Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 101
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументLEGO як засіб формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Косоног, КсеніяУ кваліфікаційній роботі зосереджується увага на використанні LEGO як засобу формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра, з’ясовано місце і роль конструктора LEGO в системі корекційно-розвиткової роботи з дітьми дошкільного віку з розладами аутистичного спектра; запропоновано програму щодо формування комунікативних навичок з використанням конструктору LEGO.
- ДокументАктивна громадянська позиція: актуальність формування в сучасній Україні(БДПУ, 2024) Клюй, КатеринаУ кваліфікаційній роботі визначено сутність поняття “активна громадянська позиція” та її зміст і структуру; розкрито процес формування активної громадянської позиції молоді: напрями, форми та методи; проаналізовано сутність та значення лідерства як складової активної громадянської позиції; здійснено аналіз сформованості лідерства у здобувачів спеціальності 231 Соціальна робота та розроблено програму з формування лідерства як складової активної громадянської позиції.
- ДокументВикористання арт-терапевтичних підходів у соціально-педагогічній діяльності закладів позашкільної освіти(БДПУ, 2023) Лупна, ОлександраУ кваліфікаційній роботі схарактеризовано роль арт-терапії у соціально-педагогічній діяльності; визначено класифікацію та специфіку основних форм арт-терапії в системі соціально-педагогічної роботи; досліджено особливості використання арт-терапевтичних підходів у роботі з дітьми молодшого шкільного віку в системі позашкільної освіти; експериментально перевірено ефективність арт-терапевтичних підходів на формування емоційного благополуччя дітей молодшого шкільного віку в умовах закладу позашкільної освіти; розроблено щодо використання арт-терапевтичних підходів у формуванні емоційного благополуччя в контексті соціально-педагогічної роботи закладів позашкільної освіти.
- ДокументВикористання арт-терапії у соціальній роботі з особами з інвалідністю(БДПУ, 2023) Буханиста, НаталіяУ кваліфікаційній роботі визначеносутність арт-терапії у соціальній роботі; охарактеризовано методи арт-терапії та особливості використання їх у соціальній роботі з особами з інвалідністю; проаналізовано досвід використання арт-терапії в роботі з людьми з інвалідністю; розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності використання арт-терапії у соціальній роботі з особами з інвалідністю.
- ДокументВикористання арт-терапії як технології соціально-педагогічної діяльності у роботі з дітьми(БДПУ, 2021) Кулікова, АннаУ кваліфікаційній роботі схарактеризовано арт-терапію як технологію соціально-педагогічної діяльності. Визначено основні напрямки та види арт-терапії у соціально-педагогічній діяльності. Досліджено особливості використання арт-терапії у соціально-педагогічній діяльності у роботі з дітьми молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти. Експериментально перевірено ефективність програми соціально-педагогічної арт-терапії для дітей молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти. Розроблено рекомендації щодо розробки програм соціально-педагогічної арт-терапії для дітей молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти.
- ДокументВикористання комп’ютерних технологій при вивченні фізики в старшій профільній школі(БДПУ, 2022) Проценко, ДенисКваліфікаційна робота присвячена теоретико-методологічному аналізу проблеми ефективної реалізації сучасних комп'ютерних технологій у навчанні фізики старшої профільної школи. Автором висвітлено принципи математичного моделювання та засоби симуляції фізичних явищ і процесів та методів оцінювання засвоєння відповідної інформації учнями.
- ДокументВикористання цифрових технологій при вивченні теми “Постійний електричний струм” у старшій профільній школі(БДПУ, 2022) Бондаренко, ВладиславКваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтованню і розробці методичних шляхів формування предметної компетентності учнів з електродинаміки засобами цифрових технологій, що сприяє підвищенню пізнавального інтересу, якості освітніх результатів та всебічному розвитку особистості школярів. Автором розроблено навчально-методичні матеріали з формування предметної компетентності учнів з електродинаміки засобами цифрових технологій, а також моніторингу рівня її сформованості.
- ДокументВикористання ігрових технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики(БДПУ, 2023) Петах, ГаннаМета рoбoти: дoслiдити oснoвнi аспекти викoристання iгрoвих технoлoгiй для активiзацiї пiзнавальнoї дiяльнoстi на урoках фiзики. Вiдпoвiднo дo мети були визначенi наступнi завдання: 1) прoаналiзувати нoрмативну, наукoву, метoдичну та навчальну лiтературу з дoслiджуванoї теми; 2) прoаналiзувати пoняття «пiзнавальний iнтерес» в педагoгiчнiй лiтературi; 3) прoвести дoслiдження викoристання iгрoвих технoлoгiй для активiзацiї пiзнавальнoгo iнтересу учнiв старшoї шкoли на урoках фiзики; 4) рoзрoбити елементи урoкiв, щo iлюструють шляхи рoзвитку пiзнавальнoгo iнтересу учнiв на урoках фiзики засoбами iгрoвих технoлoгiй.
- ДокументВластивості плівок β-Ga2O3, отриманих радіочастотним магнетроном напиленням на пористому кремнії(БДПУ, 2022) Кідалов, ВіталійУ кваліфікаційній роботі розроблено методику отримання гетероструктур на основі поруватих напівпровідників Si, а також з’ясування механізмів формування гетероструктури ZnO/SiC/porous-Si/Si та фізичних процесів, що протікають у ній. Проаналізовано фізико-технологічні основи отримання гетероструктури ZnO/SiС/porous-Si/Si.
- ДокументВолонтерська діяльність у сучасному українському суспільстві: організація допомоги Збройним Силам України(БДПУ, 2023) Златов, АртемУ кваліфікаційній роботі здійснено аналіз поняття "волонтерство" та визначено його види; визначено мотиваційну складову та досвід волонтерської діяльності в Україні в умовах сьогодення; проаналізовано особливості організації волонтерської допомоги Збройним Силам України; розроблено модель Центру волонтерської допомоги Збройним Силам України.
- ДокументВплив волонтерського руху на соціокультурні процеси та освітні можливості в Україні: аналіз маштабів, основних напрямків діяльності та досягнень(БДПУ, 2024) Кулянкова, ОленаУ кваліфікаційній роботі проаналізовано роль волонтерства у соціокультурних процесах та в контексті освітніх можливостей; схарактеризовано волонтерську діяльність під час війни; досліджено волонтерські програми та проєкти у сфері освіти та культури; визначено поточний стан діяльності волонтерського руху в Україні та схарактеризувати напрями його удосконалення.
- ДокументВпровадження ідей менторства (наставництва) в практику сучасного закладу загальної середньої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Кошляк, ОленаУ кваліфікаційній роботі проаналізовано наукову літературу, досвід впровадження менторства в сучасній вітчизняній та закордонній практиці. Розроблено інструменти самооцінки готовності до наставництва, аналізу результативності впровадження менторської програми. Розроблено менторську програму “Менторство в дії” на засадах соціально-педагогічної технології. Рекомендовано впровадження програми “Менторство в дії” в заклади освіти як основи шкільної моделі наставництва для вчителів-початківців.
- ДокументВідновлення ментального здоров’я дітей у кризовій ситуації(БДПУ, 2024) Липосавицька, ЯнаУ кваліфікаційній роботі теоретично вивчено ментальне здоров’я дітей та його збереження в умовах кризової ситуації, а також емпірично досліджено стан ментального здоров’я дітей та його відновлення за допомогою корекційно-розвивальної програми засобами арт-терапії; проаналізовано наукові джерела з проблеми ментального здоров’я; схарактеризувати як важливу складову повноцінного здоров’я особистості; досліджено стан ментального здоров’я дітей у кризовій ситуації та соціально-педагогічні умови відновлення засобами арт-терапії; розроблено корекційно-розвивальну програму для відновлення ментального здоров’я дітей з використанням методів арт-терапії.
- ДокументДидaктичні ігри як зacіб кoрeкції фонетико-фoнeмaтичнoї складової мoвлeння cлaбoчуючих дітeй дoшкільнoгo віку(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Анастасія, ДавидоваУ кваліфікаційній роботі визначено особливості мовлення cлaбoчуючих дітей дітeй дoшкільнoгo віку та доведено необхідність корекційного впливу щодо формування його складових, з’ясовано місце і роль дидактичних ігор в системі корекційно-розвиткової роботи зі слабочуючими дітьми дошкільного віку. Розроблена та експериментально перевірена ефективність впливу системи дидактичних ігор на рівень розвитку фонетико-фoнeмaтичнoї складової мовлення cлaбoчуючих дітей старшого дошкільного віку.
