Перегляд за Автор "Лисиця, Віталіна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДистанційне навчання англійської мови дітей старшого дошкільного віку: за і проти(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Лисиця, ВіталінаУ науковій статті розглядається проблема дистанційного навчання англійської мови дошкільників: плюси та мінуси цього формату. Авторка статті звертається до ключової дефініції «дистанційна освіта»; робить стислий огляд наукових досліджень з означеної проблеми; підкреслюється важливість вивчення англійської мови саме з дошкільного віку, який є сенситивний; зверненням до нормативної бази, підкреслюючи важливість забезпечення дошкільної освіти для всебічного розвитку дитини дошкільного віку та правомірність організації формату дистанційного навчання з дітьми дошкільного віку. В основному змісті публікації розглядаються плюси та мінуси дистанційного формату навчання англійської мови дошкільників: гнучкість та доступність, різноманітність ресурсів та індивідуалізація навчання – плюси, а обмежена соціалізація, відсутність особистого контакту з педагогом, неможливість організації такого навчання без допомоги дорослих, можливість перевантаження – мінуси дистанційного навчання англійської мови дітей дошкільного віку. У статті окремо приділено увагу можливостям дистанційного навчання англійської дітей дошкільного віку, зокрема наведено стислий перелік корисних інтернет-ресурсів. Зроблено їх короткий огляд. Акцентується особлива увага на важливості міжособистісної тісної взаємодії між педагогами та батьками дітей у процесі дистанційного навчання дошкільників англійської. З огляду на війну в Україні авторка підкреслює необхідність дистанційного навчання, зокрема дистанційного навчання дітей дошкільного віку англійської мови. Дошкільний вік є сенситивним періодом для вивчення іншої мови, а загалом дошкільна освітня ланка є базисом, фундаментом системи освіти в Україні і саме від неї залежить майбутнє нашої держави. Подальші наукові розвідки авторка статті вбачає в дослідженні дистанційного навчання англійської мови дітей дошкільного віку, а саме в розробленні дистанційного курсу англійської мови для дітей дошкільного віку.
- ДокументСучасний стан сформованості іншомовної комунікативної компетентності в дітей дошкільного віку(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Лисиця, Віталіна; Конопля, АрсенУ науковій публікації автори зазначають, що в умовах реалій сьогодення питання формування іншомовної комунікативної компетентності є надзвичайно актуальним й супроводжується підготовкою молодого покоління до комунікативної діяльності як в рідному, так і в іншомовному середовищах, що сприятиме їх успішній соціалізації в майбутньому. Підтвердженням цьому є законопроєкт № 9432 від 28.06. 2023 р. «Про застосування англійської мови в Україні». Метою авторського дослідження було представити отримані практичні результати сучасного стану сформованості іншомовної комунікативної компетентності як складника успішної міжособистісної взаємодії дошкільників; з’ясувати пріоритети, ризики та перспективи досліджуваного питання. У процесі дослідження були використані методи опитування та теоретичний метод педагогічного дослідження – аналіз наукової літератури. Автори наукової статті наголошують на важливості мов у житті людства; звертаються до історичної ретроспективи стосовно виникнення та становлення англійської мови. Окрема увага приділена розгляду питання сенситивності дошкільного періоду для вивчення іноземної мови, зокрема звертається увага на анатомо-фізіологічні основи мовлення. Розкривається питання білінгвізму: мовна політика суспільства, політичне забарвлення білінгвізму; білінгви та монолінгви і їх мовні здібності; вплив вивчення іноземної мови на загальний розвиток людини. Цінність наукової розвідки становить авторське дослідження, результатами якого є відео-матеріали та результати анкетування, які засвідчили важливість вивчення англійської мови з дошкільного віку. Перспективи подальших наукових розвідок автори вбачають у дослідженні проблем білінгвізму та мультилінгвізму в умовах вимушеної міграції українців через повномасштабну війну з росією.