Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Лесик, Анжеліка Сергіївна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови національно-патріотичного виховання молодших підлітків у позаурочній діяльності
    (Перспективи та інновації науки, 2025) Лесик, Анжеліка Сергіївна; Канішевська, Любов Вікторівна
    У статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови національно-патріотичного виховання молодших підлітків у позаурочній діяльності.У дослідженні використано теоретичні методи: аналіз, синтез, порівняння, класифікація, узагальнення – для визначення та теоретичного обґрунтування педагогічних умов національно-патріотичного виховання молодших підлітків у позаурочній діяльності.Проаналізовано праці, що висвітлюють проблему національно-патріотич-ного виховання дітей та учнівської молоді.Сучасні українські вчені-педагоги досліджують такі аспекти проблеми національно-патріотичного виховання молоді: теоретичні і методичні засади національно-патріотичного виховання; періодизація змісту національно-патріотичного виховання учнівської молоді; використання інтернет-ресурсів як засобу формування національно-патріотичного світогляду молоді; педагогічні умови формування національно-патріотичної вихованості дітейта учнівської молоді; національно-патріотичне виховання молоді в умовах викликів сучасності; виховання патріотизму учнівської молоді засобами кобзарства тощо.Визначено, теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування національно-патріотичного виховання молодших підлітків у позаурочній діяльності: використання доцільних форм і методів роботи з національно-патріотичного виховання молодших підлітків; залучення учнів молодшого підліткового віку до патріотично спрямованої діяльності; партнерська взаємодія сім’ї і школи у національно-патріотичному вихованні школярів; організація і проведення занять з педагогами з проблеми національно-патріотичного виховання молодших підлітків.Проведене дослідження не претендує на остаточне розв’язання проблеми національно-патріотичного виховання молодших підлітків у позаурочній діяльності. Подальші наукові пошуки можуть бути спрямовані на активізацію учнівського самоврядування як засобу національно-патріотичного виховання підлітків; підвищення ефективності післядипломної освіти педагогічних кадрів з цієї проблеми.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback