Перегляд за Автор "Кортез, Хосе Італо"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументFeatures of the use of ict for performing online testing in the modern educational process(Proceedings of the International Conference «Modern trends in the development of science and technology», 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Щербаков, Єгор; Кортез, Хосе Італо; Чуприна, Ганна ПетрівнаУ статті розкриті особливості використання ІКТ для здійснення онлайн тестування в сучасному освітньому процесі, які дозволяють враховувати можливості й потреби здобувачів освіти й забезпечують швидкий зворотній зв'язок, зокрема в умовах дистанційного навчання. Доведено, що саме застосування сервісів Kahoot та Google Forms дозволяють здійснювати онлайн тестування та дозволяє підтримувати увагу здобувачів, робити процес навчання невимушеним, цікавим та ефективним.
- ДокументГейміфікація як один із трендів сучасної освіти(Дрогобич : Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2024) Мошкова, Наталія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Кортез, Хосе ІталоСтаття присвячена аналізу ключових аспектів використання ігрових практик та механізмів у неігровому середовищі з метою залучення користувачів до вирішення проблем. Розглядається базова потреба будь-якої дитини у грі, яка не лише джерело радості, але й важливий засіб навчання. Автори звертають увагу на те, що в умовах пандемії COVID-19 та вторгнення Росії в Україну діти були позбавлені можливості грати зі своїми ровесниками, що призвело до втрати важливого фактора розвитку – спілкування. Оскільки в освіті передує нова ідеологія, заснована на «гейміфікації» та «діджіталізаціі» освіти, де на зміну традиційним педагогам приходять «ігропедагоги», «координатори онлайн-платформ і освітніх траєкторій». Дослідження також акцентує на особливостях сучасних підлітків, які демонструють "кліпове" мислення та віддають перевагу віртуальному світові. Основною метою статті є дослідження потенціалу гейміфікації у сучасній освіті з фокусом на її впливі на мотивацію та залучення здобувачів освіти до навчального процесу. Окрім того, доведено, що гейміфікація в освітньому процесі створює можливість вчителю організувати самостійну роботу учнів та полегшити перевірку їх знань, розвиває критичне мислення, креативність і просторову уяву, підвищує самомотивацію та надає можливість навчатися в інтерактивному середовищі. Гейміфікація в освітньому середовищі важлива не лише для забезпечення розваг, але й для підвищення ефективності освітнього процесу. Аналізуються можливості онлайн-сервісів Kahoot, LearningApps та Wordwall, а також ресурсу www.storyboardthat.com, зокрема їхню можливість створення інтерактивних тестів, головоломок, ігрових завдань, анімаційних історій та інших навчальних матеріалів. Наведено приклади їх використання на уроках зарубіжної літератури із досвіду вчителів міста Кривій Ріг. Важливу увагу приділено можливості індивідуалізації навчання, створенню персоналізованих завдань для кожного учня відповідно до його потреб та рівня знань. Також розглядається можливість збору та аналізу даних про активність учнів, що дозволяє вчителям ефективно відстежувати прогрес та адаптувати навчальний процес для кращого засвоєння матеріалу. Ця робота надає цінні інсайти для впровадження гейміфікаційних підходів у навчальний процес, сприяючи залученню учнів до активного навчання, підвищенню їхньої мотивації та покращенню результативності освітньої діяльності.
- ДокументЦифрові мости до знань для учнів п'ятого класу на уроках текстового редагування(Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал ; Дрогобич : Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2024) Кушніренко, Наталя; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Кортез, Хосе ІталоСтаття присвячена аналізу можливостей використання цифрових сервісів, таких як Padlet, Zoom та Google сервіси, в освітньому процесі 5-го класу з акцентом на навчання роботі з текстовими документами та текстовими процесорами, зокрема Microsoft Office Word, у складних умовах сучасної України. Автором розглядаються методи інтеграції цих інструментів для розвитку технічних і комунікативних навичок учнів, а також підвищення їхньої мотивації та залученості до навчального процесу. Висвітлюється роль сучасних освітніх технологій у формуванні критичного мислення, співпраці й ефективної комунікації, що сприяє комплексному розвитку особистості. Аналізується вплив інтерактивних завдань і проєктів на активну участь учнів у навчальному процесі, підкреслюючи значення технологічної підготовки в сучасній освіті. На основі проведеного уроку за темою “Текстовий документ і його об’єкти. Програми для опрацювання текстових об’єктів. Середовище текстового процесора Microsoft Office Word” демонструється, як учні можуть використовувати ці цифрові інструменти для розробки навчальних проєктів. Учні активно виконували завдання, демонструючи високий рівень взаємодії та швидко опановуючи нові навички роботи з текстовими процесорами. Вони ретельно дотримувалися інструкцій, з інтересом досліджуючи можливості цифрових інструментів, і усвідомлювали значущість свого внеску, що виражалося у підвищеній мотивації та відповідальності. Особлива увага приділяється важливості цієї методики для учнів 5-го класу, оскільки саме в цей період відбувається інтенсивне формування їхніх академічних і соціальних компетентностей.