Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Камуля, Світлана"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методика професійно-орієнтованого навчання майбутніх підземних електрослюсарів у процесі вивчення математики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Камуля, Світлана
    Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та розробка методичних рекомендацій щодо організації професійно-орієнтовного навчання майбутніх підземних електрослюсарів у процесі вивчення математики.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методика розв’язування графічних задач на ізопроцеси в шкільному курсі фізики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Школа, Олександр Васильович; Камуля, Світлана
    У статті розглядаються теоретико-методичні аспекти реалізації авторського методичного підходу до розв’язування графічних задач на ізопроцеси як одного з ключових питань шкільного курсу фізики та невід’ємного компоненту предметної компетентності учнів. Зазначено, що, незважаючи на наявність різноманітних літературних джерел з методики навчання фізики, важливим питанням сучасного освітнього процесу з фізики взагалі та розв’язування задач зокрема є реалізація в шкільній практиці активних методів, прийомів і форм навчання, які максимальною мірою спонукають учнів до активної мисленнєвої діяльності, розвивають пізнавальний інтерес, формують культуру розумової праці і самостійних практичних дій. Зазначено, що ефективному засвоєнню основних питань відповідної теми шкільного курсу фізики з урахуванням принципів науковості, наочності та генералізації сприятиме змістовна компактність, єдність та чітка послідовність навчально-пізнавальних дій учнів під час розв’язування на перших уроках саме графічних задач. Пропонований алгоритм дій учнів включає в себе такі етапи: 1) систематизація інформації про основні газові закони та їх графічне зображення; 2) з’ясування учнями характеру зміни одного невідомого з трьох параметрів стану газу; 3) побудова замкненого процесу з ідеальним газом на двох інших діаграмах для випадків коли окремі ділянки є та не є ізопроцесами (тобто передбачати зміну усіх трьох параметрів газу); 4) розв’язування графічних задач на ізопроцеси, які не є замкненими фігурами; 5) розв’язування графічних задач на ізопроцеси, що містять на вихідних діаграмах замкнені процеси у вигляді кіл. Власний педагогічний досвід авторів свідчить, що організація освітнього процесу на основі пропонованого методичного підходу є ефективним і результативним, що підтверджується рівнем пізнавальної активності та навчальної успішності як учнів, так здобувачів вищої освіти протягом останніх років.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Формування предметної компетентності учнів з фізики в умовах інтерактивного навчання
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Камуля, Світлана
    Мета дослідження: теоретичний аналіз, обґрунтування та розробка методичних шляхів формування предметної компетентності учнів з фізики із застосуванням прийомів і методів інтерактивного навчання як основи підвищення якості освітніх результатів та всебічного розвитку особистості сучасних школярів.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback