Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Малихін, Володимир Андрійович"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю у галузі безпеки інформаційних систем
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Малихін, Володимир Андрійович
    У статті досліджуються різні підходи науковців до визначення сутності професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю в галузі безпеки інформаційних систем, розкриваються основні підходи до процесу їі формування. Зазначається, що професійну компетентність майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю в галузі безпеки інформаційних систем слід розуміти як інтегровану характеристику, яка визначає їх реальну здатність виявляти потенційні загрози інформаційного освітнього середовища закладу професійної освіти та учнів, запобігати випадкам несанкціонованого доступу до інформації, орієнтуватися в інформаційних потоках, ідентифікувати фактори ризику та потенційні загрози, обирати ефективні засоби захисту інформації в професійних закладах освіти та на виробництві, самостійно розв’язувати типові й нетипові професійні проблеми і ситуації, пов’язані із виявленням потенційних загроз освітнього та виробничого інформаційного середовища та учня. Значна увага приділяється формуванню професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю в галузі безпеки інформаційних систем, яке розглядається як складник їх професійної підготовки; процес, спрямований на оволодіння стійкими практичними уміннями й навичками, сформованими на основі мотивів, цінностей, професійно-важливих якостей особистості, фахових знань у галузі безпеки інформаційних систем, що виявляється в результативній професійній діяльності й зумовлена конкретними обставинами та ситуаціями. Підкреслюється, що професійна компетентність у галузі безпеки інформаційних систем має бути пов’язана із здатністю майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю виявляти потенційні загрози інформаційного освітнього середовища закладу професійної освіти та учнів, запобігати випадкам несанкціонованого доступу до інформації, орієнтуватися в інформаційних потоках, ідентифікувати фактори ризику та потенційні загрози, обирати ефективні засоби захисту інформації (морально-етичні, адміністративно-організаційні, фізичні, технічні та ін.) та ін.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback