Кафедра економіки, менеджменту та фінансів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра економіки, менеджменту та фінансів за Ключові слова "брендинг туристичних дестинацій"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУправління туристичними дестинаціями : силабус освітнього компоненту на 2024-2025 н.р.(Бердянський державний педагогічний університет, 2024-09) Оргієць, Оксана МиколаївнаМета курсу полягає у формуванні базових теоретичних знань вчення про туристичні дестинації, набуття навиків управління формуванням та сталим розвитком туристичних дестинацій. Основними завданнями курсу є: - надати слухачам базові теоретичні знання про туристичні дестинації, їх структуру та типологію; - розглянути туристичні дестинації як об’єкти управління, розкрити цілі та підходи до керування ними; - розкрити сутність та значення принципів управління туристською дестинацією; - охарактеризувати тенденції управлінських процесів в туризмі; - вміти визначати туристичний потенціал туристичних дестинацій, - вміти визначати туристичний потенціал туристичних дестинацій, набути навички використання інструментів управління для ефективного розвитку туристичних дестинацій.