Навчальні програми (силабуси)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчальні програми (силабуси) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 1092
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЛогопедія : силабус навчальної дисципліни 2020-2021 навчальний рік, І півріччя, ОП «Логопедія. Спеціальна психологія»(БДПУ, 2020) Линдіна, Євгенія ЮріївнаМета курсу: озброєння здобувачів вищої освіти загальними та спеціальними компетентностями, формування уявлень про структуру порушеного мовленнєвого розвитку, про засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток, їх подальше успішне навчання та освіту. Предмет курсу - процес корекції мовленнєвих порушень.
- ДокументЛогопедія : силабус навчальної дисципліни на 2020-2021 навчальний рік , ІІ півріччя, ОП «Логопедія. Спеціальна психологія»(БДПУ, 2020) Линдіна, Євгенія ЮріївнаМета курсу: озброєння здобувачів вищої освіти загальними та спеціальними компетентностями, формування уявлень про структуру порушеного мовленнєвого розвитку, про засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток, їх подальше успішне навчання та освіту. Предмет курсу - процес корекції мовленнєвих порушень.
- ДокументСилабус навчальної дисципліни "Технології навчання іноземних мов" на 2021-2022 навчальний рік(2021) Глазкова, Ірина ЯківнаМетою курсу є формування теоретичних знань та практичних умінь через набуття здобувачами вищої освіти досвіду щодо використання новітніх методів викладання та застосування інноваційних освітніх технологій для формування основних іншомовних навичок, а саме: читання, аудіювання, письма, говоріння. У межах дисципліни студенти вивчають переваги та недоліки сучасних освітніх технологій, опановують методики їх застосування в процесі навчання іноземних мов.
- ДокументСилабус навчальної дисципліни "Методологія науково-педагогічних досліджень" на 2021-2022 навчальний рік(2021) Глазкова, Ірина ЯківнаМета курсу: розкрити основні положення методології науково-педагогічного дослідження, теоретичні засади експериметально-дослідницької діяльності в освітній галузі, підготувати до виконання самостійного наукового дослідження у галузі педагогіки.
- ДокументДокументування у соціальній роботі : силабус(БДПУ, 2022) Захарова, Наталя МиколаївнаСилабус "Документування у соціальній роботі" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньої програми "Соціальна робота та соціальна педагогіка".
- ДокументЛогопедія : силабус навчальної дисципліни 2022-2023 навчальний рік ОП «Логопедія. Спеціальна психологія»(БДПУ. Запоріжжя, 2022) Линдіна, Євгенія ЮріївнаМета курсу: озброєння здобувачів вищої освіти загальними та спеціальними компетентностями, формування уявлень про структуру порушеного мовленнєвого розвитку, про засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток, їх подальше успішне навчання та освіту. Предмет курсу - процес корекції мовленнєвих порушень.
- ДокументМетодичні основи організації освітнього процесу 2022 рік вступу : силабус навчальної дисципліни, ОП Середня освіта (українська мова і література, англійська мова)(БДПУ, 2022) Нищета, Володимир АнатолійовичМета курсу – опанування майбутніми вчителями української мови, української літератури, англійської мови основ предметних методик, нормативно-правового й методичного забезпечення Нової української школи в аспекті мовно-літературної освітньої галузі. Предметом методичні основи роботи вчителя-словесника в мовно-літературній освітній галузі в Новій українській школі. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент буде знати: поняття методу як наукової категорії, поняття методики як науки, Концепцію «Нова українська школа (НУШ)», Державний стандарт базової середньої освіти, особливості мовно-літературної освітньої галузі, основи методики навчання української мови, основи методики викладання української літератури, основи методики навчання англійської мови, методи навчання української мови, методи викладання української літератури, методи навчання англійської мови, особливості уроків української мови, української літератури, англійської мови. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент буде вміти: аналізувати нормативно-правові документи й методичне забезпечення НУШ, модельні навчальні програми з української мови, української літератури, англійської мови (включно з модельними навчальними програмами інтегрованих курсів), підручники з української мови, української літератури, англійської мови; аргументовано добирати методи й прийоми навчання української мови, викладання української літератури, навчання англійської мови; первинно моделювати уроки української мови, української літератури, англійської мови.
