Випуск 2 (2025)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 2 (2025) за Автор "Андрєєв, Андрій"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНауковий туризм як інструмент формування життєвої компетентності здобувачів освіти під час виконання інноваційних STEM-проєктів(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Андрєєв, Андрій; Андрєєва, ОленаНові реформи в освіти спрямовані на популяризацію серед молоді наукового туризму – одного з найпопулярніших видів пізнавальної творчої активності здобувачів освіти. Науковий туризм є ефективним інструментом у STEM-галузі для формування життєвої компетентності здобувачів освіти. У процесі роботи над інноваційними STEM-проєктами, що поєднують в собі проєктну та інноваційну діяльність, учні беруть участь у наукових творчих конкурсах, конференціях та виставках, підвищуючи свій інтелектуальний рівень, отримуючи нові знання та досвід, знайомляться з культурою та географією інших країн. Під час організації наукового туризму STEM-педагогу необхідно враховувати особливості проведення міжнародних творчих конкурсів STEM-спрямування, вікові особливості, особисті побажання вихованців та фінансові можливості їх батьків. Для ефективного розроблення маршруту та зручного планування подальшої діяльності можна використовувати план маршруту участі учня у міжнародних творчих конкурсах на навчальний рік. Метою статті був розгляд особливостей реалізації наукового туризму як інструменту формування життєвої компетентності у процесі виконання STEM-проєктів на основі аналізу участі наших вихованців у найвідоміших міжнародних творчих конкурсах. Завданнями дослідження були: висвітлити авторське бачення наукового туризму як інструменту формування життєвої компетентності у процесі виконання STEM-проєктів, розглянути особливості реалізації наукового туризму на основі аналізу участі наших вихованців у найвідоміших міжнародних творчих конкурсах: міжнародний конкурс науково-технічної творчості школярів – Regeneron International Science and Engineering Fair, міжнародна олімпіада проєктів на тему «Покращення довкілля» – International Sustainable World (Energy, Engineering, Environment) Project Olympiad, міжнародний конкурс «Стокгольмський юнацький водний приз» – «Stockholm Junior Water Prize», міжнародна Варшавська виставка-ярмарок розробок винахідників та раціоналізаторів – International Warsaw Invention Show. Культурно-виховна складова кожного з цих конкурсів насичена цікавими заходами, має свої особливості та традиції.