Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ковба, Анастасія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Індустріальна математика в STEM-освіті, як шлях технологічного прогресу
    (Педагогічна Академія: наукові записки, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Ковба, Анастасія; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна
    У статті досліджено можливості інтеграції індустріальної математики в STEM-освіту для учнів 10-11 класів через використання прикладних завдань, проєктної діяльності та сучасних технологій з метою підвищення зацікавленості в математиці та підготовки молоді до професій у технічних і технологічних галузях. Для досягнення цієї мети застосовано комплексний підхід, що включає методи системного аналізу наукової літератури, компаративного аналізу підходів до розв’язання математичних задач у промислових і наукових контекстах, а також класифікації й узагальнення основних напрямів індустріальної математики. Досліджено приклади практичного застосування математичних моделей у таких сферах, як фінанси, кібербезпека, біоінформатика та інженерія, що дозволило оцінити їхню ефективність і перспективи для освітнього процесу. Впровадження індустріальної математики в шкільний курс сприяє не лише поглибленню теоретичних знань, а й формуванню практичних навичок, необхідних для вирішення реальних проблем. Зокрема, використання методів математичного моделювання, аналізу великих даних, оптимізаційних алгоритмів і криптографії дає змогу учням застосовувати отримані знання до актуальних сценаріїв, таких як прогнозування фінансових ризиків, оптимізація виробничих процесів або захист інформації. Наприклад, задачі з лінійного програмування дозволяють учням моделювати економічні процеси, такі як складання оптимального розкладу роботи підприємства чи мінімізація витрат на логістику. Аналіз ймовірностей і статистики на прикладах фінансових ринків сприяє розвитку критичного мислення та вмінню працювати з великими масивами даних. Особливу увагу приділено інтерактивним методам навчання, які включають використання спеціалізованого програмного забезпечення для створення цифрових двійників, симуляцій і алгоритмів машинного навчання. Запропоновано методичні рекомендації щодо оновлення шкільних програм, зокрема шляхом включення міждисциплінарних проєктів, які поєднують математику з програмуванням, інженерією та іншими STEM-дисциплінами.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback