Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Швачко, Вікторія Анатоліївна"

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Маркетинг : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (3 курс)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Швачко, Вікторія Анатоліївна
    Мета курсу – формування у майбутніх спеціалістів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів та послуг на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства. Предметом вивчення є загальні закономірності розвитку маркетингу, системи маркетингу підприємства, процеси оперативного та стратегічного управління маркетингом.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до виконання та захисту курсової роботи з дисципліни «Менеджмент»
    (БДПУ, 2020) Леміш, Катерина Михайлівна; Швачко, Вікторія Анатоліївна; Черемісіна, Тетяна Володимирівна
    Наведено тематику курсових робіт, сформульовано завдання курсової роботи та подано методичні рекомендації до її виконання та захисту. Рекомендовано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу» зі спеціальності 073 Менеджмент.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Міжнародний туризм : силабус 2023-2024 н.р. (ОПП "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу")
    (БДПУ, 2023) Швачко, Вікторія Анатоліївна
    Силабус з дисципліни "Міжнародний туризм" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу"
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організація та управління підприємствами ГКТС : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (4 курс)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Швачко, Вікторія Анатоліївна
    Мета курсу - опановування теоретичними знаннями щодо створення, організації та діяльності готельних, курортних та туристичних підприємств і формування у майбутніх менеджерів практичних навичок управлінської роботи в готельному, курортному та туристичному сервісі. Предметом вивчення є основні поняття менеджменту готельного, курортного та туристичного сервісу; системний підхід до організації та управління підприємствами готельного, курортного та туристичного сервісу; засвоєння механізму управління в готельному, курортному та туристичному сервісі; формування управлінських навичок діяльності у готельному, курортному та туристичному сервісі; формування навичок самостійного творчого використання теоретичних знань та вмінь організації та управління підприємствами готельного, курортного та туристичного сервісу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Офісний менеджмент : силабус 2023-2024 н.р. (ОПП "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу")
    (БДПУ, 2023) Швачко, Вікторія Анатоліївна
    Силабус з дисципліни " Офісний менеджмент " для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу".
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Реклама в туризмі : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (4 курс)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Швачко, Вікторія Анатоліївна
    Метою є формування професійного погляду на рекламну діяльність, умінь та навичок використання рекламних технологій та засобів створення та просування рекламної продукції в туризмі. Предметом навчальної дисципліни є процес організації рекламної діяльності у туризмі з метою привернення уваги потенційних споживачів до об’єкта рекламування.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Самоменеджмент : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (2 курс)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Швачко, Вікторія Анатоліївна
    Метою є опановування теоретичними знаннями та практичними навичками з питань самоуправління, особистісного розвитку, організації особистої праці менеджера, формуванні індивідуальних особливостей та поведінкових навичок для досягнення успіху в особистому житті та професійній діяльності. Предметом є процес саморозвитку особистості шляхом самомотивації, планування, ухвалення рішень, організації власної діяльності та самоконтролю.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Стратегічний розвиток сільських територіальних громад: роль зеленого туризму
    (Економіка та суспільство, 2022) Леміш, Катерина Михайлівна; Бондаренко, Людмила; Швачко, Вікторія Анатоліївна
    У статті проаналізовано стратегічний розвиток сільських територіальних громад України та визначено роль зеленого туризму у цьому розвитку. Вказано, що формування стратегічного бачення та стратегічних цілей є основою для подальшого успішного розвитку громади. На початку стратегічного планування формулюється стратегічне бачення та стратегічні цілі громади. Вказано, що пріоритетність розвитку сільського зеленого туризму в Україні зумовлюється нагальною необхідністю невідкладного розв’язання усіх соціально-економічних проблем сучасного села. Сформульовано приклад визначення стратегічного бачення, стратегічної та оперативних цілей стратегії розвитку сільських територіальних громад, пов’язані із розвитком зеленого туризму. Наголошено, що зелений туризм спонукає до покращання благоустрою сільських садиб, вулиць і сіл загалом; стимулює розвиток соціальної інфраструктури.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Техніка та технологія галузі : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (3 курс)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Швачко, Вікторія Анатоліївна
    Мета курсу - опанування студентами концепції уніфікованих технологій готельних, курортних та туристичних послуг, формування професійних вмінь та навичок, які допоможуть у прийнятті самостійних рішень під час надання послуг відповідно до національних й міжнародних стандартів якості та гостинності. Предметом вивчення є опановування основними складниками технологій, технологічними схемами обслуговування на підприємствах готельної, курортної, туристичної сфери, технологіями гостинності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Цифрові рішення та основні тенденції вищої освіти в сфері туризму
    (Економіка та суспільство, Видавничий дім «Гельветика», 2023) Леміш, Катерина Михайлівна; Матвієнко, Галина; Швачко, Вікторія Анатоліївна
    Стаття присвячена основним цифровим рішенням та тенденціям вищої освіти в сфері туризму. Туризм, як галузь, підтримує та стимулює прямо чи опосередковано ряд пов’язаних економічних секторів, що створює додатковий позитивний ланцюговий ефект. Особливо актуальним для України э залучення інвестицій та формування позитивного іміджу, як країни з високоосвіченим населенням та високими стандартами в сфері виробництва та послуг. Тому індустрія туризму вимагає висококваліфікованих і добре освічених кадрів з сучасними навичками і компетенціями. В статті розглянуто важливість та необхідність розвитку вищої освіти. Доведено необхідність набувати освіту протягом життя та існування щільного зв'язку між витратами на освіту та ВВП на одну людину. Визначено, що цифрові технології, особливо в туризмі, є вкрай необхідними і загалом розглядаються як рушійна сила інновацій у цьому секторі.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback