Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Черемісіна, Тетяна Володимирівна"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Вплив пандемії COVID-19 на розвиток туризму та заходи його підтримання
    (Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 2021) Леміш, Катерина Михайлівна; Черемісіна, Тетяна Володимирівна; Жуліна, Мєлана
    Проведено аналіз впливу пандемії COVID-19 на туристичну галузь. Досліджено сучасні тенденції розвитку туризму та заходи його підтримання. Наведено комплексні заходи для підтримки туристичної галузі для збереження зайнятості й розвитку економіки. Згруповано зміни у функціонуванні суб’єктів туристичної індустрії, викликані глобальною кризою туризму внаслідок коронавірусної хвороби.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до виконання та захисту курсової роботи з дисципліни «Менеджмент»
    (БДПУ, 2020) Леміш, Катерина Михайлівна; Швачко, Вікторія Анатоліївна; Черемісіна, Тетяна Володимирівна
    Наведено тематику курсових робіт, сформульовано завдання курсової роботи та подано методичні рекомендації до її виконання та захисту. Рекомендовано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу» зі спеціальності 073 Менеджмент.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Специфіка інноваційного менеджменту в туристичній сфері
    (Управління змінами та інновації, 2021) Леміш, Катерина Михайлівна; Черемісіна, Тетяна Володимирівна
    Досліджено питання визначення інноваційного менеджменту та інноваційних процесів в різних сферах економіки. Туристична сфера, як і будь-яка інша, потребує сучасних методів, форм та механізмів обслуговування. Щоб вистояти у конкурентній боротьбі на туристичному ринку підприємства сфери туризму мають впроваджувати інноваційний менеджмент, тим самим забезпечуючи якісне обслуговування туриста. Розглянуто питання специфіки та особливостей інноваційного менеджменту в туристичній сфері. Визначено інноваційний менеджмент в туристичній сфері як сучасну систему розробки, освоєння та управління нововведенням в туризмі, інвестиціями, що вкладаються власниками в розвиток всіх видів інновацій, та механізм управління цими процесами, спрямованих на вдосконалення та розвиток об'єкта управління і збільшення його капіталу. Окреслено процеси управління інноваціями в туристичній сфері та світовій практиці, які отримали назву інноваційні процеси, практичний потенціал яких в значній мірі визначається рівнем розвитку туристичної інноваційної інфраструктури.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback