Перегляд за Автор "Тургенєва, Анастасія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 58
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАнімаційна діяльність соціального працівника : силабус на 2023-2024 н. р. (ОПП "Соціальна робота та практична психологія")(БДПУ, 2023) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаСилабус з дисципліни "Анімаційна діяльність соціального працівника" дл здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та практична психологія".
- ДокументАнімаційна діяльність соціального працівника : силабус на 2023-2024 н. р. (ОПП "Соціальна робота та соціальна педагогіка")(БДПУ, 2023) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаСилабус з дисципліни "Анімаційна діяльність соціального працівника" дл здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументВзаємодія суб’єктів формування позиції учнівської молоді (соціально-педагогічний аспект)(2015) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаСтаття присвячена дослідженню соціально-педагогічної взаємодії суб’єктів формування позиції учнівської молоді. Розглянуто та систематизовано наукові роботи з теми дослідження. Автором наведено та узагальнено визначення “суб’єкта” та поняття “взаємодії” у педагогічному процесі. Охарактеризовано кожен виділений суб’єкт як засіб впливу на особистість учня та визначено його роль у взаємодії з іншими суб’єктами у формуванні позиції учнівської молоді. Проаналізовано соціально-педагогічні основи взаємодії зазначених суб’єктів як фактор впливу на свідомість учня та процес його соціалізації в суспільстві.
- ДокументВикористання плейбек-театру у формуванні лідерських якостей молоді в системі позашкільної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Шалупня, ЄвгенійУ статті розглядається питання використання плейбек-театру у формуванні лідерських якостей молоді.
- ДокументВиховний простір становлення соціально-активної особистості(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаУ статті розглянуто проблеми створення сприятливих соціально- педагогічних умов для формування соціально активної особистості. Розкрито сутність понять виховна система, виховне середовище. Обґрунтовано актуальність виховного простору, в якому відбувається становлення соціально активної особистості та розвиток її здібностей.
- ДокументВступ до спеціальності : силабус на 2023-2024 н. р. (ОПП "Соціальна робота та практична психологія")(БДПУ, 2023) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаСилабус з дисципліни "Вступ до спеціальності" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та практична психологія".
- ДокументВступ до спеціальності : силабус на 2023-2024 н. р. (ОПП "Соціальна робота та соціальна педагогіка")(БДПУ, 2023) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаСилабус з дисципліни "Вступ до спеціальності" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументВступ до спеціальності : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Соціальна робота та практична психологія")(БДПУ, 2024) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаМета курсу: сприяння опануванню здобувачами вищої освіти основними питаннями самоорганізації, освітньої діяльності у ЗВО; ознайомлення здобувачів із теоретичною базою соціальної роботи, основами професійної діяльності соціальних працівників, процесом взаємодії з клієнтом; формування гуманістично-орієнтованого професійного світогляду майбутнього соціального працівника. Предмет курсу: теоретичні основи та зміст діяльності соціального працівника.
- ДокументВступ до спеціальності : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Соціальна робота та соціальна педагогіка")(БДПУ, 2024) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаМета курсу: сприяння опануванню здобувачами вищої освіти основними питаннями самоорганізації, освітньої діяльності у ЗВО; ознайомлення здобувачів із теоретичною базою соціальної роботи, основами професійної діяльності соціальних працівників, процесом взаємодії з клієнтом; формування гуманістично-орієнтованого професійного світогляду майбутнього соціального працівника. Предмет курсу: теоретичні основи та зміст діяльності соціального працівника.
