Перегляд за Автор "Легейда, Дмитро"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУпровадження принципу генералізації знань у повторювальний курс елементарної математики в технічних закладах вищої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Ярхо, Тетяна; Ємельянова, Тетяна; Легейда, ДмитроФундаментацізація математичної підготовки майбутніх фахівців у ЗВО як підґрунтя їхньої професійної технічної підготовки є процесом генералізації математичних знань. Він має забезпечувати акцентування на класичних і прикладних математичних дисциплінах, що гарантує подальшу якісну інноваційну фахову підготовку. Необхідною умовою впровадження в освітній процес технічних ЗВО фундаменталізації математичної підготовки є наявність у майбутніх фахівців міцних початкових знань та креативних здатностей з елементарної математики. У статті звернуто увагу на зниження рівня опанування сучасними абітурієнтами ЗВО шкільного курсу математики за об’єктивними обставинами. Виокремлено найбільш характерні недоліки сучасної шкільної математичної підготовки. Одночасно представлено низку необхідних ключових здатностей з елементарної математики здобувачів технічних ЗВО. Виявлено суперечність між відсутністю зазначених ключових здатностей у здобувачів першого курсу бакалаврату та вимогами щодо володіння цими здатностями для успішної математичної підготовки у ЗВО в умовах ії фундаменталізації. Як наслідок, запропоновано введення повторювального курсу елементарної математики в технічних ЗВО. Наведено посилання науковців на аналогічний досвід вищих шкіл Європи та США. Обґрунтовано необхідність упровадження принципу генералізації знань у зазначений повторювальний курс. Представлено власні приклади узагальненого креативного викладу окремих аспектів повторювального курсу елементарної математики як результат упровадження принципу генералізації знань. Зокрема, в узагальненому викладі теми “Ірраціональні рівняння” запропоновано застосування трьох схем щодо їхнього розв’язання та надано відповідні рекомендації. Продемонстровано класифікацію та стислий виклад основних ідей щодо розв’язання показникових рівнянь. Наголошено на актуальності продовження дослідження щодо розробки дидактичного підґрунтя узагальненого викладу повторювального курсу елементарної математики та створення відповідного методичного супроводу.