Перегляд за Автор "Балабан, Олег"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВід бренду до тренду: вплив економіки вражень на розвиток менеджменту закладу освіти(Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Балабан, ОлегНа зміну аграрної та промислової економіки, а також економіки послуг постала економіка вражень, яка пропагує розвиток споживчого інтересу через ціннісну та емоційну складову. Ринок освітніх послуг, як динамічна структура зазнає впливу економіки вражень та стає все більш орієнтованим на індивідуального споживача освітніх послуг. Менеджмент закладів освіти має враховувати сучасні тенденції для реалізації свого функціоналу на новому якісному рівні.