Перегляд за Автор "Антоненко, Анастасія"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументVR та AR технології в освітньому процесі: практичний аспект(LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Анастасія; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито приклади використання VR та AR технологій в освітньому процесі учнів середніх шкіл, який протягом останніх років вийшов на значно новий рівень. Все більше навчальних закладів впроваджують інформаційно-комп’ютерні технології у свій освітній процес в сучасних умовах дистанційного навчання. Застарілі методи навчання відходять на другий план, а замість них приходять інноваційні та більш результативні. Наразі учні та студенти мають більше можливостей навчатися як вдома, так і у школах та університетах. Одними з самих ефективних впроваджень для такого навчання виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументVR та AR технології в освітньому процесі: практичний аспект 2(LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Анастасія; Смоліна, Ірина СергіївнаНаведено приклади використання VR та AR технологій в освітньому процесі учнів середніх шкіл, який протягом останніх років вийшов на значно новий рівень. Все більше навчальних закладів впроваджують інформаційно-комп’ютерні технології у свій освітній процес в сучасних умовах дистанційного навчання. Застарілі методи навчання відходять на другий план, а замість них приходять інноваційні та більш результативні.
- ДокументРегулювання авторського права у кіберпросторі на основі соціальних мереж при викладанні комп’ютерних дисциплін(Молодь і ринок, 2023) Антоненко, Анастасія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр СергійовичУ статті проаналізовано нормативно-правові акти регулювання міжнародного авторського права зокрема в мережі Інтернет. Поява всесвітньої мережі Інтернет призвела до зростання питань про те, як захистити автору власні права в Інтернеті, тому окремий наголос зроблено на проблемах охорони й захисту прав інтелектуальної власності в сучасних умовах розвитку інформаційного суспільства. Наведено основні способи порушення авторських прав в кіберпросторі (літературні твори; музичні твори; драматичні твори; живописні, графічні та скульптурні твори; кіно та інші аудіовізуальні твори; звукозаписи) та надано рекомендації щодо запобігання порушенням авторських прав. Встановлено, що чинне законодавство України не регулює захист авторських прав у мережі Інтернет. Описано деякі ефективні стратегії запобігання порушенням прав авторів та зазначено правові інструменти, доступні для захисту захищеного авторським правом контенту в Інтернеті. Проаналізовано найпопулярніші соціальні мережі в світі за станом на квітень 2023 рок, які ранжирувані за кількістю активних користувачів та розглянуто їх можливості, переваги та недоліки саме в сфері захисту авторських прав в мережі Інтернет. Проаналізовано користувацькі угоди трьох обраних соціальних мереж Facebook, Instagram, LinkedIn та визначено їх переваги та недоліки в сфері охорони та захисту авторського права. Доведено, що в процесі професійної освіти IТ-фахівців необхідно вивчати саме основи регулювання авторського права у кіберпросторі на основі соціальних мереж при викладанні комп’ютерних дисциплін. Аналіз користувацьких угод соціальних мереж надав чіткий перелік того, що вони можуть запропонувати авторам, митцям, інфлуенсерам тощо, стосовно їхньої творчої діяльності, яка супроводжується створенням авторського контенту. І звідси можна дійти до висновку, що найсприятливішою соціальною мережею став LinkedIn, а найгіршою – Instagram.