Перегляд за Автор "Токаренко, Олена Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання та захисту курсової роботи з навчальної дисципліни «Операційний менеджмент»(БДПУ, 2020) Леміш, Катерина Михайлівна; Токаренко, Олена ІванівнаНаведено тематику курсових робіт, сформульовано завдання курсової роботи та подано методичні рекомендації до її виконання та захисту. Рекомендовано для здобувачів першого рівня вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 Менеджмент.
- ДокументОпераційний менеджмент : силабус 2023-2024 н.р. (ОПП "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу")(БДПУ, 2023) Токаренко, Олена ІванівнаСилабус з дисципліни "Операційний менеджмет" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу".
- ДокументОснови академічного письма : силабус 2023-2024 н.р. (ОПП і"Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу")(БДПУ, 2023) Токаренко, Олена ІванівнаСилабус з дисципліни "Основи академічного письма" для здобувачів першого (бакаларвськог) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професвійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу".
- ДокументСтратегічне управління фінансами територіальних громад(Економіка та суспільство, 2023) Токаренко, Олена Іванівна; Матвієнко, ГалинаУ статті проаналізовано особливості стратегічного управління фінансами територіальних громад, у тому числі методологію стратегічного управління та процес формування бюджету громади. Детально вивчено склад та структуру доходів та витрат бюджету територіальної громади. Надано деякі рекомендації щодо їх оптимізації. Наведено та проаналізовано додаткові джерела наповнення бюджету територіальних громад. Наголошено, що основними напрямами фінансової стратегії територіальної громади є аналіз і оцінка її фінансово-економічного стану; розробка облікової і податкової політики; розроблення кредитної і страхової політики; управління доходами і витратами; вибір інвестиційної політики та оцінка досягнень громади.
- ДокументТеорія організацій : силабус 2023-2024 н.р. (ОПП "Менедмент готельного, курортного та туристичного сервісу")(БДПУ, 2023) Токаренко, Олена ІванівнаМета курсу - формування у здобувачів сучасного, на основі системного підходу, світогляду щодо створення, функціонування й еволюції організацій. Предмет курсу: організаційні відносини, тобто зв'язки і взаємодії між різного роду цілісними утвореннями та їх структурними складовими, а також процеси і дії організуючої і дезорганізуючої спрямованості; організаційний досвід.
- ДокументТехнології продажів туристського продукту : силабус 2023-2024 н.р. (ОПП "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу")(БДПУ, 2023) Токаренко, Олена ІванівнаСилабус з дисципліни "Технології продажів турстського продукту" для здобувачів першого (бакаларвського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професвійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу". Мета курсу - формування у здобувачів системи знань та основних навиків організації процесу продажів туристського продукту та комунікації, що впливають на прийняття остаточного рішення про придбання туристського продукту. Предмет курсу: методики, техніки продажів туристського продукту, взаємодія з клієнтами в процесі продажів, робота з запереченнями.
- ДокументУдосконалення системи управління персоналом підприємств сфери послуг(Електронний науковий журнал "Приазовський економічний вісник", Класичний приватний університет, 2020) Леміш, Катерина Михайлівна; Токаренко, Олена Іванівна; Якимова, ОленаУдосконалення системи управління персоналом підприємств сфери послуг є досить актуальною темою. У статті розглядаються теоретичні аспекти удосконалення системи управління персоналом підприємства сфери послуг. Розкрито сутність системи управління персоналом. Проаналізовано необхідність удосконалення системи управління персоналом туристичного підприємства. Розкрито гостру кадрову проблему сучасних підприємств сфери послуг. Проаналізовано вимоги до персоналу за інноваційного соціально орієнтованого типу економічного розвитку. Розглянуто механізм та стратегію управління персоналом. Акцентовано на знаходженні оптимального співвідношення між стратегією розвитку організації та її кадровою стратегією. Розглянуто кадрову політику підприємства сфери послуг. Обґрунтовано необхідність упровадження цифрового HR–менеджменту, нових цифрових технологій