Соціально-гуманітарний факультет
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Соціально-гуманітарний факультет за Автор "Зарва, Вікторія Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз літературного твору на уроках зарубіжної літератури література : силабус навчальної дисципліни для ОП «Середня освіта (англійська мова і зарубіжна література)» на 2024–2025 н. р.(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Зарва, Вікторія АнатоліївнаМета та предмет курсу ‒ навчити студентів поглибленому аналізу й інтерпретації літературного твору, підготувавши їх до самостійної роботи, формування в майбутніх філологів системи фахових знань про теоретичні підходи в літературознавстві до аналізу художніх творів із зарубіжної літератури, з’ясування особливостей художнього літературного процесу та його впливу на твір, місця художнього тексту в контексті сучасних теорій аналізу художнього твору. Література, аналіз, твір, урок, композиція, сюжет
 - ДокументМетодологія науково-педагогічних досліджень : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Середня освіта (Мова і література (англійська))» на 2025-2026 н.р. (магістри)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Зарва, Вікторія АнатоліївнаМетою викладання навчальної дисципліни «Методологія науково-педагогічних досліджень» є надання студентам уявлення про специфіку загальної методології науково-дослідної педагогічної діяльності, що має реалізовуватися протягом їхнього навчання під час написання курсових та магістерських робіт, формування нових стандартів освіти завдяки ознайомленню з сучасними школами і напрямками педагогіки, поширеними у світі дослідними та інтерпретаційними практиками. Основними завданнями вивчення дисципліни «Методологія науково-педагогічних досліджень» є: ознайомити студентів з історією розвитку, сучасним станом та перспективами розвитку методології наукового дослідження; показати студентам різні можливості підходу до тексту, які відкриваються перед дослідником, з основною термінологією, застосованою різними літературознавчими школами, з діяльністю класиків педагогічної науки; виробити навички пошуку методу, найбільш адекватного для кожного конкретного випадку дослідження; прищепити навички самостійної дослідницької роботи з різними джерелами: статтями, монографіями, підручниками, енциклопедіями тощо; удосконалити навички аналізу з позиції різних теоретичних напрямів і шкіл; домогтися оволодіння методологією і методами наукового дослідження; допомогти студентові обрати методологію аналізу зібраного матеріалу; створення та розвиток наукових шкіл, виховання у стінах вищого навчального закладу резерву вчених, дослідників, викладачів.
 - ДокументТехнології вивчення зарубіжної літератури : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Середня освіта (Мова і література (англійська))» на 2025-2026 н.р. (магістри)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Зарва, Вікторія АнатоліївнаМетою викладання навчальної дисципліни «Технології вивчення зарубіжної літератури» є підготовка творчого вчителя, здатного здійснювати комунікативно зорієнтоване навчання, формувати розвинену особистість, творчо застосовувати інноваційні технології викладання зарубіжної літератури. Предметом навчальної дисципліни є новітні освітні технології та методичні можливості їх застосування в освітньому процесі при викладанні зарубіжної літератури. Основними завданнями вивчення дисципліни «Технології вивчення зарубіжної літератури» є: ознайомити магістрів із сучасними технологіями викладання зарубіжної літератури, зокрема досягненнями передового педагогічного досвіду, авторськими технологіями, фаховою науково-педагогічною літературою з дисципліни; підготувати студентів-філологів до впровадження в педагогічну практику сучасних технологій викладання зарубіжної літератури; спрямувати майбутнього вчителя на творчий підхід до викладання свого предмета; формувати високі професійні якості, викликати й зберігати інтерес до професії.