Інституційний репозитарій
Бердянський державний педагогічний університет
Приєднуйтесь до команди Бердянського державного педагогічного університету.
Наші ресурси:

Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
Документ
Методика роботи при соціоадаптаційних або соціокультурних труднощах : силабус освітньої компоненти на 2025-2026 навчальний рік для ОПП "Логопедія. Спеціальна психологія"
(Запоріжжя : БДПУ, 2025) Лопатіна, Ганна Олександрівна
Метою викладання ОК є ознайомлення здобувачів вищої освіти з основними принципами та підходами до роботи з особами, які стикаються із соціоадаптаційними та соціокультурними труднощами; розвиток навичок і компетентностей для ефективного виявлення, оцінки та подолання таких труднощів; підготовка майбутніх фахівців до розробки й реалізації індивідуальних планів підтримки та стратегій соціальної інтеграції осіб.
Предметом ОК є закономірності, зміст, форми, методи та технології логопедичної, психокорекційної й соціально-педагогічної роботи з особами, які мають соціоадаптаційні або соціокультурні труднощі, зумовлені порушеннями психоемоційного, когнітивного чи комунікативного розвитку.
Документ
Методика роботи при обмеженнях мовленнєвої функції : силабус освітньої компоненти на 2025-2026 навчальний рік для ОПП "Логопедія. Спеціальна психологія"
(Запоріжжя : БДПУ, 2025) Лопатіна, Ганна Олександрівна
Метою викладання ОК є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння логодидактичних і психофізіологічних основ навчання рідної мови та мовлення, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з особами з функціонально-мовленнєвими труднощами.
Предметом ОК є вивчення теоретичних і практичних аспектів діагностики та корекції мовленнєвих порушень у дітей.
Документ
Нейро- та патопсихологія в спеціальній освіті : силабус освітньої компоненти на 2025-2026 навчальний рік для ОПП "Спеціальна освіта"
(Запоріжжя : БДПУ, 2025) Сизко, Ганна Іванівна
Метою викладання навчальної дисципліни «Нейро- та патопсихологія в спеціальній освіті» є формування знань про поняття, закономірності та механізми порушення вищих психічних функцій людини.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Нейро- та патопсихологія в спеціальній освіті » є сформувати у здобувачів вищої освіти адекватні сучасному рівню психологічних знань уявлення про:
- закономірності вищої психічної діяльності та якості особистості, із психічними розладами;
- становлення, динамічну організацію та вікові особливості сприйняття, пам’яті, мислення, розумової здатності тощо при різних психічних порушеннях;
- особливості ВПФ, їх взаємовплив у забезпеченні інтегративної психічної діяльності;
- психологічні методи та технології дослідження порушень пізнавальних процесів, якостей та станів при різних локальних ураженнях мозку.
Документ
Діагностична практика (виробнича) : силабус освітньої компоненти на 2025-2026 навчальний рік для ОПП "Логопедія. Спеціальна психологія"
(Запоріжжя : БДПУ, 2025) Сизко, Ганна Іванівна
Зміст діагностичної практики (виробничої) є важливою частиною процесу підготовки фахівців зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта» освітньо-професійної програми «Логопедія. Спеціальна психологія». Вона має надати здобувачам вищої освіти необхідних знань, методів та навичок для здійснення діагностичної роботи з особами з особливими освітніми потребами,
їх батьками та залученими фахівцями. Дозволяє здобути необхідний досвід та вміння працювати з різними категоріями осіб з особливими освітніми потребами, знаходити індивідуальний підхід до кожного, добирати необхідні методи діагностики. Вона також сприяє розвитку комунікативних навичок та вмінь взаємодіяти з батьками та іншими фахівцями, що покращує якість надання освітніх послуг.
Документ
Психолого-педагогічна діагностика в спеціальній освіті : силабус освітньої компоненти на 2025-2026 навчальний рік для ОПП "Логопедія. Спеціальна психологія"
(Запоріжжя : БДПУ, 2025) Сизко, Ганна Іванівна
Метою викладання навчальної дисципліни «Психолого-педагогічна діагностика в спеціальній освіті» є розкриття механізмів психолого-педагогічної діагностики осіб з особливими потребами; оволодіння системою знань про методи і методики психолого-педагогічної діагностики; успішне застосування отриманих знань на практиці; озброєння здобувачів І (бакалаврського) рівня
вищої освіти знаннями про нормативно-правові, етичні та організаційнометодичні аспекти діагностичної діяльності фахівців закладів спеціальної, інклюзивної освіти та ІРЦ; формування мотиваційної готовності до майбутньої діяльності корекційного педагога та спеціального психолога.