Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Бублей, Т. А."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Диференційоване навчання фізичних вправ учнів 5–9 класів з відхиленнями у стані здоров’я
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бублей, Т. А.
    Стаття присвячена питанню диференційованого навчання фізичних вправ учнів з відхиленнями в стані здоров’я. Описано модель процесу диференційованого навчання фізичних вправ школярів 5-9 класів з відхиленнями в стані здоров’я. Охарактеризовано сучасний стан теорії і практики фізичного виховання школярів з ослабленим здоров’ям. Розглянуто ряд факторів, що в сукупності формують здоров’я учнівської молоді та впливають на нього протягом навчання у школі: зміст, форми і засоби диференційованого навчання фізичних вправ, основні підходи до диференціації фізичних навантажень для учнів з нозологіями. Описано взаємозв’язок впливу на процес навчання фізичних вправ між об’єктом та суб’єктом.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback