Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Луцюк, Тарас"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до формування STEM-компетентностей у процесі фахової підготовки
    (Педагогічна Академія: наукові записки, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Луцюк, Тарас
    У статті досліджено організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів інформатики до формування STEM-компетентностей у процесі фахової підготовки з метою підвищення їхньої готовності до впровадження міждисциплінарних підходів у шкільній освіті. Застосовано комплексний підхід, що включає методи системного аналізу наукової літератури, компаративного аналізу педагогічних практик підготовки вчителів, а також класифікації й узагальнення ключових компонентів STEM-освіти. Особливу увагу приділено інтеграції інноваційних технологій, зокрема платформи D-ID, яка використовує штучний інтелект для створення інтерактивного освітнього контенту. Теоретично обґрунтовано потенціал міждисциплінарних проєктів, моделювання педагогічних ситуацій і партнерської взаємодії для розвитку цифрових і творчих навичок студентів. Презентація ідеї використання таких технологій відбулася під час педагогічної ради 24 березня 2025 року в Луцькому педагогічному коледжі, що підкреслило значення співпраці з освітніми закладами, як-от Луцький ліцей №23, для обміну досвідом. Запропоновані умови сприятимуть формуванню в майбутніх учителів умінь адаптувати STEM-підходи до реальних освітніх потреб. Партнерська взаємодія між педагогічними вишами та школами створює сприятливе середовище для професійного зростання студентів. Використання платформ на основі штучного інтелекту, таких як D-ID, відкриває нові можливості для створення персоналізованого освітнього контенту. Інтерактивні методи навчання, засновані на технологіях ШІ, сприятимуть підвищенню мотивації студентів до освоєння STEM-дисциплін. Така підготовка вчителів забезпечує їхню адаптацію до викликів цифрової трансформації освіти. Запропоновано методичні рекомендації щодо оновлення навчальних програм педагогічних вишів шляхом включення міждисциплінарних курсів і практичних завдань із використанням технологій штучного інтелекту. Перспективи подальших досліджень пов’язані з експериментальною апробацією запропонованих умов і масштабуванням інноваційних технологій у підготовці вчителів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Формування STEM-компетентностей та патріотичної свідомості через 3D-моделювання в освіті
    (Молодь і ринок, 2024) Луцюк, Тарас; Алєксєєва, Ганна Миколаївна
    Стаття присвячена аналізу формування STEM-компетентностей та патріотичної свідомості через інтеграцію 3D-моделювання в освітній процес закладу загальної середньої освіти за допомогою програми Blender. Авторами розглядаються методи впровадження 3D-моделювання для розвитку технічних та креативних навичок учнів, а також підвищення їхньої мотивації та громадянської відповідальності. Висвітлюється роль сучасних освітніх технологій у формуванні критичного мислення, науково-дослідницьких здібностей та ефективної комунікації, що сприяє комплексному розвитку особистості. Метою статті є представлення практичного досвіду інтеграції 3D-моделювання у навчальні програми середньої школи з акцентом на розвиток STEM-компетентностей та формування патріотичної свідомості. Аналізується вплив практичних завдань і проєктів на активну участь учнів у відновленні та розвитку країни, підкреслюючи значення патріотичного виховання в сучасній освіті. На основі проведеного уроку з темою «Створення 3D-об’єктів» демонструється, як учні можуть використовувати програмне забезпечення Blender для розробки міні-проєкту «Вулиця Миру та Свободи», таких як створення 3D-моделей будинків. Учні з великим ентузіазмом брали участь у проєкті, оволодіваючи новими навичками та усвідомлюючи свій внесок у майбутнє країни. Стаття розкриває важливу роль педагога у виборі навчальних програм та підручників, зокрема у контексті включення програми для створення тривимірної комп’ютерної графіки Blender до курсу інформатики для учнів 9-го класу. Проаналізовано досвід автора Тараса Луцюка щодо інтеграції підручників і ефективного використання функціональних можливостей програми, що підкреслює значення кваліфікованого педагогічного підходу. Особлива увага приділяється важливості цієї методики для учнів 9 класу, оскільки саме в цей період відбувається інтенсивне формування їхніх академічних та соціальних компетентностей. Окрема увага приділяється перспективам розвитку STEM-освіти в Україні, включаючи рівний доступ до навчання для всіх учнів, вдосконалення педагогічних методів та впровадження новітніх технологій у навчальний процес.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback