Перегляд за Автор "Лаврик, Володимир Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументІнтеграція цифрових інструментів для емпіричного дослідження впливу толерантності до невизначеності на життєстійкість особистості в умовах війни(Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 2024) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Черезова, Ірина Олександрівна; Федорик, Вікторія Володимирівна; Лаврик, Володимир ВолодимировичПід час широкомасштабної військової агресії проти України, життєстійкість особистості та толерантність до невизначеності стають ключовими аспектами психологічного благополуччя. В умовах війни, швидкоплинні соціально-політичні та економічні трансформації породжують нові виклики, які вимагають від громадян здатності адаптуватися до невизначеності та ефективно долати стресові ситуації. Мета дослідження полягає у вивченні взаємозв'язків між життєстійкістю та толерантністю до невизначеності серед майбутніх психологів. Було проведено експериментальне дослідження за участю студентів-психологів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 3-4 курсів Бердянського державного педагогічного університету (БДПУ), яке включало використання таких психодіагностичних методик, як тест життєстійкості С. Мадді, шкала толерантності до невизначеності МакЛейна, опитувальник самооцінки станів тривожності, фрустрації, агресивності та ригідності (адаптований варіант методики Г. Айзенка). Аналіз та інтерпретація результатів експериментального дослідження надали наступні важливі висновки: серед респондентів виявлено підвищений рівень тривожності та негативних емоційних реакцій; значна кількість респондентів відчувають дефіцит часу для відпочинку та виконання поставлених перед ними завдань, а також брак можливостей для самореалізації; певна кількість респондентів вказує на конфліктність їхнього оточення, переживання внутрішньоособистісних конфліктів. Зазначені особливості є наслідком впливу воєнних умов життя, ситуацій невизначеності та стресу, а також підвищеним рівнем стресу та напруги у воєнний час. Результати експериментального дослідження свідчать про важливість психологічної підтримки і розвитку стресостійкості майбутніх психологів з метою їх готовності до професійної діяльності в умовах війни та поствоєнний час.