Перегляд за Автор "Черемісіна, Тетяна Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВплив пандемії COVID-19 на розвиток туризму та заходи його підтримання(Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 2021) Леміш, Катерина Михайлівна; Черемісіна, Тетяна Володимирівна; Жуліна, МєланаПроведено аналіз впливу пандемії COVID-19 на туристичну галузь. Досліджено сучасні тенденції розвитку туризму та заходи його підтримання. Наведено комплексні заходи для підтримки туристичної галузі для збереження зайнятості й розвитку економіки. Згруповано зміни у функціонуванні суб’єктів туристичної індустрії, викликані глобальною кризою туризму внаслідок коронавірусної хвороби.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання та захисту курсової роботи з дисципліни «Менеджмент»(БДПУ, 2020) Леміш, Катерина Михайлівна; Швачко, Вікторія Анатоліївна; Черемісіна, Тетяна ВолодимирівнаНаведено тематику курсових робіт, сформульовано завдання курсової роботи та подано методичні рекомендації до її виконання та захисту. Рекомендовано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу» зі спеціальності 073 Менеджмент.
- ДокументСпецифіка інноваційного менеджменту в туристичній сфері(Управління змінами та інновації, 2021) Леміш, Катерина Михайлівна; Черемісіна, Тетяна ВолодимирівнаДосліджено питання визначення інноваційного менеджменту та інноваційних процесів в різних сферах економіки. Туристична сфера, як і будь-яка інша, потребує сучасних методів, форм та механізмів обслуговування. Щоб вистояти у конкурентній боротьбі на туристичному ринку підприємства сфери туризму мають впроваджувати інноваційний менеджмент, тим самим забезпечуючи якісне обслуговування туриста. Розглянуто питання специфіки та особливостей інноваційного менеджменту в туристичній сфері. Визначено інноваційний менеджмент в туристичній сфері як сучасну систему розробки, освоєння та управління нововведенням в туризмі, інвестиціями, що вкладаються власниками в розвиток всіх видів інновацій, та механізм управління цими процесами, спрямованих на вдосконалення та розвиток об'єкта управління і збільшення його капіталу. Окреслено процеси управління інноваціями в туристичній сфері та світовій практиці, які отримали назву інноваційні процеси, практичний потенціал яких в значній мірі визначається рівнем розвитку туристичної інноваційної інфраструктури.