Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Мамич, Анна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Лего-технології у системі логопедичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку з дизартрією
    (БДПУ, 2023) Мамич, Анна
    Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність впливу використання Lego-технологій в діагностико-корекційній роботі з дітьми з дизартрією в системі логопедичної роботи. Працюючи з дітьми з дизартрією і стикаючись з проблемами в їхньому навчанні, вихованні та корекції, доводиться шукати допоміжні засоби, що полегшують, систематизують і спрямовують процес засвоєння дітьми знань. Застосування Lego на логопедичних заняттях позитивно відбивається на якості корекції та навчання, оскільки сприяє: ● розвитку лексико-граматичних засобів мовлення в рамках певних тем; ● формування граматичної складової мови (обробки навичок узгодження числівників з іменниками, прикметників з іменниками в роді, числі і відмінку, формоутворенню іменників з прийменниками і без, словотвору дієслів з використанням різних приставок, а також утворення складних слів); ● формування та розвитку правильного тривалого видиху. Причому чим химерніші декорації для даного етапу роботи, побудовані самим дитиною, тим швидше проходить ця робота. ● постановці та автоматизації звуків під час гри (вибудовування «чарівних» сходинок, драбинок, доріжок, якими дитина «проходить», називаючи відповідні склади та слова); ● формування графічного образу букв під час навчання грамоті, а також розвитку тактильних відчуттів, граючи із заплющеними очима на навпомацки; ● оволодіння звуко-літерним аналізом та складно-звуковим складом слів (застосовуються кубики з традиційним колірним позначенням голосних, твердих та м'яких приголосних); ● формування просторової орієнтації та схеми власного тіла – це класична профілактика порушень письма; ● розвитку та вдосконаленню вищих психічних функцій (пам'яті, уваги, мислення); ● тренування тонких диференційованих рухів пальців та кистей рук (Lego надає стимулюючий вплив на розвиток мовленнєво-рухових зон кори головного мозку, що у свою чергу стимулює розвиток мови).

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback