників. Особлива увага приділяється аналізу функціональності та інтерактивних можливостей електронного підручника «Мистецтво» для 3 класу, який слугує прикладом ефективного інструменту для розвитку когнітивних та творчих здібностей молодших школярів.
- ДокументМистецька освіта в контексті інклюзивної школи: розвиток творчих здібностей усіх учнів(Бердянський державний педагогічний університет, 2023-11) Качерова, Ольга Георгіївна; Ткачук, ІннаОдним із напрямків сучасної системи освіти є впровадження інклюзивного навчання, і на сьогодні, для ефективної роботи з дітьми, що мають обмежені можливості по здоров′ю – мистецтво займає важливу роль і є невід’ємною частиною навчального процесу у початковій школі. Розвиток творчого потенціалу та художньо-естетичне виховання дітей в процесі навчальної діяльності інклюзивної освіти є одним із найбільш важливих завдань під час навчання. Тому що творчість допомагає дитині самовиразитись, проявити свої почуття, бути успішним. Мета дослідження: обґрунтувати необхідність митецької освіти у контексті інклюзивної школи і навіщо потрібна творча діяльність для дітей з обмеженими освітніми можливостями.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2025-11) Боярчук, Вадим; Костинюк, Василь; Гах, Дарина; Чередник, Лідія; Григор'єв, Ігор; Григор'єва, Вікторія Віторівна; Звєкова, Вікторія; Іванісов, Денис; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Коробов, Михайло; Коробова, Ольга; Логвінова, Альона; Макарова, Тетяна Михайлівна; Манєва, Цезарина; Москаленко, Єлизавета; Білоусова, Надія; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Носулько, Катерина; Николишин, Назарій; Пінтійська, Анастасія; Поліщук, Катерина; Петрик, Крістіна Юріївна; Помомаренко, Кирило; Рудчик, Ольга; Селезньов, Руслан; Скляр, Ірина; Старокожко, Ольга Миколаївна; Ячменьов, Роман; Мозуль, Ірина; Присташ, Анна; Перетяга, Людмила; Токар, Ірина; Бобро, Артур; Федунишин, Павло; Будник, Олена; Агаларова, Олександра; Андрейченко, Богдан; Стрільчук, Оксана Володимирівна; Візнюк, Олена; Гайденко, Аліна; Гриценко, Владислав; Кочерга, Сергій; Дев'ятко, Вікторія Олегівна; Єрмашова, Марія; Єфименко, Наталія; Ковінькіна, Аліна; Кроленко, Володимир; Крючкова, Юлія В'ячеславівна; Лисак, Ганна Григорівна; Литовченко, Віталій Петрович; Логійко, Анастасія; Мініна, Оксана; Самойленко, Юліана; Сапранкова, Катерина Володимирівна; Семчук, Тетяна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Хомік, Ірина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Чалій, Ірина; Черезова, Ірина Олександрівна; Щербань, Маргарита; Алейкіна, Тетяна; Анютіна, Валерія; Голубовська, Ірина; Бородін, Олексій Іванович; Бут, Анастасія; Бучко, Наталія; Верхола, Наталія; Гаращенко, Олена; Головко, Анастасія; Гордієнко, Тетяна; Грищенко, Любов; Качерова, Ольга Георгіївна; Гук, Єлизавета; Щербакова, Надія Миколаївна; Гулієнко, Анастасія; Коваль, Карина Валентинівна; Дегтярьова, Альбіна; Делікатна-Гринь, Катерина; Кіт, Галина; Дем'янчук, Катерина; Дудка, Артем; Івденко, Вікторія; Кононенко, Марина; Короїд, Анастасія; Котенко, Катерина; Кочубей, Катерина; Креніда, Анна; Куза, Андріан; Кульбач, Лариса; Литвин, Наталія; Лобода, Вікторія; Макарук, Ольга; Максютенко, Діана; Малофеєва, Ольга; Міса, Уляна; Ніколенко, Марина; Олексієнко, Анна; Білоусова, Надія; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Попова, Ольга Іванівна; Різниченко, Маргарита; Рогатин, Сергій; Сай, Марія; Сайко, Віталій; Семивол, Яна; Сеньків, Дарія; Сініцька, Аліна; Підгурська, Валентина; Смолка, Анастасія; Ткачук, Інна; Томась, Катерина; Тюпа, Юлія; Федоренко, Дар'я; Федорченко, Анастасія; Хмельниченко, Мар’яна; Черкаська, Оксана; Черноброва, Алла; Швед, Ольга; Юнак, Ірина; Байдак, Алла; Кільчинська, Поліна; Комочкіна, Діана; Бузова, Олена Дмитрівна; Полтавець, Вікторія; Чернік, Тетяна; Швець, НаталіяУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти у контексті сучасних освітніх реформ. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться поданою проблемою.