Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 238
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументLEGO як засіб формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Косоног, КсеніяУ кваліфікаційній роботі зосереджується увага на використанні LEGO як засобу формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра, з’ясовано місце і роль конструктора LEGO в системі корекційно-розвиткової роботи з дітьми дошкільного віку з розладами аутистичного спектра; запропоновано програму щодо формування комунікативних навичок з використанням конструктору LEGO.
- ДокументАктивна громадянська позиція: актуальність формування в сучасній Україні(БДПУ, 2024) Клюй, КатеринаУ кваліфікаційній роботі визначено сутність поняття “активна громадянська позиція” та її зміст і структуру; розкрито процес формування активної громадянської позиції молоді: напрями, форми та методи; проаналізовано сутність та значення лідерства як складової активної громадянської позиції; здійснено аналіз сформованості лідерства у здобувачів спеціальності 231 Соціальна робота та розроблено програму з формування лідерства як складової активної громадянської позиції.
- ДокументАктивізація навчально пізнавальної діяльності учнів 5 класів в умовах впровадженння концепції нової української школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Демчук, МаринаМета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити методичні рекомендації щодо активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах впровадження Концепції Нової української школи
- ДокументБагатоцільове використання програми динамічної математики «GeoGebra» при вивченні теми «Многогранники»(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Куліда, Дар'яМета кваліфікаційної роботи — теоретично обґрунтувати, розкрити напрями та розробити методичні рекомендації щодо використання програми динамічної математики «GeoGebra» під час вивчення теми «Многогранники».
- ДокументВикористання арт-терапевтичних підходів у соціально-педагогічній діяльності закладів позашкільної освіти(БДПУ, 2023) Лупна, ОлександраУ кваліфікаційній роботі схарактеризовано роль арт-терапії у соціально-педагогічній діяльності; визначено класифікацію та специфіку основних форм арт-терапії в системі соціально-педагогічної роботи; досліджено особливості використання арт-терапевтичних підходів у роботі з дітьми молодшого шкільного віку в системі позашкільної освіти; експериментально перевірено ефективність арт-терапевтичних підходів на формування емоційного благополуччя дітей молодшого шкільного віку в умовах закладу позашкільної освіти; розроблено щодо використання арт-терапевтичних підходів у формуванні емоційного благополуччя в контексті соціально-педагогічної роботи закладів позашкільної освіти.
- ДокументВикористання арт-терапії в соціально-педагогічній роботі з дітьми з особливими потребами(БДПУ, 2024) Плевако, МаринаУ кваліфікаційні роботі розкрито сутність арт-терапії як методу соціально-педагогічної діяльності; схарактеризовано методи арт-терапії та особливості їх застосування в роботі з дітьми з особливими потребами; розроблено рекомендації щодо впровадження новітніх технік арт-терапії у соціально-педагогічну діяльність інклюзивних освітніх закладів.
- ДокументВикористання арт-терапії у соціальній роботі з особами з інвалідністю(БДПУ, 2023) Буханиста, НаталіяУ кваліфікаційній роботі визначеносутність арт-терапії у соціальній роботі; охарактеризовано методи арт-терапії та особливості використання їх у соціальній роботі з особами з інвалідністю; проаналізовано досвід використання арт-терапії в роботі з людьми з інвалідністю; розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності використання арт-терапії у соціальній роботі з особами з інвалідністю.
- ДокументВикористання арт-терапії як технології соціально-педагогічної діяльності у роботі з дітьми(БДПУ, 2021) Кулікова, АннаУ кваліфікаційній роботі схарактеризовано арт-терапію як технологію соціально-педагогічної діяльності. Визначено основні напрямки та види арт-терапії у соціально-педагогічній діяльності. Досліджено особливості використання арт-терапії у соціально-педагогічній діяльності у роботі з дітьми молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти. Експериментально перевірено ефективність програми соціально-педагогічної арт-терапії для дітей молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти. Розроблено рекомендації щодо розробки програм соціально-педагогічної арт-терапії для дітей молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти.
- ДокументВикористання гелетотерапії як інноваційної соціально-педагогічної технології арт-терапевтичного спрямування в роботі з дітьми молодшого шкільного віку в умовах війни(БДПУ, 2024) Петрушевський, ЄвгенУ кваліфікаційні роботі на основі аналізу наукової літератури визначено ступінь дослідженості використання гелототерапії як інноваційної соціально-педагогічної технології арт-терапевтичного спрямування в роботі з дітьми молодшого шкільного віку в умовах війни; розроблено діагностичний інструментарій щодо виявлення реального стану особливостей психоемоційного стану дітей молодшого шкільного віку в умовах онайн-навчання під час війни; виявлено реальний стан особливостей психоемоційного стану дітей молодшого шкільного віку в умовах онайн-навчання під час війни в прифронтовій зоні та інших регіонах України і за кордоном; розроблено методичні засади щодо використання гелототерапії в онлайн-форматі для стабілізації психоемоційного стану дітей молодшого шкільного віку в умовах війни та перевірити їх ефективність; надано рекомендації щодо використання гелототерапії в онлайн-форматі з дітьми молодшого шкільного віку в умовах війни.
- ДокументВикористання дистанційних інтернет-сервісів у навчанні математики учнів старшої школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Трощина, ВалентинаМета дослідження: дослідити методичні особливості використання дистанційних інтернет-сервісів у навчанні математики учнів старшої школи та розробити дидактичні матеріали, що сприятимуть покращенню якості навчання в умовах дистанційної освіти.
- ДокументВикористання евристичних методів у навчанні алгебри і початків аналізу учнів старшої школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Данілушкіна, АлінаМета дослідження полягає у розробці, науковому обґрунтуванні та апробації в навчальному процесі методики використання евристичних методів у навчанні алгебри і початку аналізу учнів старшої школи.
- ДокументВикористання елементів STEM-освіти на уроках математики для розвитку практичних навичок учнів п'ятого класу основної школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Кравчук, ТетянаМета роботи – перевірити як елементи STEM-освіти можуть покращити практичні навички учнів п'ятого класу основної школи на уроках математики, розробити завдання з елементами STEM-освіти
- ДокументВикористання елементів STEM-освіти у навчанні математики учнів основної школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Сірая, ОлександраМетою цієї роботи є теоретичне обґрунтування та аналіз практичних аспектів впровадження елементів STEM-освіти в процес навчання математики учнів основної школи.
- ДокументВикористання комп'ютерних програмних середовищ у навчанні геометрії учнів старших класів(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Напрягло, РоманМета дослідження: розробити, теоретично обґрунтувати та перевірити на практиці методичні рекомендації щодо використання комп’ютерних програмних середовищ у навчанні геометрії учнів старших класів.
- ДокументВикористання комп’ютерних технологій при вивченні фізики в старшій профільній школі(БДПУ, 2022) Проценко, ДенисКваліфікаційна робота присвячена теоретико-методологічному аналізу проблеми ефективної реалізації сучасних комп'ютерних технологій у навчанні фізики старшої профільної школи. Автором висвітлено принципи математичного моделювання та засоби симуляції фізичних явищ і процесів та методів оцінювання засвоєння відповідної інформації учнями.
- ДокументВикористання мобільних технологій як засобу оптимізації процесу навчання математики в умовах дистанційного навчання(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Пилип, ЛіліяМета дослідження: проаналізувати методи оптимізації процесу навчання математики за допомогою мобільних технологій у контексті дистанційного навчання.
- ДокументВикористання онлайн-інтерактивних ігор для підвищення мотивації та інтересу до математики учнів старшої школи при дистанційному навчанні(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Флінта, ДіанаМета магістерської роботи: розробити, науково обґрунтувати та перевірити в освітньому процесі методичні рекомендації щодо використання онлайн-інтерактивних ігор для підвищення мотивації та інтересу до математики при дистанційному навчанні учнів старшої школи
- ДокументВикористання таблиць Excel при навчанні теорії ймовірностей учнів старших класів(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Огійчук, ВеронікаМетою дослідження є розробка методики використання MS Excel для вирішення завдань з теми «Теорія ймовірності» шкільного курсу математики.
- ДокументВикористання технологій дистанційного навчання на уроках математики у закладах загальної середньої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Гребеннікова, ВікторіяМета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні використання технологій дистанційного навчання на уроках математики у закладах загальної середньої освіти.
- ДокументВикористання технік арт-терапії в системі соціально-психологічної підтримки дітей у воєнний час(БДПУ, 2024) Ківа, ВікторіяУ кваліфікаційній роботі охарактеризовано поняття і сутність соціально-психологічної підтримки дітей; визначено проблеми і потреби дітей у воєнний час; проаналізовано арт-терапію як форму соціально-психологічної підтримки дітей та схарактеризувати її форми, напрями та техніки у системі соціально-психологічної підтримки дітей; експериментально перевірено ефективність використання технік арт-терапії у соціально-психологічній підтримці дітей у воєнний час; розроблено рекомендації щодо використання технік арт-терапії з дітьми у воєнний час.