- ДокументМетодичні основи організації освітнього процесу 2022 рік вступу : силабус для ОП "Середня освіта (українська мова і література)"(БДПУ, 2022) Нищета, Володимир АнатолійовичМета курсу – опанування майбутніми вчителями української мови, української літератури основ предметних методик, нормативно-правового й методичного забезпечення Нової української школи в аспекті мовно-літературної освітньої галузі. Предметом методичні основи роботи вчителя-словесника в мовно-літературній освітній галузі в Новій українській школі. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент буде знати: поняття методу як наукової категорії, поняття методики як науки, Концепцію «Нова українська школа (НУШ)», Державний стандарт базової середньої освіти, особливості мовно-літературної освітньої галузі, основи методики навчання української мови, основи методики викладання української літератури, методи навчання української мови, методи викладання української літератури, особливості уроків української мови, української літератури. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент буде вміти: аналізувати нормативно-правові документи й методичне забезпечення НУШ, модельні навчальні програми з української мови, української літератури(включно з модельними навчальними програмами інтегрованих курсів), підручники з української мови, української літератури; аргументовано добирати методи й прийоми навчання української мови, викладання української літератури; первинно моделювати уроки української мови, української літератури.
- ДокументЛогопедія : силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Логопедія. Спеціальна психологія» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, формування уявлень про причини, механізми, засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту. Предметом цієї дисципліни є вивчення базових принципів і методик навчання, які застосовуються у роботі з дітьми та дорослими з мовленнєвими порушеннями; вивчення різних типів мовленнєвих порушень, їхніх причин, симптомів та діагностики; освоєння практичних методик і інструментів для виявлення, діагностики та корекції мовленнєвих порушень; методи та засоби для попередження мовленнєвих порушень, включаючи ранню діагностику та втручання; вивчення взаємозв'язку мовленнєвих порушень з психічним і соціальним розвитком особистості; інтеграція з іншими дисциплінами; способи оцінки ефективності методів корекції та навчання; аналіз конкретних випадків з життя для кращого розуміння теорії та практики.
- ДокументКонсультативна діяльність фахівців ІРЦ(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є підготовка здобувачів вищої освіти до професійної діяльності в сфері спеціальної та інклюзивної освіти, надання ресурсної підтримки та консультування різних груп бенефеціарів. Предметом цієї дисципліни є основи консультативної психології, особливості роботи в сфері інклюзивної та спеціальної освіти, методи і прийоми ресурсної підтримки, інтерактивні форми консультування, а також професійні стандарти та етичні принципи.
- ДокументСенсорна інтеграція в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Спеціальна освіта» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна Олександрівна; Єфименко, Микола МиколайовичМетою викладання навчальної дисципліни є формування системи теоретичних знань, набуття практичних вмінь, навичок та методичних аспектів застосування сенсорної інтеграції в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Предметом цієї дисципліни є вивчення основних принципів, методів та технік сенсорної інтеграції, їх роль та значимість у корекційному навчанні та реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, а також методики впровадження цих підходів у педагогічний процес.
- ДокументМетодика роботи з дітьми з порушеннями мовлення: силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Логопедія. Спеціальна психологія» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння логодидактичних і психофізіологічних основ навчання рідної мови та мовлення, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з особами з функціонально-мовленнєвими труднощами. Предметом цієї дисципліни є вивчення теоретичних і практичних аспектів діагностики та корекції мовленнєвих порушень у дітей.
