Перегляд за Автор "Кравченко, Дмитро"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання штучного інтелекту MIDJOURNEY для розробки контенту ЗМІ в процесі професійної підготовки майбутніх журналістів(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2024) Кравченко, Дмитро; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Несторенко, Олександр; Матвійчук-Юдіна, Олена; Кравченко, Наталія Володимирівна; Горбатюк, Лариса ВасилівнаМетою дослідження є визначення потенціалу використання генеративного штучного інтелекту, зокрема програмного забезпечення Midjourney, у створенні візуального контенту для спортивних видань та його застосування у процесі професійної підготовки журналістів. Використання генеративного штучного інтелекту в журналістиці відкриває нові можливості для підвищення якості та ефективності створення візуального контенту, що робить спортивні видання більш привабливими для читачів та сприяє залученню аудиторії. Методи дослідження включають аналіз літератури, огляд практик застосування генеративного штучного інтелекту у медіа-сфері, а також практичний експеримент із використання Midjourney для створення ілюстрацій у рамках футбольного журналу “Трішки в ніжку, трішки в м’яч” (Україна). Огляд літератури визначив основні тенденції та виклики впровадження штучного інтелекту в журналістиці, а практичний експеримент дозволив оцінити ефективність Midjourney для створення візуального контенту, що відповідає вимогам сучасних медіа та очікуванням аудиторії. Крім того, було здійснено оцінку зручності використання даного програмного забезпечення для журналістів, зокрема студентів, які тільки починають свою професійну діяльність. Результати дослідження показали, що використання Midjourney дозволяє підвищити якість візуального контенту, скоротити час його створення та збільшити залученість читачів. Застосування цієї технології сприяє розвитку творчих навичок у майбутніх журналістів, що є важливим для їхньої професійної підготовки. Використання генеративного штучного інтелекту дозволяє створювати унікальні матеріали, що забезпечує виданням оригінальність. Висновки підкреслюють важливість інтеграції генеративного штучного інтелекту у процес навчання журналістів для підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Використання Midjourney допомагає студентам розвивати навички візуальної комунікації, креативність та вміння працювати з інноваційними технологіями, що є важливими для сучасного медіа-середовища.
- ДокументФормування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика(Запоріжжя : БДПУ, 2025) Бащеванжи, Артем; Лісіна, Лариса Олександрівна; Беженарь, Лілія; Коваль, Карина Валентинівна; Бучко, Наталія; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Дегтярьова, Альбіна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Кетков, Роман; Онищенко, Сергій Вікторович; Козлова, Катерина; Петрик, Крістіна Юріївна; Куза, Андріан; Кунь, Ці; Чередник, Лідія; Лиша, Тетяна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Коломоєць, Ганна Геннадіївна; Лозовська, Ганна; Старокожко, Ольга Миколаївна; Науменко, Анастасія; Немировська, Олена; Новик, Гліб; Подяков, Данило; Резніченко, Віталій; Свір, Марина; Сердюченко, Антон; Петровська, Катерина Володимирівна; Середняк, Оксана; Смоляк, Павло; Тихненко, Альбіна; Тищук, Артем; Мельнікова, Юлія Олександрівна; Цзінькуан, Чжу; Швець, Романна; Верхола, Наталія; Коробов, Михайло; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Лазарук, Андрій; Макієвська, Юлія; Сеньків, Дарія; Сидоренко, Наталія; Сироєжко, Ольга; Хоменко, Алла; Шевчик, Світлана; Бояринова, Катерина; Бут, Анастасія; Головко, Анастасія; Закалюжна, Юлія; Іваницький, Олександр; Ілійчук, Любомира; Караїм, Анна Марія; Поручинська, Тетяна; Качерова, Ольга Георгіївна; Лебідь, Ольга; Лесик, Володимир; Малєєва, Діана; Малофеєва, Ольга; Міснік, Златослава; Омельченко, Анетта Іванівна; Пентко, Юлія; Слижук, Анатолій; Сябрюк, Євген; Татарін, Володимир; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федорченко, Анастасія; Чмельова, Наталія; Швед, Ольга; Щербак, Андрій; Бідник, Анна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Борода, Ольга; Локарєва, Галина; Власюк, Катерина; Голованова, Тетяна; Гончаренко, Юліана; Кузьмін, Костянтин; Горяніна, Вероніка; Демещик, Олена; Дьоріна, Ангеліна; Рудчик, Ольга; Іванова, Лариса; Захарчук, Аліна; Захарчук, Марина; Івденко, Вікторія; Щербакова, Надія Миколаївна; Качур, Мілана; Величко, Вікторія; Кононенко, Марина; Костинюк, Василь; Кравченко, Дмитро; Попова, Ольга Іванівна; Ольшанська, Катерина; Поліщук, Катерина; Прокопенко, Ярослав; Рубцова, Ангеліна; Семивол, Яна; Суховерша, Марина; Тютюнник, Сергій; Холод, Анна; Черезова, Ірина Олександрівна; Ірідчина, Наталія; Коробова, Ольга; Вєнцева, Надія Олександрівна; Лущій, Володимир; Постол, Наталя; Андрєєва, Олена; Дем’янчук, Катерина; Козич, Ірина; Ніколенко, Марина; Носулько, Катерина; Хрисостоміді, Олексій; Черненко, Тетяна; Шульженко, СергійУ збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика» (16 травня 2025 року)