- ДокументДослідження умов оксидування поверхні n-GaAs при електрохімічній обробці поверхні монокристалів(БДПУ, 2022) Тиховод, КатеринаКваліфікаційна робота присвячена удосконаленню методу синтезу наноструктур на поверхні арсеніду галію. Авторкою роботи висвітлено особливості оксидування поверхні n-GaAs проводили методом електрохімічного осадження в водно-спиртовому розчині соляної кислоти, встановлено кінетику процесу зростання оксидних шарів, досліджено морфологічні характеристики сформованих наноструктур після електрохімічної обробки на поверхні n-GaAs.
- ДокументДослідження фазового та компонентного складу метеориту Юртук(БДПУ, 2023) Бондаренко, ВладиславКваліфікаційні робота присвячена всебічному і детальному аналізу метеорита Юртук з метою визначення його походження, історії та процесів, які він зазнав. Кінцева мета полягає в тому, щоб покращити наше розуміння астероїда Веста 4 і зробити внесок у ширшу сферу планетознавства, надаючи нове розуміння природи матеріалів у поясі астероїдів і їхнього значення для еволюції Сонячної системи.
- ДокументЗастосування здоров'язбережувальних технологій у громаді як напрям діяльності фахівця із соціальної роботи(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Гавяз, КатеринаУ кваліфікаційній роботі розкрито проблему здоров'язбереження особистості площині теорії і практики соціальної роботи. З’ясована роль та участь громади у формуванні здорового способу життя й здоров'язбережувальної компетентності населення громади. Визначено стан сформованості здоров'язбережувальної компетентності населення громади. Розкрито сучасні здоров'язбережувальні технології в соціальній сфері та особливості їх впровадження у практику роботи фахівця із соціальної роботи за для формування здоров'язбережувального середовища в територіальній громаді. Розроблено та реалізовано програму підвищення здоров'язбережувальної компетентності населення територіальної громади «Громада обирає здоров'я».
- ДокументМедійна грамотність учасників освітнього процесу як основа інформаційної безпеки(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Теравська, КатеринаУ кваліфікаційній роботі визначено сутність поняття “медійна грамотність” та надати характеристику її завданням, формам та складовим. Розкрито взаємозв’язок медійної грамотності та інформаційної безпеки. Визначено рівень медійної грамотності у здобувачів молодшого шкільного віку. Розроблено цільову соціально-педагогічну програму з формування медійної грамотності у здобувачів молодшого шкільного віку.
- ДокументМетодика вивчення законів збереження у старшій профільній школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра: спец. 014 Середня освіта (Фізика)(БДПУ, 2023) Бондаренко, ВолодимирУ даній роботі мова піде про методику вивчення законів збереження, на яких сьогодні і тримається сучасна картина світу. Об'єктом дослідження є процес вивчення законів збереження. Предметом дослідження методика викладання законів збереження в курсі фізики профільної середньої школи. Мета дослідження-проаналізувати закони збереження у фізиці і розглянути їх методику вивчення в профільній середній школі. Відповідно до мети дослідження визначені завдання дослідження: 1. Проаналізувати закони збереження у фізиці і розглянути їх методику вивчення в профільній середній школі. 2. Провести аналіз змісту курсу “законів збереження “ фізики профільної школи 3. Розглянути деякі методики проведення уроків з вивчення законів збереження в курсі фізики середньої школи. 4. Рoзpoбити нaвчaльнo-мeтoдичні мaтepіaли до уроків фізики pізнoгo типу з теми “Закони збереження”.
- ДокументМетодика вивчення явища надпровідності у старшій школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра: спец. 014 Середня освіта (Фізика)(БДПУ, 2023) Бандуркін, СергійТеоретичне обґрунтування та розробка методичних шляхів формування системних і міцних знань школярів про фізичну сутність та технічне застосування явища надпровідності в курсі фізики старшої профільної школи