- ДокументЛогопедичний масаж та гімнастика(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОдександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є ознайомлення здобувачів вищої освіти з сучасною логопедичною технологією формування вимовної сторони мовлення – логопедичним масажем. Предметом цієї дисципліни є комплексний підхід до вивчення та практичного застосування логопедичного масажу та гімнастики як ефективних методів логопедичної корекції.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту курсових робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна Олександрівна; Цибуляк, Наталя ЮріївнаМетодичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту курсових робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта складені на основі «Положення про організацію освітнього процесу в Бердянському державному педагогічному університеті», «Положення про академічну доброчесність у Бердянському державному педагогічному університеті»
- ДокументНаскрізна програма практики ОПП „Логопедія. Спеціальна психологіяˮ для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаУ наскрізній програмі практики ОПП „Логопедія. Спеціальна психологіяˮ схарактеризовані структура та зміст педагогічної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта, висвітлена послідовність виконання завдань, визначені особливості кожного виду практики, представлені зразки оформлення необхідних матеріалів педагогічної практики. Стане у нагоді для керівників практик, викладачів, які здійснюють методичне керівництво практиками, здобувачів вищої освіти, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, які приймають практикантів на базах практик.
- ДокументСилабус освітнього компонента «Нейрокорекція в інклюзивній освіті» за освітньою програмою «Спеціальна освіта» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є поглиблення знань студентів з логопедії та спеціальної психології та надання їм необхідних компетенцій для успішної роботи з особами, які потребують нейрологопедичної допомоги; формування цілісного (гештальтного) розуміння патологічних феноменів у межах мовленнєвої та інших вищих психічних функцій, що дозволить більш точно, всебічно і з урахуванням нових досягнень нейронаук зрозуміти причини порушень мовлення, а саме їх мозкових механізмів й визначити способи професійної допомоги дітям та дорослим. Предметом цієї дисципліни є вивчення мозкових механізмів, які лежать в основі розвитку і функціонування мовленнєвих та інших вищих психічних функцій, а також розробка та застосування методик нейрологопедичної допомоги для осіб з порушеннями в цих сферах; основних патологічних змін у мовленнєвих та суміжних процесах, зокрема, з урахуванням новітніх наукових досліджень та відкриттів у галузі нейронаук; педагогічних, психологічних та медичних аспектів діагностики, корекції та реабілітації осіб з порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивної освіти.
- ДокументОснови науково-дослідної та грантовопроєктної діяльності : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Цибуляк, Наталя ЮріївнаМета викладання навчальної дисципліни «Основи науково-дослідницької та грантовопроєктної діяльності» полягає в підготовці висококваліфікованих, конкурентоздатних фахівців, спроможних організовувати, планувати та проводити науково-дослідницьку діяльність.
- ДокументСилабус освітнього компонента «Основи реабілітації, фізичної терапії, ерготерапії в спеціальній та інклюзивній освіті» за освітньою програмою «Логопедія. Спеціальна психологія» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є формування системи теоретичних знань, набуття практичних вмінь, навичок та методичних аспектів застосування фізичної реабілітації для відновлення мовлення або профілактики порушень мовлення. Предметом цієї дисципліни є вивчення основних теоретичних принципів і методичних аспектів фізичної реабілітації, а також набуття практичних навичок та вмінь її застосування для відновлення мовлення або профілактики порушень мовлення у людей з мовленнєвими порушеннями.
- ДокументРаннє втручання в системі спеціальної та інклюзивної освіти : силабус(БДПУ, 2023) Синиця, Аліна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Раннє втручання в системі спеціальної та інклюзивної освіти» є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ організації та надання послуги раннє втручання в системі спеціальної освіти, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з дітьми раннього віку з особливими освітніми потребами враховуючи вікові та типологічні відмінності, та їх батьками.
- ДокументНейро- та патопсихологія в спеціальній освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, Запоріжжя, 2023) Сизко, Ганна ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Нейро- та патопсихологія в спеціальній освіті» є формування знань про поняття, закономірності тамеханізми порушення вищих психічних функцій людини. Основними завданнями вивчення дисципліни «Нейро- та патопсихологія в спеціальній освіті» є сформувати у здобувачів вищої освіти адекватні сучасному рівню психологічних знань уявлення про: - закономірності вищої психічної діяльності та якості особистості, із психічними розладами; - становлення, динамічну організацію та вікові особливості сприйняття, пам’яті, мислення, розумової здатності тощо при різних психічнихпорушеннях; - особливості ВПФ, їх взаємовплив у забезпеченні інтегративної психічної діяльності; - психологічні методи та технології дослідження порушень пізнавальних процесів, якостей та станів при різних локальних ураженнях мозку.