Перегляд за Автор "Гагара, Тетяна Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВізуальна новела «Крайзер Сингулярності» у дискурсі ф’южн літератури(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Гагара, Тетяна ВолодимирівнаНова епоха серйозно ставить питання про подолання етапу писемності і відходу від фонетико-алфавітного фіксування смислів за допомогою слів до більш складних способів передачі інформації у вигляді знаків візуального, аудіального, усно-письмового кодів та їх (завдяки універсальному протоколу оцифровки) інтерференції. Новітні явища в сфері писемності (поступове зникнення авторучок, розвиток усно-письмових гібридів, поширення додатків, що забезпечують все більш складну обробку, анімація, трансформування зображень і створення полікодових повідомлень, а також соціально значущі ефекти переходу в епоху постграмотності і надграмотності) показують, що початкове уявлення про літературу може кардинальним образом змінитися. Це призведе до неминучої трансформації самої суті мистецтва слова – його зміни мистецтвом художньої комунікації в новій полікодовій упаковці. Так, з’являються нові літературні ф’южн жанри, які є гібридами найрізноманітніших засобів творчого смислотворення.
- ДокументТрактування символіки Сатурна в поезіях Анни-Варні Кантодеа (з альбому «Songs from the inverted womb»)(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Гагара, Тетяна ВолодимирівнаОбраз Анни-Варні Кантодеа – один із найбільш загадкових у культурі початку ХХ століття. Анна-Варні додає нового сенсу поезії: вона не повинна виховувати або повчати, вона має бути настільки надреальною, щоб викликати глибокі емоції в людини, яка з нею стикається. Основні функції мистецтва, на думку Анни-Варні, – викликати катарсис, духовно очищувати людину та мати терапевтичний ефект.