Перегляд за Автор "Бабіченко, Альона Денисівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання гейміфікації в попередженні дислексії у дітей старшого дошкільного віку(ДДПУ імені Івана Франка, 2022) Мицик, Ганна Михайлівна; Бабіченко, Альона ДенисівнаУ поданій статті аналізується практика, що склалася у використанні гейміфікації у системі організації профілактичної роботи з дітьми, схильними до дислексії. Визначені причини, що визивають появу дислексії. Наголошено на необхідності своєчасного виявлення дітей групи ризику та наданні їм корекційно-розвиткової допомоги з метою уникнення негативних психосоціальних наслідків в майбутньому під час навчання у закладі освіти. Узагальнено основні здобутки закордонних та вітчизняних вчених у цій царині. Висвітлені переваги використання в пропедевтичних цілях в роботі з дітьми, схильних до дислексії, елементів гейміфікації. Вказано, що використання гейміфікації потребує створення якісного освітнього контенту – цифрових дидактичних ігор. Висловлено думку, що досить важливим в цьому аспекті є поширення власних напрацювань, в яких висвітлюється практика їх використання для попередження дислексії у дітей старшого дошкільного віку. В якості прикладу запропоновано декілька варіантів авторських цифрових ігор з означеної проблематики. Наведено їх якісні характеристики, зазначено, що в порівнянні з іншими засобами розвитку функцій та операцій, що складають основу процесу читання, вони надають значні переваги. З’ясовано чинники, що можуть перешкоджати досягненню позитивного ефекту застосування цифрових ігор вчителем-логопедом в корекційно-педагогічному процесі. Здійснено пошук шляхів їх вирішення. Доведено, що використання цифрових ігор при наданні корекційно-розвиткових послуг дозволяє організовувати відповідну роботу не тільки в режимі офлайн навчання, але й при дистанційному навчанні, що досить зручно при взаємодії з дітьми в умовах значних територіальних відстаней. Наголошено на необхідності достатнього рівня сформованості цифрової компетентності вчителів-логопедів як запоруки методично правильної розробки та впровадження цифрових ігор в корекційно-розвиткове заняття.
- ДокументМетодика роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Ревуцька, Олена Володимирівна; Бабіченко, Альона ДенисівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Методика роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку» є підготовка висококваліфікованих фахівців спеціальної освіти, здатних здійснювати всебічний навчально-виховній, корекційно-розвитковий вплив на дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, озброєння здобувачів вищої освіти знаннями з теорії та спеціальної методики роботи з дітьми порушеннями інтелектуального розвитку в спеціальних закладах дошкільної та загальної середньої освіти.