Перегляд за Автор "Андрощук, І. В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетоди підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Андрощук, І. В.У статті акцентовано увагу на необхідності оновлення методів підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Здійснено аналіз основних підходів до класифікації методів навчання. Визначено основні класифікаційні ознаки, за якими здійснюється поділ методів навчання на групи. Розглянуто авторську класифікацію методів підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії, яка містить такі групи методів: методи стимулювання до взаємодії, методи формування досвіду суб’єкт-суб’єктної взаємодії, методи діагностики результатів взаємодії.