- ДокументВідеохостинг YouTube як засіб інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку(Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАН України, 2021) Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Сизоненко, Ірина Геннадіївна; Петровська, Катерина Володимирівна; Гуренко, Ольга ІванівнаУ науковій статті обґрунтовані теоретико-практичні засади інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube. Здійснено уточнення поняття «інформаційно-культурна соціалізація дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube», яке полягає в інтеграції особистості до сучасного інформаційного Інтернет-суспільства, формуванні Інтернет-культури, засвоєнні соціально-моральних норм і цінностей, що транслюються дитиною молодшого шкільного віку під впливом Інтернет-середовища та проєктуються під час взаємодії з різними інститутами соціалізації, у процесі прийняття рішень, вибору освітньої траєкторії. Схарактеризовано компоненти (ціннісно-інформаційний, гносеологічно-інформаційний, соціалізувальний), критерії, показники та рівні сформованості інформаційно-культурної соціалізації особистості. З метою здійснення соціально-педагогічної діяльності з питання інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube визначена та схарактеризована модель цього процесу, метою якої є соціалізація дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube шляхом формування інформаційно-технологічних знань, усвідомленого ставлення до Інтернет-інформації; розвиток креативних умінь та навичок, розширення соціальних зв’язків у процесі взаємодії з іншими Інтернет-користувачами; виховання інформаційної культури та культури поведінки в Інтернет-мережі. Авторами запропонована технологія відеобукінгу, яка може використовуватись соціальним педагогом у межах профілактичної, соціально-виховної, соціалізаційної діяльності учнів. У статті описана процедура організації роботи з упровадження технології відеобукінгу в освітній процес, яка передбачала три етапи. Експериментально перевірено ефективність упровадження розробленої моделі та технології відеобукінгу в освітній процес закладів освіти.
- ДокументДосвід використання медіації у скандинавських країнах: можливості для вітчизняних медіаційних практик у галузі соціальної роботи(Ternopil-Aberdeen, 2021) Попова, Анастасія Сергіївна; Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаThe article reveals the possibilities of mediation in various spheres of life in the Scandinavian countries (Sweden, Denmark, Norway, Finland). The author analyzes the basic concepts of "conflict" and "mediation" in scientific and legal discourse. It is established that mediation is a method of empowering people to make informed decisions, which is ultimately the global goal of the social work profession, to teach the client to take responsibility, act, be an active member of society. The relationship between mediation and social work is substantiated, and the relevance of studying the Scandinavian countries experience in the field of mediation is determined. The author studies the historical aspects of the mediation appearance and development in the Scandinavian countries. In the Scandinavian countries, system of mediation consists of the three main dimensions – theoretical models of mediation, a practical system of mediation and mediation in action, and their direct relationship has been proven. The main theoretical models of mediation (evaluative, reflexive, facilitative, transformational) are characterized. It is established that the practical system of mediation functions has been realized in three planes - the system of communal mediation (community mediation, multicultural mediation, neighborhood mediation, school mediation, street mediation), mediation system in legal context (court-connected mediation, lawyer mediation, victim-offender mediation, family and child mediation), other mediation systems (workplace mediation, commercial mediation, international mediation, environmental mediation). The peculiarities of the organizational aspects of mediation in practice are analyzed and the main techniques used in the framework of theoretical models of mediation in practice are characterized. Constructive ideas of borrowing the Scandinavian countries experience in the context of the introduction of mediation practices in social work in Ukraine are identified
- ДокументДосвід організації діяльності волонтерського загону «Палітра добра» Бердянського державного педагогічного університету(Lulu Press, 2016) Петровська, Катерина Володимирівна; Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаУ тезах описано досвід організації діяльності волонтерського загону «Палітра добра» Бердянського державного педагогічного університету.
- ДокументДосвід роботи у сфері профілактики ВІЛ/СНІДу серед студентської молоді(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Петровська, Катерина Володимирівна; Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаУ статті розкриваються питання напрямів та досвіду Бердянського державного педагогічного університету щодо профілактики ВІЛ/СНІДу в студентському середовищі.
