Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Цимбалюк, Кирило"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Розвиток лідерських якостей студентів-психологів як важливий складник їхньої особистісної підготовки до майбутньої професійної діяльності
    (Габітус, 2023) Горецька, Олена Віталіївна; Сердюк, Наталія Іванівна; Цимбалюк, Кирило
    Стаття присвячена дослідженню лідерського потенціалу майбутніх психологів. Визначено, що лідерські якості – це сукупність індивідуально-особистісних та соціально-психологічних властивостей особистості, що дозволяють їй виконувати роль лідера. Проаналізовано ряд підходів, які мають різне розуміння походження та формування лідерських якостей особистості. Підкреслено важливість розвитку лідерських якостей у студентів-психологів в освітньому процесі задля майбутньої ефективної роботи з клієнтами та досягнення успіху у професії. Виокремлено компоненти, що впливають на розвиток лідерських якостей майбутніх психологів: мотиваційний (мотивація на досягнення успіху, асертивність, прагнення до самореалізації), емоційний (емоційний інтелект) та поведінковий (комунікативні, організаторські та лідерські здібності). Експериментально визначено особливості прояву лідерських якостей у майбутніх психологів. Серед досліджуваних переважає середній рівень появу якостей, які можуть визначати їх лідерський потенціал. 45% мають мотивацію уникнення невдач; результати вивчення шкал емоційного інтелекту вказують на те, що у 55% майбутніх психологів високий рівень прояву цих шкал, окрім шкали «Управління власними емоціями», у 50% респондентів вона має середній рівень вияву; середні показники прояву комунікативних (40%), організаторських (60%) та лідерських (55%) здібностей притаманні більшій половині майбутніх психологів. Проведене експериментальне дослідження з майбутніми психологами підтверджує значимість та необхідність розвитку позитивної мотивації, емоційного інтелекту, комунікативних, організаторський та лідерських здібностей задля особистісного становлення, успішної професійної самореалізації.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Розвиток лідерських якостей студентів-психологів як важливий складник їхньої особистісної підготовки до майбутньої професійної діяльності
    (Габітус : Видавничий дім «Гельветика», 2023) Горецька, Олена Віталіївна; Сердюк, Наталія Іванівна; Цимбалюк, Кирило
    Стаття присвячена дослідженню лідерського потенціалу майбутніх психологів. Визначено, що лідерські якості – це сукупність індивідуально-особистісних та соціально-психологічних властивостей особистості, що дозволяють їй виконувати роль лідера. Проаналізовано ряд підходів, які мають різне розуміння походження та формування лідерських якостей особистості. Підкреслено важливість розвитку лідерських якостей у студентів-психологів в освітньому процесі задля майбутньої ефективної роботи з клієнтами та досягнення успіху у професії. Виокремлено компоненти, що впливають на розвиток лідерських якостей майбутніх психологів: мотиваційний (мотивація на досягнення успіху, асертивність, прагнення до самореалізації), емоційний (емоційний інтелект) та поведінковий (комунікативні, організаторські та лідерські здібності). Експериментально визначено особливості прояву лідерських якостей у майбутніх психологів. Серед досліджуваних переважає середній рівень появу якостей, які можуть визначати їх лідерський потенціал. 45% мають мотивацію уникнення невдач; результати вивчення шкал емоційного інтелекту вказують на те, що у 55% майбутніх психологів високий рівень прояву цих шкал, окрім шкали «Управління власними емоціями», у 50% респондентів вона має середній рівень вияву; середні показники прояву комунікативних (40%), організаторських (60%) та лідерських (55%) здібностей притаманні більшій половині майбутніх психологів. Проведене експериментальне дослідження з майбутніми психологами підтверджує значимість та необхідність розвитку позитивної мотивації, емоційного інтелекту, комунікативних, організаторський та лідерських здібностей задля особистісного становлення, успішної професійної самореалізації.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback