Перегляд за Автор "Кравченко, Людмила"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументШляхи формування STEM - компетентностей здобувачів природничої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Кравченко, Людмила; Кравченко НаталіяАктуальність теми обумовлена дефіцитом фахівців наукоємних та високотехнологічних галузей на українському і світовому ринках праці. Підкреслюється, що, на думку світової спільноти, швидким і ефективним шляхом вирішення проблеми є впровадження STEM-освіти, але у вітчизняному освітньому просторі існує проблема підготовки вчителя, який усвідомлює свою соціальну відповідальність і вміє досягати нових педагогічних цілей в умовах постійного розвитку технологій та їх впливу на суспільство. Метою роботи є дослідження й визначення шляхів формування STEM-компетентностей здобувачів природничої освіти. У роботі розглянуті основні напрямки стратегії побудови освітнього процесу з метою реалізації завданнь STEM-освіти і шляхів формування STEM-компетентностей здобувачів природничої освіти: наголошується на необхідності осучаснення науково-методичної підготовки майбутніх учителів природничої освіти, що передбачає зміну традиційних підходів до організації освітнього процесу в закладах вищої педагогічної освіти на інноваційні, докорінний перегляд чинних моделей освіти, освітніх професійних програм, методів організації навчання. Проаналізовані етапи впровадження STEM-підходу з урахуванням сенситивних періодів розвитку людини («вікон можливостей»). Підкреслено значення міжуніверситетських, регіональних і міжнародних контактів викладачів і студентів, регулярний обмін досвідом на семінарах, конференціях і симпозіумах, обмін студентами, аспірантами, викладачами, виконання спільних проектів, науково-дослідних програм.