Інституційний репозитарій
Бердянський державний педагогічний університет
Приєднуйтесь до команди Бердянського державного педагогічного університету.
Наші ресурси:

Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
Документ
Fundamental and applied scientific research: topical issues, achievements and innovations – 2025
(DEL c.z., 2025-03) Махнюк, Володимир Володимирович; Васильєва, Олександра Іллівна; Махнюк, Валентина Михайлівна; Кара, Наталія Ігорівна; Марич, Анастасія Андріївна; Гришина, Наталія Вікторівна; Проценко, Вячеслав Сергійович; Онищенко, Сергій Вікторович; Бабюк, Тетяна Йосипівна; Каньоса, Наталія Григорівна; Баєва, Олена Вікторівна; Зеленцова, Світлана Миколаївна; Коваленко, Ольга Олександрівна; Кривенко, Євгеній Миколайович; Дмітрієва, Оксана Іванівна; Кентеш, Іштван Степанович; Лебідь, Інна Юхимівна; Лоюк, Оксана Вікторівна; Шкода, Наталя Анатоліївна; Демченко, Віталій Олександрович; Максютова, Олена Володимирівна; Бабюк, Сергій Миколайович; Балун, Роман Миколайович; Мішин, Сергій Вікторович; Гайовий, Артем Едуардович; Вілкова, Софія Юріївна
The collection includes materials of the VI International research and practical internet conference "Fundamental and applied scientific research: topical issues, achievements and innovations". The materials of the collection will be useful for researchers, scientists, graduate students, researchers, teachers, students.
Документ
Вітрила №15
(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Бежан, Максим; Безугла, Августа; Безугла, Наталя; Вовк, Дар’я; Герилів, Степан Миколайович; Гладущенко, Галина; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, Ігор; Грицаюк, Олександра; Гуренко, Ольга Іванівна; Загородня, Поліна; Зубов, Данило; Кирма, Лілія; Кудінов, Микола; Кулешова, Божена; Кульомза, Вікторія; Лубенська, Таїса; Мізякін, Максим; Напрягло, Вікторія; Нікітіна, Софія; Овсієнко, Софія; Поночовна, Олександра; Ремінний, Павло; Рожна, Аліна; Синєок, Вікторія; Тестова, Дарина; Харенко, Анастасія; Хохлова, Аліна; Хоцька, Ірина; Чмальова, Жанна; Шейко, Анастасія; Шиманович, Марічка; Школа, Олександр Васильович; Яковець, Ольга
Поетичне слово – найкоротший шлях до людського серця. П’ятнадцятий випуск студентського літературного альманаху «Вітрила» дає унікальну можливість познайомитися з творами молодих поетів, доторкнутися до їхнього світу. Вашій увазі запропонована точна й тонка фіксація реальності, світу, в якому молодь живе, відчуває, переживає, кохає, сумує та радіє.
Документ
Використання штучного інтелекту MIDJOURNEY для розробки контенту ЗМІ в процесі професійної підготовки майбутніх журналістів
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2024) Кравченко, Дмитро; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Несторенко, Олександр; Матвійчук-Юдіна, Олена; Кравченко, Наталія Володимирівна; Горбатюк, Лариса Василівна
Метою дослідження є визначення потенціалу використання генеративного штучного інтелекту, зокрема програмного забезпечення Midjourney, у створенні візуального контенту для спортивних видань та його застосування у процесі професійної підготовки журналістів.
Використання генеративного штучного інтелекту в журналістиці відкриває нові можливості для підвищення якості та ефективності створення візуального контенту, що робить спортивні видання більш привабливими для читачів та сприяє залученню аудиторії. Методи дослідження включають аналіз літератури, огляд практик застосування генеративного штучного інтелекту у медіа-сфері, а також практичний експеримент із використання Midjourney для створення ілюстрацій у рамках футбольного журналу “Трішки в ніжку, трішки в м’яч” (Україна). Огляд літератури визначив основні тенденції та виклики впровадження
штучного інтелекту в журналістиці, а практичний експеримент дозволив оцінити ефективність Midjourney для створення візуального контенту, що відповідає вимогам сучасних медіа та очікуванням аудиторії. Крім того, було здійснено оцінку зручності використання даного програмного забезпечення для журналістів, зокрема студентів, які тільки починають свою професійну діяльність. Результати дослідження показали, що використання Midjourney дозволяє підвищити якість візуального контенту, скоротити час його створення та збільшити залученість читачів.
Застосування цієї технології сприяє розвитку творчих навичок у майбутніх журналістів, що є важливим для їхньої професійної підготовки. Використання генеративного штучного інтелекту дозволяє створювати унікальні матеріали, що забезпечує виданням оригінальність. Висновки підкреслюють важливість інтеграції генеративного штучного інтелекту у процес навчання журналістів для підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці.
Використання Midjourney допомагає студентам розвивати навички візуальної комунікації, креативність та вміння працювати з інноваційними технологіями, що є важливими для сучасного медіа-середовища.
Документ
Методичні аспекти застосування інтерактивних вправ під час актуалізації опорних знань на уроках математики в умовах нової української школи
(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Передерєєва, Ольга
Метою даного дослідження є виявлення переваг та недоліків інтерактивних завдань для актуалізації опорних знань, оцінка їх ефективності у навчанні математики для учнів 5-6 класів та надання рекомендацій щодо оптимального використання цих методів у практиці навчального процесу в рамках нової української школи.
Документ
Організація пошуково-дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення похідної та інтегралу
(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Савкіна, Юліана
Мета дослідження: розробити компоненти методичної системи вивчення ліній похідна та інтеграл, спрямовані на активізацію дослідницької діяльності учнів.