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Коробова, Ольга; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Гусак, Наталія; Дегтярьова, Любов; Кизь, Наталія; Нємцева, Наталія; Олійник, Олена; Федорова, Ірина; Басюк, Наталія; Горецька, Олена Віталіївна; Кабанова, Дар’я; Меліхова, Валерія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Юдіна, Ася; Беженарь, Лілія; Безрукава, Анастасія; Довгопол, Юліана; Дубовікова, Ангеліна; Гоменюк, Дар’я; Качаєва, Владислава; Кобзар, Діана; Коваль, Карина Валентинівна; Красовська, Валентина; Лупир, Діана; Малиш, Яна; Мороз, Юлія; Нагаєнко, Лілія; Науменко, Анастасія; Патика, Вікторія; Романова, Оксана; Рехлецька, Діана; Сапранкова, Катерина; Соколенко, Анастасія; Сомова, Анастасія; Удовенко, Анна; Хомин, Олеся; Черкес, Ольга; Чорна, Вікторія; Шеремен, Ольга; Шибінська, Софія; Шило, Анжела; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Якимець, Марія; Білоконь, Яна; Висікайло, Тетяна; Владимирова, Алла; Горбатюк, Ольга; Гришина, Аліна; Джураєва, Яніна; Дзигалюк, Карина; Дзюба, Світлана; Дроздова, Валерія; Іванова, Олена; Качерова, Ольга Георгіївна; Козлова, Катерина; Кононенко, Марина; Кириленко, Олександра; Люта, Діана; Мартинюк, Леся; Поліщук, Катерина; Полтавець, Вікторія; Сенченко, Владислав; Соколенко, Анастасія; Ткачук, Інна; Петрик, Крістіна Юріївна; Бондар, Юлія; Нестеренко, Марина Миколаївна; Хланта, Євгенія; Співак, Любов Миколаївна; Бондар, Юлія; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Шукатка, Оксана; Підгурська, Валентина; Барановська, ІринаУ збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах змінненої реальності.
- ДокументОсобливості використання сервісу Сlasstime на уроках інформатики в початковій школі(Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Ткачук, ІннаУ статті розкрито особливості використання сервісу Classtime на різних етапах уроку інформатики в початковій школі, що сприяє підвищенню активності молодших школярів, розвитку їхніх навичок та допомагає вчителям у створенні цікавих вправ для здійснення освітнього процесу.
- ДокументПсихолого-педагогічні передумови формування культури навчальної діяльності в початковій школі(КЗ "ППФК", 2025-05-07) Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Ткачук, ІннаУ статті розкрито актуальність формування культури навчальної діяльності здобувачів початкової освіти як важливої складової успішного освітнього процесу в умовах сучасних викликів. Наголошено, що така культура ґрунтується на розвитку внутрішньої мотивації до навчання, самостійності, відповідальності, морально-етичних норм і загальнокультурних цінностей. Проаналізовано психолого-педагогічні умови, що сприяють становленню культури навчальної діяльності, зокрема роль учителя, освітнього середовища, взаємодії з батьками та колективною діяльністю. Підкреслено значення цифрових технологій як ефективного засобу підвищення мотивації, розвитку пізнавальної активності та компетентностей учнів. Зроблено висновок, що формування культури навчальної діяльності потребує системного підходу, інтеграції педагогічних завдань і умов, а також використання сучасних освітніх інструментів.
- ДокументФормування здоров’язбережувальної компетентності у здобувачів початкової освіти на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»(БДПУ, 2024) Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Ткачук, ІннаУ тезах розглядається процес формування здоров’язбережувальної компетентності у здобувачів початкової освіти на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Акцентується увага на використанні інтерактивних методів навчання, які сприяють усвідомленню учнями важливості здорового способу життя та розвитку відповідальних поведінкових навичок.
- ДокументФормування самостійності здобувачів початкової освіти як елементу культури навчальної діяльності(Запоріжжя : БДПУ, 2025-11) Сапранкова, Катерина Володимирівна; Ткачук, ІннаУ дослідженні розглянуто проблему формування самостійності здобувачів початкової освіти як ключового елементу культури навчальної діяльності. Проаналізовано педагогічні умови розвитку автономної пізнавальної активності учнів, зокрема поступове залучення до самостійного виконання завдань, використання пошукового методу, ігрової та творчої діяльності. Визначено, що створення освітнього середовища, яке підтримує автономність, право вибору та педагогічну стимуляцію ініціативи, забезпечує розвиток самостійності, критичного мислення та готовності до автономних вчинків, що є основою успішної соціалізації та подальшого навчання.