Перегляд за Автор "Ляхова, Інна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЗабезпечення безбар’єрного доступу до здоров’язбережувального освітнього середовища(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Хатунцева, Світлана Миколаївна; Глазкова, Ірина Яківна; Ляхова, ІннаУ статті розкрито основні результати дослідження актуальних питань забезпечення безбар’єрного доступу учасників освітнього процесу до здоров’язбережувального освітнього середовища з урахуванням сучасних міграційних процесів. Зауважено: на законодавчому рівні акцентовано увагу на тому, що необхідним є пошук шляхів удосконалення процесу збереження, зміцнення й формування здоров’я. Наголошено, що одним з таких шляхів є забезпечення безбар’єрного доступу учасників освітнього процесу до здоров’язбережувального освітнього середовища. Встановлено, що на формування здоров’язбережувального освітнього середовища впливають групи чинників: по-перше, соціально-політичні, психолого-педагогічні, культурні, організаційні, управлінські; по-друге, медичні, гігієнічні, валеологічні, реабілітаційні; по-третє, природні та антропогенні. Доведено, що процес створення здоров’язбережувального освітнього середовища базується на принципах зміцнення, примноження та відновлення здоров’я учасників освітнього процесу, що передбачає комплекс заходів, спрямованих на перебудову традиційної системи освіти та формування культури здоров’я студентської молоді. Зауважено, що створення здоров’язбережувального середовища передбачає з одного боку – реалізацію діагностично-профілактичних, оздоровчих, реабілітаційних, коригувальних заходів, з іншого – вимагає від фахівців розроблення й упровадження в освітній процес спеціальних методик та сучасних оздоровчих освітніх технологій, які б забезпечили безбар’єрний доступ учасників освітнього процесу до здоров’язбережувального освітнього середовища. Вказано, що одним з механізмів забезпечення безбар’єрного доступу учасникам освітнього процесу до здоров’язбережувального середовища є створення освітнього хабу «Безбар’єрний доступ до здоров’язбережувального освітнього середовища», з використанням сучасних інформаційних технологій. Пріоритетними напрямами роботи освітнього хабу є розширення уявлень про безбар’єрне середовище, політику безбар’єрності в світі, передові практики інклюзивності. Окреслено деякі принципи забезпечення роботи освітнього хабу: партнерства, співробітництва та діяльності. Наголошено, що важливим чинником розвитку та імплементації державної політики щодо забезпечення безперешкодного доступу населення до різних сфер життєдіяльності, є безбар’єрний доступ українцям – вимушеним мігрантам до здоров’язбережувального освітнього середовища.
- ДокументФормування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика(Запоріжжя : БДПУ, 2024-05) Барбашова, Ірина Антоліївна; Гусак, Людмила; Маленицький, Денис; Іваницька, Світлана; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Мирошниченко, Володимир Олександрович; Прищак, Микола; Іваницька, Тетяна; Коваль, Карина Валентинівна; Саркісян, Тетяна; Іванова, Катерина; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кононенко, Марина; Парханова, Олена; Бикова, Вікторія; Поліщук, Катерина; Татарін, Володимир Петрович; Чмельова, Наталія; Шалатов, Денис; Гречановська, Олена; Атаманенко, Олена; Хаустова, Олена; Неборак, Катерина; Кіш, Валерій; Соловйова, Ольга; Ярощук, Лілія Григорівна; Ляхова, Інна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Бєлоконь, Олексій; Школа, Олександр Васильович; Бут, Анастасія; Котило, Альона; Пермінова, Людмила; Кутєпова, Альона; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Віталій Григорович; Прищепа, Валерія; Підгурська, Валентина; Глазкова, Ірина Яківна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Коломоєць, Ганна Геннадіївна; Співак, Любов Миколаївна; Братюк, Віра; Горецька, Олена Віталіївна; Сапранкова, Катерина; Попова, Ольга Іванівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Дегтярьова, Альбіна; Долгіх, Ірина; Качерова, Ольга Георгіївна; Білоконь, Анастасія; Крючкова, Юлія В'ячеславівна; Мельниченко, Оксана; Поплавська, Алла; Лебідь, Ольга; Теплова, Марина; Рославець, Руслана; Швед, Олена; Карпова, Марина; Ільченко, Олена; Кузнєцова, Олена Яківна; Філоненко, Оксана; Бузова, Олена Дмитрівна; Вусик, Ганна Леонідівна; Голованова, Тетяна; Цуканова, Наталія; Щербакова, Надія Миколаївна; Кошляк, Михайло; Беженарь, Лілія; Біжко, Ірина; Буткевич, Антон; Єгорова, Ніна; Іваницька, Юлія; Мартинов, Антон; Іваницький, Олександр; Очеретенко, Поліна; Передерій, Катерина; Рожнова, Марія; Руденко, Марина; Рябов, Андрій; Хоменко, Світлана Валеріївна; Худик, Валерія; Рудчик, Ольга; Ягубян, Таїсія; Меліхова, Валерія; Фролова, Ольга Василівна; Хвостик, Ярослав; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Кононова, Олена; Бородін, Олексій; Галушкова, Марія; Федорченко, АнастасіяУ збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика» (17 травня 2024 року).