Інституційний репозитарій
Бердянський державний педагогічний університет
Приєднуйтесь до команди Бердянського державного педагогічного університету.
Наші ресурси:

Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
Документ
Розвиток потенціалу особистості та групи : робоча програма освітнього компоненту на 2025–2026 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція"
(БДПУ, 2025) Цибуляк, Наталя Юріївна
Метою викладання ОК «Розвиток потенціалу особистості та групи» є формування у здобувачів вищої освіти зі спеціальності компетенції та результатів навчання, необхідних для розкриття потенціалу різних категорій осіб, соціальних груп і громад, які постраждали від війни, шляхом впровадження технологій життєтворення.
Документ
Супровід і підтримка сім’ї в умовах поствоєнного відновлення : робоча програма освітнього компоненту на 2025–2026 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція"
(БДПУ, 2025) Тургенєва, Анастасія Олександрівна
Метою викладання ОК “Супровід і підтримка сім’ї в умовах поствоєнного відновлення” є формування у здобувачів вищої освіти знань та практичних навичок щодо методів і підходів до соціально-психологічної реабілітації та супроводу сімей, постраждалих від війни, відновлення психологічного благополуччя, соціальної інтеграції та забезпечення стійкості сімей у постконфліктний період.
Документ
Психологічний супровід особистості в умовах поствоєнного відновлення : робоча програма освітнього компоненту на 2025–2026 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція"
(БДПУ, 2025) Цибуляк, Наталя Юріївна
Метою викладання ОК «Психологічний супровід особистості в умовах поствоєнного відновлення» є сформувати в здобувачів(ок) компетентності та результати навчання, необхідні для планування й надання індивідуалізованого психологічного супроводу особам, які пережили наслідки війни (ветерани/ветеранки, ВПО, члени сімей, особи з інвалідністю внаслідок війни, студенти/ки тощо), з акцентом на відновлення життєстійкості, саморегуляції, соціальної та освітньопрофесійної реінтеграції. Курс орієнтований на впровадження доказових, інноваційних та етично вивірених підходів, що сприяють досягненню ЦСР 3, зменшенню нерівностей у доступі до допомоги (ЦСР 10) та зміцненню стійкості громад через підтримку кожної людини (ЦСР 11).
Документ
Поствоєнна соціальна підтримка та адвокація : робоча програма освітнього компоненту на 2025-2026 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція"
(БДПУ, 2025) Попова, Анастасія Сергіївна
Метою викладання освітньої компоненти «Поствоєнна соціальна підтримка та адвокація» є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реінтеграції шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей соціальної підтримки та адвокації осіб, груп, громад, які постраждали від війни.
Документ
Травма: супровід та стратегії втручання : робоча програма освітнього компоненту на 2025–2026 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція"
(БДПУ, 2025) Старинська, Олена Віталіївна
Метою викладання освітнього компоненту "Травма: супровід та стратегії втручання” є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реінтеграції шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку. Формування у майбутніх фахівців здатності демонструвати на основі загальноєвропейських цінностей соціально свідому та відповідальну поведінку, слідувати деонтологічним принципам, гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності задля досягнення цілей сталого розвитку (ЦСР 4 та ЦСР 10).
Основними завданнями вивчення ОК “Травма: супровід та стратегії втручання” є вивчення теоретичних засад психологічного супроводу осіб, що постраждали від війни; формування знань, умінь та навичок визначати проблеми та потреби осіб, що пережили психотравму та добирати необхідні інструменти задля їх психологічної підтримки шляхом здійснення втручання з урахування індивідуальних та вікових особливостей та специфіки травматичного досвіду.