- ДокументДослідження стану надання послуг догляду та підтримки ВІЛ-позитивних людей у державно-громадському секторі(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Петровська, Катерина Володимирівна; Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаУ статті запропоновано шляхи розв’язання проблеми організації комплексного догляду та підтримки ВІЛ-позитивних людей із досвіду громадського сектору, що знайшло своє відображення в аналізі результатів реалізації кількісно-якісного дослідження стану надання послуг догляду та підтримки ВІЛ-позитивних людей у державно-громадському секторі та допомогло з’ясувати прогалини в цій системі. Дослідницькою базою виступив кабінет довіри поліклініки Бердянського територіального медичного об’єднання, до завдань якого належить масове обстеження населення на ВІЛ та надання медичної й соціально-психологічної допомоги людям з ВІЛ-позитивним статусом. З’ясовано, що медичні працівники та соціальний працівник кабінету (представник БО «Мережа 100% життя. М. Запоріжжя») супроводжує 347 пацієнтів з ВІЛ-позитивним статусом (з них 323 приймають АРТ терапію); на диспансерному обліку знаходяться: споживачі ін’єкційних наркотиків – 57 осіб; гомосексуали – 2 особи; вагітні – 33 особи. Дослідження проводилося за допомогою кількісно-якісних методів. Кількісний компонент полягав у зборі інформації щодо поширеності різних проявів СіД за ознакою ВІЛ-статусу із використанням методу структурованих інтерв’ю face-to-face (всього було проведено 316 інтерв’ю). Отримані кількісні дані доповнювалися якісною інформацією. З цією метою було проведено 24 глибинні інтерв’ю за методом «життєві історії». У процесі аналізу отриманих даних було охарактеризовано вибірку досліджуваних, які стоять на диспансерному обліку кабінету довіри Бердянського територіального медичного об’єднання (середній вік, стаж життя з ВІЛ-інфекцією, наявність близьких стосунків та ВІЛ-статус партнера, рівень освіти, їхня зайнятість, належність до ключових груп населення, досвід стигматизації та дискримінації через ВІЛ-статус з боку соціального оточення, причини відкладання лікування ВІЛ та ін.).
- ДокументМетодика організації форум-театру : силабус 2024-2025 н. р. (ОПП "Соціальна робота та соціальна педагогіка")(БДПУ, 2024) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаМета курсу: оволодіння теоретичними знаннями з питань організації та проведення форум-театру; розвиток навичок сприйняття проблемних ситуацій, здатності до експериментування та модифікації сценаріїв; виокремлення можливих стратегій вирішення конфліктних ситуацій та проблем. Предмет курсу: теоретичні та практичні аспекти створення та проведення форум-вистав.
- ДокументМетодика організації форум-театру : силабус на 2023-2024 н. р. (ОПП "Соціальна робота та практична психологія")(БДПУ, 2023) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаСилабус дисципліни "Методика організації форум-театру" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітьно-професійної програми "Соціальна робота та практична психологія".
- ДокументМетодика організації форум-театру : силабус на 2023-2024 н. р. (ОПП "Соціальна робота та соціальна педагогіка")(БДПУ, 2023) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаСилабус дисципліни "Методика організації форум-театру" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітьно-професійної програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументМетодика організації форум-театру : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Соціальна робота та практична психологія")(БДПУ, 2024) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаМета курсу: оволодіння теоретичними знаннями з питань організації та проведення форум-театру; розвиток навичок сприйняття проблемних ситуацій, здатності до експериментування та модифікації сценаріїв; виокремлення можливих стратегій вирішення конфліктних ситуацій та проблем. Предмет курсу: теоретичні та практичні аспекти створення та проведення форум-вистав.
- ДокументМетодика проведення тренінгу в соціальінй роботі : силабус на 2023-2024 н. р. (ОПП "Соціальна робот та практична психологія")(БДПУ, 2023) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаСилабус з дисципліни "Методика проведення тренінгу в соціальній роботі" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітьно-професійної програми "Соціальна робот та практична психологія".
- ДокументМетодика проведення тренінгу в соціальінй роботі : силабус на 2023-2024 н. р. (ОПП "Соціальна робот та соціальна педагогіка")(БДПУ, 2023) Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаСилабус з дисципліни "Методика проведення тренінгу в соціальній роботі" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітьно-професійної програми "Соціальна робот та соціальна педагогіка".
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »