Інституційний репозитарій
Бердянський державний педагогічний університет
Приєднуйтесь до команди Бердянського державного педагогічного університету.
Наші ресурси:
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
Документ
Використання онлайн-дошки clevermaths на уроках природничо-математичного циклу під час дистанційного та змішаного навчання
(Research Europe, 2024) Півень, Надія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр Сергійович
З 2019 року, під час пандемії COVID-19, популярність дистанційного та змішаного навчання в українських закладах освіти різко зросла, а з 24 лютого 2022 року коли російська федерація безжалісно вторглася на територію України почавши так звану військову спецоперацію проти суверенітету і територіальної цілісності України, що триває з 2014 року, змусило переглянути всі аспекти і технології викладання у сфері освіти в навчальних закладах.
Викладачі, які не мають змоги із за небезпекової ситуації працювати офлайн, працюють дистанційно або ж за змішаною формою навчання, виходять на свої уроки за допомогою платформах, таких як: Classroom, Prosvita, Moodle, Zoom, та інші.
Документ
Формування математичної концепції в учнів 5-6 класів під час викладання предмету математика
(Research Europe, 2024) Передерєєва, Ольга; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна
Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності.
Для того, щоб відповідати сучасним потребам та викликам повинна змінюватися й сама школа. За останні роки змінюється підхід до навчання у всьому світі. З’явилось багато різноманітних сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти. Все це привело до появи Нової української школи (НУШ).
Документ
Розвиток потенціалу особистості та групи : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація")
(БДПУ, 2024) Цибуляк, Наталя Юріївна
Мета курсу: формування у здобувачів вищої освіти зі спеціальності компетенції та результатів навчання, необхідних для розкриття потенціалу різних категорій осіб, соціальних груп і громад, які постраждали від війни, шляхом впровадження технологій життєтворення.
Предмет курсу: психологічна реабілітація різних категорій осіб, соціальних груп і громад, які постраждали від війни.
Документ
Сучасні інструменти розвитку громад : силабус остівнього компоненту на 2024-2025 н.р.
(Бердянський державний педагогічний університет, 2024-11) Оргієць, Оксана Миколаївна
Мета навчальної дисципліни: сформувати знання про передумови формування і розвитку об’єднаних територіальних громад, управління ними в умовах децентралізації місцевого самоврядування; надати загальну характеристику сучасним інструментам розвитку громадам; виробити практичні навички їх використання для забезпечення сталого розвитку об’єднаних територіальних громад, створених у рамках децентралізацї.
Основними завданнями курсу є:
- надати слухачам теоретичні знання про основні сучасні інструменти розвитку територіальних громад, які утворилися внаслідок децентралізації місцевого самоврядування;
- розкрити підходи до управління окремими населеними пунктами в межах ОТГ, процесами планування розвитку громади, залучення громадськості до вирішення місцевих проблем;
- набуття навичок використання інструментів управління для ефективного розвитку територіальних громад, підвищення згуртованності громади, підняття довіри до органів місцевого самоврядування.
Документ
Управління туристичними дестинаціями : силабус освітнього компоненту на 2024-2025 н.р.
(Бердянський державний педагогічний університет, 2024-09) Оргієць, Оксана Миколаївна
Мета курсу полягає у формуванні базових теоретичних знань вчення про туристичні дестинації, набуття навиків управління формуванням та сталим розвитком туристичних дестинацій. Основними завданнями курсу є:
- надати слухачам базові теоретичні знання про туристичні дестинації, їх структуру та типологію;
- розглянути туристичні дестинації як об’єкти управління, розкрити цілі та підходи до керування ними;
- розкрити сутність та значення принципів управління туристською дестинацією;
- охарактеризувати тенденції управлінських процесів в туризмі;
- вміти визначати туристичний потенціал туристичних дестинацій,
- вміти визначати туристичний потенціал туристичних дестинацій, набути навички використання інструментів управління для ефективного розвитку туристичних дестинацій.